Het interview is erg laat door vakantie ed.
Sorry daarvoor
1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?Ik ben via google op het forum terecht gekomen. Geen idee meer waar ik toen precies naar op zoek was, het is tenslotte alweer vijf jaar geleden. Het leukste aspect vind ik de chatbox, op het forum zelf kom ik vrijwel nooit (meer).
2. Beschrijf jezelf in een paar zinnen.Erg onzeker. Rustig, gesloten en terughoudend, al verandert dat wel wanneer ik me eenmaal ergens op m'n gemak voel. Koppig, snel enthousiast en me vol overgave op iets storten, maar ook weer gauw verveeld. Gevoelig, best lief, zorgzaam en loyaal. Grillig en lichtgeraakt, af en toe een dramaqueen, soms iets te impulsief en chaotisch.
3. Wat is jouw doel in het leven?Als ik dat nou toch eens wist. Ik heb geen flauw idee wat ik aan moet vangen met mijn leven. Doel: uitzoeken wat mijn doel is in het leven
4. Ben je tevreden met je leven zoals het nu gaat? En wat zou je eventueel willen veranderen?Nee, ik ben er lekker een zootje van aan het maken, er is dus best een hoop dat ik wil veranderen.
5. Wat is spiritualiteit voor jou en hoe ga je ermee om in je dagelijks leven?Bij het woord 'spiritualiteit' denk ik aan twee dingen. Ten eerste is dat het besef dat er meer is dan wat wij kunnen zien, dan het stoffelijke en ten tweede is dat innerlijke rust. Aan het eerste twijfel ik en het tweede heb ik niet, dus in die zin ben ik er niet zo mee bezig.
Wel probeer ik om bewust om te gaan met mens, dier en natuur, om mezelf te blijven ontwikkelen en om open minded te blijven. Telt dat ook?
6. Wat is je favoriete muziekstijl? En naar wat voor bands luister je dan bijvoorbeeld?Ik hou van nogal veel muziekstijlen.. Bijvoorbeeld rock, metal, Franse chansons, balkanbeats, klassiek, (gypsy-)punk, Afrikaanse muziek, trance en, zoals Kiro het zo mooi noemde, 'shiny happy people-muziek'. Het enige wat ik echt vreselijk vind is die teringherrie die hardcore heet en R&B.
7. Wat vind jij van de huidige politiek. (Bijv. het buitensluiten van de PVV)
Behalve dat ik erg benieuwd was naar de laatste verkiezingsuitslagen boeit politiek me niet zoveel. Ik volg de ontwikkelingen te weinig om er een duidelijke mening over te hebben.
Op dit moment wordt onderhandeld over een minderheidskabinet met gedoogsteun van de PVV, dus dat buitensluiten van de PVV zal wel meevallen
8. Het is bijna vakantie, waar ga jij heen? En waarom?Nergens heen. Eigenlijk ga ik nooit in het hoogseizoen weg, veel te druk en te duur.
Verder staat zo ongeveer de hele wereld nog op mijn verlanglijstje dus ik kan niet één plaats noemen waar ik graag heen wil, al hebben Oost-Europa en Afrika wel mijn voorkeur. Waarom? Geen idee, ik vind het daar gewoon fijn.
9. Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?Moeilijk, aangezien er veel verschillende mensen op dit forum rondhangen. Dat zouden dus ook een hoop verschillende boodschappen worden. Wat ik wel erg vaak denk als ik op dit soort fora lees is: “Kom eens met beide benen terug op aarde”. (Meestal gevolgd door iets als “dat het nu juist ging onweren toen jij kwaad was betekent niet dat jij dat onweer veroorzaakt hebt hoor”.)
Laat dat dan maar de boodschap zijn.
10. Vraag van dkd (Nu paddestoel): Welke kleur vind je fijn?Blauw.
11. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?Ik geef het interview door aan Debby, hier bekend als Babe. Mijn vraag aan haar is “Aan welke menselijke eigenschap stoor je je het meest?”
Bedankt voor je interview
Volgende maand interviewen we 'Babe'.