Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:09:47

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 05-10-2010, 18:37:17 
Offline
Power Moderator
Power Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-03-2007, 19:08:40
Berichten: 2998
Locatie: Noord Holland
Paar dagen te laat, maar daarom niet minder mooi ;).

1. Hoe ben je op het forum gekomen en wat vind je het leukste aspect aan het forum?

Hoe ik op het forum ben gekomen... Wel, iets meer dan een jaar geleden lag ik behoorlijk in de knoop met mezelf ( in de knoei, voor de nederlanders hier). Het was zomervakantie, de kids waren bij hun vader en ik had tijd om nou eens eindelijk met mezelf bezig te zijn. En op zoek naar mezelf, ben ik hier terecht gekomen. Ik had het gevoel 'anders' te zijn en ik zocht mensen die dit begrepen. Wat ik leuk vind aan dit forum, en de chat, is dat mensen je hier gauw met je twee voeten op de grond helpen, zonder je belachelijk te maken. Enfin de mensen die ik hier tegenkwam toch. Ik heb het gevoel hier, met sommigen althans, de zinnige gesprekken te kunnen voeren die ik op andere plaatsen niet vond. Telkens als ik wat vrije tijd heb ( in de vakanties dus) vind je me hier. Een mens vindt hier soms zinnige onderwerpen, soms grappige, en je krijgt ook de kans om wat kritisch na te denken over dingen.

2. Beschrijf jezelf in een paar zinnen.

Spontaan, eerlijk, trouw, eigenwijs, koppig, sociaal en empathisch.

3. Wat is jouw doel in het leven?

Mijn doel in het leven... In deze volgorde zijn dit mijn doelen ...

1. Mijn kinderen alle mogelijke liefde geven en alles doen wat nodig is om ze gelukkig te zien.( dit houdt niet in dat ze alle luxe hebben, ik tracht ze waarden te leren)
2. Mijn partner en mijn relatie koesteren, opdat we tot het einde der tijden( of toch tot het einde van onze tijd) samen mogen blijven (lekker romantisch, toch?)
3. Mijn Bachelor halen en daarna hopelijk een leuke job in de sociale sector vinden.
4. Eens een keertje aanwezig zijn op een chatmeeting.

4. Wat betekend spiritualiteit voor jouw? En hoe ga je ermee om in het dagelijks leven?

Pff, dat is geen makkelijke vraag... Spiritualiteit is voor mij heel ruim. Het is op een positieve manier door het leven gaan en trachten goed te doen voor anderen. Ik geloof in wederkerigheid van het goede. Uiteindelijk dan toch. Een vriend van me zegt altijd 'wie goed doet, goed ontmoet' En daar geloof ik wel in. Spiritualiteit is voor mij dan dat ik geloof in een groter iets, een groter iets dat goedheid bezit en dat probeert om goede dingen op je pad te zetten wanneer je ze echt nodig hebt. En zware dingen of uitdagingen wanneer je een les te leren hebt.
Hoe ik er mee omga is dus dat ik probeer om steeds het positieve in dingen te zien hoe negatief ook en dat ik de les tracht te vinden als iets niet gaat zoals ik het wil. Voor sommigen is het misschien bull shit, voor mij werkt het.

5. Wat vindt je ’t belangrijkst in je leven?

Goh, er zijn heel wat dingen belangrijk in het leven in het algemeen en mijn leven specifiek. Het allerbelangrijkste is mijn gezin : mijn vier schatten van kinderen en mijn stiefzoontje en mijn kanjer van een vriend. En daarnaast, het is cliche, maar daarnaast is financiele zekerheid van immens belang. Mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt, maar zonder ben je ook behoorlijk ellendig.

6. Als er iets is wat je in je leven zal kunnen veranderen, wat zal dat dan zijn en waarom?

Das weer een moeilijke. Ik zou zeggen ik zou niet zo lang getrouwd blijven, maar dan zou ik mijn kindjes niet hebben. En verder.... alle fouten die ik maakte hebben me dingen geleerd of goede dingen teweeggebracht uiteindelijk. Dus ik kies ervoor om alles te laten zoals het is. In wezen heb ik nergens spijt van.

7. Van wat voor films houdt je?

Die is makkelijker zie. Ik hou op tijd en stond van een goeie actiefilm. het mag er zelfs een beetje over zijn alla steven seagal. Super grappig wordt dat dan. En verder, films zoals lord of the rings, met van die speciale wezens, of avatar,...die vind ik ook leuk. En uiteraard een goeie komedie of een mooie romantische film. Het enige waar ik niet van hou zijn thrillers, met uitzondering van enkele psychologische thrillers zoals panic room.

8. Wat vind jij van het gedoe rondom de ov-chipkaart?

Ik ben belg, dus ik ga hier passen:-)

9. Waar ben jij afgelopen zomer op vakantie geweest en waarom?

Saint Corniche, zeggen ze hier in Vlaanderen. :-) Nergens dus. Waarom (niet)? Euh, ik heb enkele weekenden in Nederland verbleven tijdens het WK, ik heb uitstappen gedaan naar de Nijmeegse vierdagenfeesten, en dat was voldoende. Mijn kinderen waren te veel bij de papa om echt weg te gaan, mijn vriend moest te veel werken en mijn portemonnee zag het ook niet zo zitten. Maar Saint Corniche was ook heerlijk ze ;-)

10. Welke boodschap zou je aan de mensen van het forum mee willen geven?

Moet ik een zinnige boodschap hebben? Nou vooruit dan. Ik zou zeggen: sta positief in het leven, geniet ervan ondanks alle tegenslagen en je zal ervan versteld staan hoe mooi het leven kan zijn

11. Vraag van Digitalis: Aan welke menselijke eigenschap stoor je je het meest?

Achterbaksheid. Mensen die vriendelijke zijn in je gezicht en als je je rug draait een mes in je rug duwen. Ik kan veel verdragen, maar schijnheiligheid, nee, dat soort mensen ga ik ver uit de weg.

12. Aan wie geef je het interview door en welke vraag wil je aan diegene stellen?

Ik geef het Interview door aan Natascha. En de vraag die ik haar wil stellen is de volgende: Wat staat er hoog op je verlanglijstje voor met de feestdagen?


Bedankt voor je interview ;), volgende maand interviewen we Natascha.

_________________
De weg naar het licht, is de weg naar jezelf.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 05-10-2010, 19:26:51 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
wie weet he. LOl

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 06-10-2010, 18:56:14 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-08-2009, 20:09:36
Berichten: 553
Locatie: Antwerpen
Leuk interview Babe,

Bedankt voor de fakkel door te geven ;)

Over die vraag zal ik toch is serieus moeten gaan nadenken hoor ;)

_________________
Je kunt geen probleem plukken als een bloem, die je dan beschouwt los van haar omgeving, van haar historische bron, van haar diepe wortels.

Han Suyin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 07-10-2010, 15:03:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
:O

leuk intervieuw!

ik zou ook wel eens willen worden geintervieuwd. :P

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 07-10-2010, 16:05:35 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
leuk babe =D

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 07-10-2010, 20:29:53 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
shakkie schreef:
:O

leuk intervieuw!

ik zou ook wel eens willen worden geintervieuwd. :P



misschien moet je natas even pb en, dan heeft ze al een kandidaat.

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 08-10-2010, 11:20:03 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Lekker duidelijk interview Babe! Leuk om te lezen :D

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: September 2010: Babe
BerichtGeplaatst: 10-10-2010, 16:03:26 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-08-2009, 14:11:24
Berichten: 202
Locatie: Heist op den berg-België
Dankje Aio

greetz

Babe

_________________
United we stand,devided we fall.Let's stand together for once and for all


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl