DT schreef:
@ Dirky:Citeer:
Hoorde trouwens zonet op de radio dat de bereidheid onder artsen om zich te vaccineren tegen de MG ongeveer 75% is, en stukken groter dan de bereidheid onder de bevolking.
En DAT verbaast je? Als ik het onderzoek had gedaan, was ik op 100% terecht gekomen. Immers: inmiddels is genoegzaam bekend welke artsen GEEN vaccinatie wensen en je hoeft dus alleen de voorstanders nog te vragen.
[/color]
Wat bedoel je daar precies mee? Dat dit onderzoek fout is uitgevoerd? Ik vind het bijzonder zwak om, vanuit je eigen standpunt en zonder verdere informatie, harde cijfers af te wijzen puur omdat ze niet in je straatje passen. Zo wordt de disucsie wel erg makkelijk. Of heb je een rationele grond om te twijfelen aan dit onderzoek?
Dat de minister zich niet zou laten vaccineren zou helemaal niet in strijd zijn met zijn beleid, hij verplicht of zelfs maar adviseert zijn eigen bevolking immers ook geen vaccinatie, alleen de risicogroepen. Die keuze maakt hij dus volgens mij gewoon uit eigen overweging.
Voor de duidelijkheid: ik vind het hele gedoe ook achterlijk, ik weet wel zeker dat de farmaceutische industrie met geweldig succes heeft bijgedragen aan dat e.e.a. flink in de spotlights werd gezet, en vond het ongeveer vanaf het begin allemaal overdreven en vooral een mooie manier om de WHO op de kaart te zetten. De belangenverstrengeling is overduidelijk. Maar ik geloof níet in een wereldwijde samenzwering.