ik wil dit toch even met jullie delen, heb er verder niet echt vragen over maar als je de behoefte hebt te reageren, graag.
Afgelopen week was ik op kamp. Nadat alle kinderen in bed lagen was ik aan het praten met iemand. Ik vertelde dat ik nog naar Westerbork, concentratiekamp in Drenthe, ga deze zomer.
's nachts droomde ik hierover, ik herinner me 2 jongetjes en een hek en paniek en het getal 105, volgens mij geschreven op jas van een jongetje. Voor mijn gevoel was ik echt bij die droom aanwezig.
's morgens toen we opstonden vertelde ik dit tegen die jongen. Verder niet meer aangedacht. 'smiddag aten we friet omdat het de laatste dag was. Ik stond bij de kraam en hoorde de frietbakker vragen, voor hoeveel personen moet er gebakken worden? Het antwoord was 105.
Dit vond ik wel vreemd, wat ik me nu afvraag en misschien antwoord op krijg als ik daar ben, is heeft het getal te maken met iets in het concentratiekamp of heb ik gewoon gedroomd over een getal waar later een antwoord op kwam. Ik heb zoiets nog niet eerder op deze manier meegemaakt.
groetjes
Laatst gewijzigd door babss op 05-01-2011, 09:41:19, 1 keer totaal gewijzigd.
|