Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 10:05:49

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: weet jij wat dit is?
BerichtGeplaatst: 23-06-2009, 20:38:32 
Groentje
Groentje

ik zie die dingen overal, maar wat is het?

ze zweven in de lucht en ze draaien om me heen, ze volgen me

is moeilijk om te tekenen XD

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... h4l5k2TGxc

ook zie ik telkens een oog in mijn dromen, duidelijk het linker oog van een persoon met een donkere huid

heb geprobeerd te tekenen XD

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... h4l5k2TGxc

ik kan niet zo goed tekenen hoor, maar als ik het probeer uit te leggen in woorden zal niemand het begrijpen...

btw. iemand zegt dat het Zuul is of cthulu, maar ik weet niet wat dat is. dus plz help! :shock:

Berichtenonderwerp: Re: weet jij wat dit is?
BerichtGeplaatst: 23-06-2009, 21:20:28 
Feniks
Feniks

Cthulhu
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Cthulhu en R'lyeh

Cthulhu (alternatieve spellingen: Tulu, Cthulu, Ktulu, en veel andere) is een fictieve, monsterlijke godheid in de Cthulhumythos van H.P. Lovecraft. Cthulhu krijgt in het Engels soms de titel Great (Groot) of Dread (Afschrikwekkend). Cthulhu, die miljoenen jaren geleden op aarde terechtkwam, wordt beschreven als een kolossaal wezen dat zijn tijd doorbrengt in de verzonken stad R'lyeh. Cthulhu werd talloze keren vermeld door andere artiesten in de literatuur, muziek, televisie, film en computerspellen.

De naam Cthulhu wordt gewoonlijk uitgesproken als [/kəˈθuːluː/]?, [/kəˈθʊːluː/]?, of [/kəˈtʰʊːluː/]? (IPA transliteratie); maar dit is volgens Lovecraft slechts hoe de menselijke stembanden de klanken van een buitenaardse taal het dichtst kunnen benaderen[1]. Lovecraft zelf werpt trouwens op dat "Khlul'hloo" [2] een betere uitspraak zou kunnen zijn.

De verhalencyclus die geschreven is door Lovecraft, zijn protegés en zijn literaire opvolgers dragen het label "Cthulu-mythos", een term die is uitgevonden door August Derleth maar niet door Lovecraft werd gebruikt. Het personage Cthulhu is echter één van de minder verschrikkelijke schepsels in het pantheon. Cthulhu zelf [3] debuteerde in Lovecrafts kortverhaal "The Call of Cthulhu" [4] (1928)— hij verschijnt kort in enkele andere werken [5].

Afbeelding

:) Ik denk dat die vriend wat te veel 'call of cthulu' heeft gespeeld ;)

En daarnaast lijkt cthulu niet bepaald op een donkere man

Maar ik kan je niet zeggen wat je ziet. Over de eerste afbeelding zullen de meesten zeggen dat het 'orbs' zijn. Maar ik ben niet zo van de orbs, noch van mythologische wezens die mensen lastig vallen :)

Waarschijnlijk kan iemand anders er meer over zeggen dan ik.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 14-07-2009, 23:20:12 
Reus
Reus

het 1e wat je tekent lijken mij energiebollen.

en het 2e, kan het derde oog chakra zijn , misschien ben je die momenteel beter aan het ontwikkelen? waarschijnlijk wel, want je gheeft zelf al aan dat je die energiebollen kunt zien om je heen.

weet niet of het zo is, maar dat denk ik. :P

BerichtGeplaatst: 13-09-2010, 21:19:32 
Groentje
Groentje

Geen flauw idee!!

Als er onder 't oog een lijntje zit dat door loopt naar de zijkant van 't oog: 't oog van Zeus;Osirus.

Oh ja! Doet dit je niet denken aan die 'spook piraat' uit " Pirates of the Carribean?

BerichtGeplaatst: 14-09-2010, 13:10:05 
Groentje
Groentje

Kijk anders even bij Google afbeeldingen! Via t juiste plaatje wordt je vaak doorgelinkt naar een site die er verder op in gaat?

Die bollen om je heen doen mij denken aan orbs. (niet dat ik in orbs geloof, maar andere verklaring heb ik niet)

Denk dat je 't antwoord zelf wel weet?? Durf gewoon in jezelf te vertrouwen, onderzoek wat 't kan zijn, en praat er niet met teveel mensen over; de meeste mensen zijn hier heel sceptisch over. Ik wou dat ik je meer kon vertellen hierover, want dat oog ken ik wel. Zoek vooral naar dromen over een oog, de betekenis ervan in de spirituele wereld en in de mythologie.

Ook slim: leg een droomdagboek op je nachtkastje met pen. Iedere keer dat je half wakker wordt na of tijdens een droom, schrijf dan direct op wat je droomde: vorm, kleur, opvallendheden/ datgene wat de meeste aandacht bij je trok.
Lees dit de volgende dag, zoek uit wat 't kan betekenen in een droomencyclopedie of gratis droom analyse online.
Als steeds dezelfde droom zich voordoet, raad ik je aan toch even heel eerlijk bij jezelf stil te staan, en ook open te staan voor 't 'vreemde' of onbekende, en dit mee te nemen, en verder te onderzoeken in je verklaring hiervoor.

Ik zeg dit niet graag, maar kans is groot dat je jezelf moet 'toegeven' aan 't paranormale. Pas dan houdt 't op, want waarschijnlijk ben je wat dit betreft heel koppig?? gebeuren er wel meer dingen, maar heb je zelf zoiets van: kan niet, en wat er niet is, is er niet?

Mocht dat niet 't geval zijn, dan denk ik dat je onbewust iets hebt gezien (film) wat je heel erg heeft gefacineerd en wat je verwerkt in je droom.
Of een of ander fel computerspelletje wat je iets te vaak gespeeld hebt? felle ballen verzamelen in een oog of zo? :shock:

In ieder geval: Veel succes met 't zoeken naar de juiste verklaringen hiervoor! Maak je in ieder geval niet te druk! dat stimuleert alleen maar!

BerichtGeplaatst: 14-09-2010, 19:17:56 
Groentje
Groentje

ja het eerste wat je ziet is energie.

Sommige mensen kunnen het zien, sommige kunnen het maken.
Deze energie'en kan men in verschillende frequenties/kleuren cree'eren of maken.
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2wq75w9&s=7
2de wat je ziet is het hogere zelf.
laat het oordeel los, zodat je het gevoel kan ervaren.
groet kees

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00