HeavenBoy schreef:
Weet iemand misschien wat deze droom betekent?
Het was best erg...
Ik was onderweg naar mijn stage, ik liep door het winkelcentrum en het begon opeens keihard te regenen, het regende zo hard en de druppels waren groter dan normaal...In twee minuten stroomde er overal water!
Ik keek opeens achter me na dat ik wat geschreeuw hoorde, ik zag een enorme golf aankomen. Ik wilde weg rennen maar de golf was er zo binnen 5 seconden...heel snel dus.
Alle straten werden woestende rivieren leek het wel. Iedereen schreeuwde om hulp en veel mensen verdwenen onder water. Ik hield me vast aan een paal en zag dat andere mensen op auto's klommen of bussen om zichzelf te redden.
Ik zag een raam staan waar een touw uithing, ik greep naar de touw en liet de paal los, ik klom zo door het raam naar binnen.
Ik was opeens bij mijn stage aangekomen, want toen ik binnen kwam zag ik mijn collega's angstig kijken. Opeens brak het dak door
Ik zag veel water naar binnen vallen en iedereen begon weer te schreeuwen, ik rende net via de nooduitgang naar buiten en kwam weer in die woestende rivier terecht, het water bleef doorgaan.
Na een tijd begon het te zakken eindelijk en toen werd het redelijk droog, maar wel overal lijken van verdronken mensen
Ik zag dat er een tram kwam aanrijden met overlevende mensen erin, dus ik stapte ook erin en iedereen ging vertellen wie ze allemaal verloren hebben...Afschuwelijk
Toen werd ik wakker
je was dus onderweg naar stage
werk of stage betekent opdracht
dat het keihard regent wilt zeggen dat de problemen die nu komen fel van kracht zullen zijn
een grote golf betekent dat de problemen 1groot gevolg heeft.
dat je wilde wegrenne betekent dat je wilde weglopen van het probleem
dat je niet op tijd was dan is het dat het probleem zo snel komt dat je geen kans krijgt om weg te lopen
je kreeg een touw dat is teken dat iemand je hulp of tja zijn/haar arm uitsteekt naar je
dat je toch ondanks het probleem in je stage/werk ben geraakt wilt zeggen dat het probleem een zwaar obstakel is
maar dat je er toch geraakt
dat het dak doorbreekt wilt zeggen dat de veilige omgeving van de stageplaats verbroken word door het probleem.
en dat je collega's angstig kijken wilt zeggen
dat ze er ook last van krijgen.
dat het water zakt en droog word dat wilt zeggen dat het probleem verminder en verdwijnt
dat een tram komt met overlevende mensen betekent dat een groep mensen na het probleem naar je toe komen.
dat je ze vertelt over wie ze kwijt geraakte wilt zeggen dat je vertelde wat ze verloren hadden.
kortweg: je kreeg een opdracht die een bepaald probleem bevat en dat je een groot gevolg van krijgt
je probeert weg te lopen van het probleem en aanvaard het niet. maar het komt zo snel in je leven dat je geen kans krijgt om het op te lossen. na een tijd zie je een tijdelijke oplossing en aanvaard je ze. maar het probleem komt via een andere weg in je leven en iedereen van je buurt krijgt er last van. het wilt zeggen dat een groot obstakel heel binnekort in je leven komt maar dat je er wel door geraakt.
groeten MrPyro