Goeiendag eedereen
Dit ziet mij een leuke forum uit met aangename mensen.
This is one of my stories...
Een jaar geleden kwam pas het spirituele in men leven, ik had er nog nooit van gehoord en het boeide me direct!
Deze jaar gwst heb ik heel veel paranormale verschijnselen meegemaakt.
Nu ik dit zag zal ik er 1tje van vertellen.
Ik deed tijdens die jaar deur aan deur verkoop. Op een dag was ik een beetje verdwaald gelopen en liep ik in een open landschap met overal weides rondom mij heen en klaar blauwe hemel
. Ik keek in de lucht omdat ik zo genoot van de dag. Opeens overal witte sterretjes op klaar lichte dacht die allemaal kriskras door elkaar vlogen. Daarna is het overgaan naar wit licht rondom mensen, objecten, huizen enz... Voorbeeld gisteren ging ik in het toilet van winkelcentrum in kortijk en zag ik daar weer allemaal van die witte energien rondom mij heen.
Nu hoor ik al iedere avond energien. En soms ook gelijk stroomend riviertje. Toen dat begon las ik de volgende week erop in een boek dat stroomend water het geluid is van een vrouwelijke begeleider. (heeler)
Wat het nare is dat ik altijd eerst alle paranormale dingen meemaak en dan pas een dag tot een week later het in een boek lees gelijk een bevestiging dat ik niet zot ben.
Wat ik ook nog even kwijt wou over aura zien. Tijdens dit jaar lag ik in men zetel te focussen op men handen op de witte energie rondom. Niemand was beneden.
Opeens zag ik uit men linkerhoek iemand afkomen, ik draaide direct men hoofd uit paniek en het was weg.
Voor dit allemaal ben ik bij een engel geweest op aarde via via die al duizenden over zijn werkvloer had gekregen. Hij geraakte bij eedereen binnen. Toen ik er was wou dit dan ook doen. Ik was de eersten in al zijn jaren dat hij die werk deed waar hij niet bij binnenraakte.
Ondertussen herinner ik mij dat ik dat ook allemaal kon toen ik heel klein was. Het horen. En op een avond helemaal alleen zag ik een groen gedaante in men kamer in de lucht even groot als een volwassen mens. Ik deed direct men deken over men hoofd en deed men hoofd niet meer er boven. Deze jaar heb ik eindelijk doorgekregen dat ik daarna er een gewoonte door had van gemaakt een deken over men hoofd te leggen dus gelijk een trauma tot in het late middelbaar. Gelijk dat ik het dus had geblokeerd het niet meer toe liet.
Ik kan hier in feite een hele boek schrijven maar dat is de bedoeling niet. De bedoeling van deze tekst is dat ik iemand wil leren kennen die ongeveer allemaal hetzelfde heeft ervaren als ik en natuurlijk nog meer.
Ik hoop spoedig op een antwoord.
Kwens jullie allemaal nog een goeje dag toe dada xxx