Kijk anders even bij Google afbeeldingen! Via t juiste plaatje wordt je vaak doorgelinkt naar een site die er verder op in gaat?
Die bollen om je heen doen mij denken aan orbs. (niet dat ik in orbs geloof, maar andere verklaring heb ik niet)
Denk dat je 't antwoord zelf wel weet?? Durf gewoon in jezelf te vertrouwen, onderzoek wat 't kan zijn, en praat er niet met teveel mensen over; de meeste mensen zijn hier heel sceptisch over. Ik wou dat ik je meer kon vertellen hierover, want dat oog ken ik wel. Zoek vooral naar dromen over een oog, de betekenis ervan in de spirituele wereld en in de mythologie.
Ook slim: leg een droomdagboek op je nachtkastje met pen. Iedere keer dat je half wakker wordt na of tijdens een droom, schrijf dan direct op wat je droomde: vorm, kleur, opvallendheden/ datgene wat de meeste aandacht bij je trok.
Lees dit de volgende dag, zoek uit wat 't kan betekenen in een droomencyclopedie of gratis droom analyse online.
Als steeds dezelfde droom zich voordoet, raad ik je aan toch even heel eerlijk bij jezelf stil te staan, en ook open te staan voor 't 'vreemde' of onbekende, en dit mee te nemen, en verder te onderzoeken in je verklaring hiervoor.
Ik zeg dit niet graag, maar kans is groot dat je jezelf moet 'toegeven' aan 't paranormale. Pas dan houdt 't op, want waarschijnlijk ben je wat dit betreft heel koppig?? gebeuren er wel meer dingen, maar heb je zelf zoiets van: kan niet, en wat er niet is, is er niet?
Mocht dat niet 't geval zijn, dan denk ik dat je onbewust iets hebt gezien (film) wat je heel erg heeft gefacineerd en wat je verwerkt in je droom.
Of een of ander fel computerspelletje wat je iets te vaak gespeeld hebt? felle ballen verzamelen in een oog of zo?
In ieder geval: Veel succes met 't zoeken naar de juiste verklaringen hiervoor! Maak je in ieder geval niet te druk! dat stimuleert alleen maar!