Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 16:15:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Energiebolletjes
BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 12:09:39 
Groentje
Groentje

Goeiendag eedereen :D
Dit ziet mij een leuke forum uit met aangename mensen.

This is one of my stories...

Een jaar geleden kwam pas het spirituele in men leven, ik had er nog nooit van gehoord en het boeide me direct!
Deze jaar gwst heb ik heel veel paranormale verschijnselen meegemaakt.
Nu ik dit zag zal ik er 1tje van vertellen.
Ik deed tijdens die jaar deur aan deur verkoop. Op een dag was ik een beetje verdwaald gelopen en liep ik in een open landschap met overal weides rondom mij heen en klaar blauwe hemel :). Ik keek in de lucht omdat ik zo genoot van de dag. Opeens overal witte sterretjes op klaar lichte dacht die allemaal kriskras door elkaar vlogen. Daarna is het overgaan naar wit licht rondom mensen, objecten, huizen enz... Voorbeeld gisteren ging ik in het toilet van winkelcentrum in kortijk en zag ik daar weer allemaal van die witte energien rondom mij heen.

Nu hoor ik al iedere avond energien. En soms ook gelijk stroomend riviertje. Toen dat begon las ik de volgende week erop in een boek dat stroomend water het geluid is van een vrouwelijke begeleider. (heeler)

Wat het nare is dat ik altijd eerst alle paranormale dingen meemaak en dan pas een dag tot een week later het in een boek lees gelijk een bevestiging dat ik niet zot ben.

Wat ik ook nog even kwijt wou over aura zien. Tijdens dit jaar lag ik in men zetel te focussen op men handen op de witte energie rondom. Niemand was beneden.
Opeens zag ik uit men linkerhoek iemand afkomen, ik draaide direct men hoofd uit paniek en het was weg.

Voor dit allemaal ben ik bij een engel geweest op aarde via via die al duizenden over zijn werkvloer had gekregen. Hij geraakte bij eedereen binnen. Toen ik er was wou dit dan ook doen. Ik was de eersten in al zijn jaren dat hij die werk deed waar hij niet bij binnenraakte.

Ondertussen herinner ik mij dat ik dat ook allemaal kon toen ik heel klein was. Het horen. En op een avond helemaal alleen zag ik een groen gedaante in men kamer in de lucht even groot als een volwassen mens. Ik deed direct men deken over men hoofd en deed men hoofd niet meer er boven. Deze jaar heb ik eindelijk doorgekregen dat ik daarna er een gewoonte door had van gemaakt een deken over men hoofd te leggen dus gelijk een trauma tot in het late middelbaar. Gelijk dat ik het dus had geblokeerd het niet meer toe liet.

Ik kan hier in feite een hele boek schrijven maar dat is de bedoeling niet. De bedoeling van deze tekst is dat ik iemand wil leren kennen die ongeveer allemaal hetzelfde heeft ervaren als ik en natuurlijk nog meer.

Ik hoop spoedig op een antwoord.
Kwens jullie allemaal nog een goeje dag toe dada xxx

BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 12:16:49 
Groentje
Groentje

U mag mij ook een email sturen of toevoegen tot uw msn lijst voor een babbeltje erover. Mijn emailadres is and1_shifty@live.nl (ben van belgie waregem) Tot binnenkort

BerichtGeplaatst: 31-01-2009, 12:21:04 
Groentje
Groentje

keijzer16 schreef:
Littlestar schreef:
Overal zie ik energie om me heen. Het zijn hele kleine doorzichtige bolletjes die allemaal door elkaar heen gaan, heel snel.
Ik zie deze energieën als sinds toen ik klein was. Vroeger dacht ik dat iedereen dit zag, maar toen ik het vertelde aan mijn ouders, bleek dat niet het geval te zijn. Ook zie ik soortgelijke energieën als ik in de lucht kijk. Die bolletjes zijn hemelswit en iets groter. Ze 'dansen' door elkaar heen. Het zijn er wel miljoenen.

Zien meer mensen dit?

xxxxx

Littlestar :wave:

Ik heb het ook, maar ik zie kleine doorzichtige dingen door de lucht heen springen (weet niet precies wat het is nog erg onduidelijk), vooral als ik naar de lucht kijk of in het donker, maar hemelswit heb ik niet het blijven altijd kleine doorzichtige bolletjes. Maar of dit energie is weet ik niet want ik kan het niet plaatsen dus ik kan niet zeggen waar het bij hoort. Het lijkt mij wel leuk om te weten wat het is en wat voor betekenis hebben die dingen.

Ik zie dat ook onderandere doorzichtige energie overal! Dat was het begin. Daarna komt het wit als je het blijft toelaten om het te zien komt het waarschijnlijk vanzelf. lees aub ook men verhaaltje op blz 5. :) groetjes andy

BerichtGeplaatst: 19-02-2009, 17:51:51 
Groentje
Groentje

Littlestar schreef:
Overal zie ik energie om me heen. Het zijn hele kleine doorzichtige bolletjes die allemaal door elkaar heen gaan, heel snel.
Ik zie deze energieën als sinds toen ik klein was. Vroeger dacht ik dat iedereen dit zag, maar toen ik het vertelde aan mijn ouders, bleek dat niet het geval te zijn. Ook zie ik soortgelijke energieën als ik in de lucht kijk. Die bolletjes zijn hemelswit en iets groter. Ze 'dansen' door elkaar heen. Het zijn er wel miljoenen.

Zien meer mensen dit?

xxxxx

Littlestar :wave:

ja ik ook haha...vraag me niet waarom maar ik heb mezelf altijd wijsgemaakt dat er een soort van kleine beschadiging in mijn ogen zaten... :rolling:
maar leuk om te weten dat het energie is :)

BerichtGeplaatst: 21-02-2009, 01:33:35 
Kabouter
Kabouter

Kunnen ook elfjes zijn,die kunnen elke gedaante aannemen die ze willen,kunnen zo klein zijn als een ster en zo groot als een mens,vergis je niet in het verschil van de aura van een geest of een elf,als je op mediumgebied nog niet heel erg gevorderd bent,zie je geestenaura's meestal wit (goed)en dan grijs tot zwart,is steeds slechter,als je ver gevorderd medium bent,kan het zijn dat je kleurenauras bij geesten gaat zien,(dat is bij mij nu aan het ontwikkelen)Maar elfjes laten zich altijd in kleur zien of wit.Er zijn ook kwade elfjes, die laten zich ook in grijs tot zwart zien,maar goede elfjes altijd in kleur,ik heb 2 keer een rood lichtgevend bolletje gezien,vlak na dat ik een elven hanger had gekregen van mijn oom. En die witte bolletjes heb ik ook een x buiten gezien in de tuin,en hele kleine steretjes op mijn slaapkamer zie ik elke avond als ik op bed lig. GRoetjes Els.

Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.

BerichtGeplaatst: 02-03-2009, 01:23:24 
Groentje
Groentje

Ik denk dat iedereen dit ziet. ik heb het zelf ook, net als jullie zeggen, als je naar iets wits kijkt of in de lucht. Ook in het donker maar dan hebben ze kleur. Als je je ogen dicht doet zie je het ook en kan je er leuke dromen van maken.
Dit is niks bijzonders maar gewoon vocht in je ogen denk ik.

BerichtGeplaatst: 02-03-2009, 15:04:19 
Kabouter
Kabouter

Ik denk niet dat iedereen dit kan zien,en ik denk ook niet dat het vocht is achter je oog.
Want ik heb het maar 1 x gezien, en als je die rode bolletjes meetelt 2 x, maar vaker niet.
Anders zou ik het ook elke dag contenu moeten zien, en dat is niet, dus ik denk het niet.

Groetjes Els.

Hoe toevallig is dit. IK word elfje in mijn avatar op deze energie bolletjes pagina,net na dat ik dit bericht plaats hier.

Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.

BerichtGeplaatst: 12-04-2009, 12:50:30 
Groentje
Groentje

Wat enorm interessant....

De laatste weken en dagen zie ik deze bolletjes/lichtflitsjes/hoe je het ook wilt noemen ontzettend vaak. Nou zag ik van mezelf altijd al indigo energiebollen, maar voornamelijk als het donker was en als ik mijn ogen dicht deed. Een enkele keer als het licht is en overdag. Maar dat zie ik dan echt in mijn ogen (beetje raar uit te leggen), dit zie ik echt voor me verschijnen. Ik heb ook het gevoel dat het energie is. Ik word de laatste weken ook extreem veel door mijn gids gekriebeld om te laten weten dat ze er is. Ook mijn baby in mijn buik wordt gekriebeld (dit voel ik in mijn buik, heel apart ook, maar het is duidelijk dat er contact gemaakt wordt met mijn kindje). Ik vraag me af waar het mee te maken heeft. Ik ben 37 weken zwanger op dit moment, zou het met een komende bevalling te maken hebben? Of ontwikkel ik me gewoon steeds meer?
Die indigo energiebollen zie ik mijn hele leven al, dat gekriebel voel ik ook altijd al, maar het is steeds heviger de laatste weken.. Iemand ervaring mee?

BerichtGeplaatst: 19-05-2010, 16:51:55 
Groentje
Groentje

Dit is eng, ik was me net aan het bedenken of ik zo'n moment al wel eens heb meegemaakt. Ik kijk net naar de muur en zie opeens een doorzichtig bolletje. Toen herkende ik het en bedacht ik me dat ik dat al veel eerder eens had gezien. Maar jullie hebben het ook over bolletjes in de lucht die ik ook zie, maar als ik in de lucht kijk zie ik vooral heel erg kleine zwarte bolletjes. Echt heel erg klein, een klein zwart puntje. Ook duizenden bij elkaar die wegschieten als ik er naar kijk, maar ik heb nog niemand gehoord over zwarte bolletjes. Ze zijn echt heel veel kleiner dan die doorzichtige die de meeste zien. Heeft dit misschien wel iets met mijn ogen te maken? Of misschien doordat ik in fel licht kijk?

and live like it's heaven on Earth.

BerichtGeplaatst: 20-05-2010, 17:08:19 
Reus
Reus

wat ik wel eens heb is dat k een lichtbolletej zie.. en dan komt ie..
binnen 2 seconden issie weer weg..
die zweeft gewoon zo.. _--``--__--``--__

en ook wat wel s gebeurt zie ik uit t plafond in een keer zo een zwart vlekje komen.
dat valt razendsnel naar de grond..
en dan moet je zoeken waar het vlekje licht..
(daar doe je eeuwig over want die verdwijnt als ie de grond raakt...)

weet trouwens misschien iemand wat dit is??
van die zwarte vlekjes..

die bollen weet kw el.. (spirits..)

BerichtGeplaatst: 20-05-2010, 17:46:48 
Elf
Elf

Jammergenoeg is al het bovenstaande niks magisch.. al geloof ik dat wel liever dan de wetenschappelijke verklaring.

De bewegende bolletjes worden 'floaters' genoemd (kijk maar Wiki)
En de rest valt onder Visual Snow (check ook maar de Wiki)

Stiekem hoopte ik dat de visual snow iets zou zijn als achtergrondstraling uit het universum.. net als die ruis/sneeuw op de tv. Dat is straling die nu de aarde bereikt, en ontstaan is tijdens de 'oerknal'.

BerichtGeplaatst: 21-05-2010, 15:40:00 
Reus
Reus

huh??

die bolletjes zijn geesten in bolvorm..
je kunt ze ook tgenkomen in luchtvorm.. waarin ze niets meer zijn dan alleen lucht.. (dan zijn ze ook niet te zien... alleen een soort waas)
e ook dus in mens vorm.. als het een mens was voor het overlijdde..
kan ook met honden of met katten.. maar gebeurt niet vaak..

BerichtGeplaatst: 23-06-2010, 18:17:51 
Groentje
Groentje

Aan al jullie reacties te horen weet ik eindelijk al wat meer:
ik draag lenzen, maar ook al voor dat ik lenzen droeg had ik dit ''verschijnsel''. Witte strepen & bolletje, soms zelf dat ik bijna niks meer zie. Ik dacht mijnn oog is droog ofso, maar na verschillende keren naar de oogarts te gaan, en een luchtverschoner in huis te halen, bleef het nog altijd, nu weet ik het eindelijk!

BerichtGeplaatst: 23-06-2010, 22:15:37 
Kabouter
Kabouter

Ik wil daar toch nog graag een optie aan toe voegen namelijk Orgon.

BerichtGeplaatst: 27-06-2010, 23:07:25 
Elf
Elf

Het zijn eigelijk relatief zeldzame Franse Kazen, je ziet ze tegenwoordig ook buiten de wintermaanden. Het is me opgevallen dat ze een stuk minder verlegen zijn dan vroegah. Link... klik alleen, als je klaar bent voor de waarheid..

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00