Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:17:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 10-07-2010, 06:41:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-02-2010, 15:22:14
Berichten: 13
hey allemaal
ik heb heel vaak last van zware hoofdpijn..
de oorzaak is onbekend ik ben heel vaak naar de dokter geweest en die kon er niks aan doen
ik heb al allemaal verschillende medicijnen moeten slikken maar het hielp allemaal niet
ik ben ook nog doorgestuurd naar het ziekenhuis
daar had ik en half jaar lang elke maand 2 onderzoeken
uiteindelijk na alles weten ze nog steeds niet wat het is..
weten jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

groetjes
niiyaa

_________________
WANNEER DE LAATSTE BOOM GEKAPT IS, DE LAATSTE VIS GEVANGEN, DE LAATSTE RIVIER VERVUILD, ZULLEN WE ONS REALISEREN, DAT WE GELD NIET KUNNEN ETEN!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 10-07-2010, 06:55:55 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi niiyaa.

Een vraag? Heb je veel medicijnen gebruikt, het kan namelijk zijn dat je lever vervuild is en zij werk niet goed kan doen en omdat het lever een gesloten systeem is kan je het op een bepaalde manier masseren holistich genaamt om de afval stoffen die daar zittenn te verbranden.
waardoor je hoofdpijn kan krijgen
Groeten H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 10-07-2010, 08:07:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Niiyaa, je probleemvraag is een erg lastige. Niet alleen omdat de meeste mensen hier geen medische kennis hebben en het gros zeker niet zomaar geneeskundige uitspraken mag gaan doen, maar ook is je vraag lastig omdat het een uiterst vage klacht betreft. Hoofdpijn kan namelijk door honderden dingen komen.

Op zich kan ik het wel met Hans eens zijn, wat betreft de lever die overbelast kan raken bij medicatie. Echter, misschien lees ik het verkeerd hoor, maar de opmerking van medicatie in het kader van een vervuilde lever draait de rollen m.i. om: er is een klacht, en dáárna pas komt de medicatie. Maar misschien wordt met de vraag gedoeld op de voorafgaande ziektegeschiedenis, en in dat kader zou bijvoorbeeld de hoofdpijn ook simpelweg een bijwerking kunnen zijn van bepaalde medicatie. Het lijkt me dan ook dat we voor gerichte uitspraken over het al dan niet overbelast zijn eerst de gehele pathologie van Niiyaa willen hebben (als zij dat ook wil).

@ Hans: wat bedoel je met de lever als gesloten systeem?

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 10-07-2010, 09:23:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
Kiro schreef:
Niiyaa, je probleemvraag is een erg lastige. Niet alleen omdat de meeste mensen hier geen medische kennis hebben en het gros zeker niet zomaar geneeskundige uitspraken mag gaan doen, maar ook is je vraag lastig omdat het een uiterst vage klacht betreft. Hoofdpijn kan namelijk door honderden dingen komen.

Op zich kan ik het wel met Hans eens zijn, wat betreft de lever die overbelast kan raken bij medicatie. Echter, misschien lees ik het verkeerd hoor, maar de opmerking van medicatie in het kader van een vervuilde lever draait de rollen m.i. om: er is een klacht, en dáárna pas komt de medicatie. Maar misschien wordt met de vraag gedoeld op de voorafgaande ziektegeschiedenis, en in dat kader zou bijvoorbeeld de hoofdpijn ook simpelweg een bijwerking kunnen zijn van bepaalde medicatie. Het lijkt me dan ook dat we voor gerichte uitspraken over het al dan niet overbelast zijn eerst de gehele pathologie van Niiyaa willen hebben (als zij dat ook wil).

@ Hans: wat bedoel je met de lever als gesloten systeem?

H@ns. schreef:
Hoi niiyaa.

Een vraag? Heb je veel medicijnen gebruikt, het kan namelijk zijn dat je lever vervuild is en zij werk niet goed kan doen en omdat het lever een gesloten systeem is kan je het op een bepaalde manier masseren holistich genaamt om de afval stoffen die daar zittenn te verbranden.
waardoor je hoofdpijn kan krijgen
Groeten H@ns.


nu mijne ik denk gewoon dat je hersenen ffkes te weinig zuurstof gehad hebben door stress ik weet het niet maar het zou kunnen want als je hersenen te weinig zuurstof hebben hebben die vaak een week of minder hoofdpijn :/

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 11-07-2010, 07:26:45 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Kiro.

Wat ik met een gesloten systeem bedoel is da t het geen mogelijk bezit voor het afgeven van afval stoffen, op zich zelf heeft het lever de mogelijkheid om zich zelf te reinigen, maar als er te veel afval stof aan wezig is zal dat zich openbaren migraine en ander hoofd pijn soorten.
Ik schreef al door holischtise massage kunnen die afval stoffen sneller verbrand worden als het ware oplossen.

Groeten.

H@ns.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 11-07-2010, 08:03:33 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
zou best kunnen wat hans zegt, we hebben alweer iets bijgeleerd :D

bedankt H@ns :wink:

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 08:52:16 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-06-2005, 23:23:25
Berichten: 291
Locatie: Boz
Misschien is het wel handiger als je de pijn beschrijf, en heb je er ook nog andere symptomen bij? Hoe ernstig is de hoofdpijn? (bij bv migraine kan de hoofdpijn zo erg zijn dat je niet veel kan tijdens een aanval)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 18:43:04 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
migraine is lastig ze hebbe nog niet helemaal volledig gevonden waaraan het ligt dus dat kan zijn waarom ze het niet onmiddelijk vinden ;)

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 15-07-2010, 14:22:21 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
weet je ook zker dat je migraine hebt?

laat je ook maar niet te vaak hieraan opereren, het werkt toch niet.

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 17-08-2010, 14:40:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-02-2010, 15:22:14
Berichten: 13
over de medicijnen..
ik heb wel verschillende tegen mijn hoofdpijn geprobeerd maar vroeger heb ik
nooit echt veel medicijnen ofzo moeten slikken dus ik vind eerlijk gezegd van niet
ook nooit zware medicijnen ofzo als dat word bedoeld..
en nog even over de pijn..
het zit altijd wel ergens anders soms zelfs over mijn hele hoofd
soms voelt het aan als een soort van druk.
af en toe zijn het ook steken en als ik echt een aanval heb kan ik bijna niks meer..

_________________
WANNEER DE LAATSTE BOOM GEKAPT IS, DE LAATSTE VIS GEVANGEN, DE LAATSTE RIVIER VERVUILD, ZULLEN WE ONS REALISEREN, DAT WE GELD NIET KUNNEN ETEN!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: zware hoofdpijn
BerichtGeplaatst: 17-08-2010, 16:38:28 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi niiyaa.

Wat je ook nog kan proberen om eens je hoofd een poos te laten magnetiseren, nek en schouders.

Groeten en sterkte.

H@ns.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl