Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 10:09:20

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: FlashChat offline
BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 21:46:10 
Admin
Admin

Wortelbrood schreef:
Om nog even iets op Babe toe te voegen: Sommige mensen vinden een meningsverschil al een ruzie. ;) Irritant is dat, want dan kan er niet eens een discussie ontstaan zonder dat iemand zich er aan ergert. Niemand wordt verplicht om deel te nemen aan een discussie.

En niemand word verplicht dit forum te bezoeken .. De chat is voorlopig offline en daar moeten jullie het nu even mee doen. Ik ben hier een goede oplossing voor aan het zoeken. Helaas kan ik niet iedereen tevreden houden, maar nogmaals .. Deze website bezoeken is natuurlijk geen verplichting ...

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 21:49:30 
Moderator
Moderator

ReVi schreef:
En niemand word verplicht dit forum te bezoeken .. De chat is voorlopig offline en daar moeten jullie het nu even mee doen. Ik ben hier een goede oplossing voor aan het zoeken. Helaas kan ik niet iedereen tevreden houden, maar nogmaals .. Deze website bezoeken is natuurlijk geen verplichting ...

En daarom posten we hier allemaal. Omdat we hier vrijwillig zijn en vrijwillig op de chat willen zijn. :) Dus ik snap je punt nu niet helemaal Revi. Maargoed... we zullen wachten!

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 21:51:37 
Kabouter
Kabouter

Nou, das een houding waar je gelijk vrolijk van wordt. Haal mijn account er maar uit dan. Ik volg Digi.

Toedels allen, veel plezier nog hier.

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:04:24 
Admin
Admin

Iemand die permanent geband is kan natuurlijk terugkomen onder een ander IP adres. We proberen dit in de gaten te houden maar de functies van dit forum zijn natuurlijk ook niet 100% waterdicht.

Zodra we in de gaten hebben dat iemand met een permanente terug is onder een andere naam krijgt hij/zij zeker weer een ban. Dit moet dan echter wel 100% zeker zijn.

@Babe, weet je zeker dat ik je profiel moet verwijderen?

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:10:01 
Elf
Elf

Ik vind het een radicale reactie eerlijk gezegd om de chat te sluiten.
Het is zoals eerder ook al vermeld dat er in elke chat wel een keer ruzie is. En over het algemeen heb ik toch wel de indruk dat het hier wel mee valt hoor.

Zolang er mensen zijn, zijn er meningsverschillen. Daar komt bij dat niet elke klacht gegrond is.
Is deze reactie niet overdreven?

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:13:49 
Moderator
Moderator

Overdreven; ja. En zoals digi al zei zijn er nu veel meer mensen ontevreden dan die ene persoon (gok ik) die een klacht heeft ingediend. Daarbij ben ik actief op een ander forum en dan verbaas ik mij hier alleen nog maar meer over. Daar is het namelijk een en al bonje, en ik als forumbaas daar kan zelfs dat nog wel in het gareel houden zonder zulk drastische maatregelen. ;) Maar dat zal ik wel zijn.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:14:34 
Admin
Admin

Nogmaals, als jullie het niet eens zijn met mijn besluit dan kun je het misschien beter ergens anders zoeken .. Tot die tijd werken we aan een oplossing.

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:15:13 
Gids
Gids

Ik blijf van mening dat er gewoon te weinig modjes zijn die toezicht houden in de chat.

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:20:39 
Moderator
Moderator

Gaan we nu hier ruzie zitten maken? ;)

Xiro heeft voor een tijdelijk oplossing gezorgd (Hulde!) Sommige mensen kunnen er niet inloggen blijkbaar maar daar werkt hij aan,dus kijk even in het "Ik zoek" topic zou ik zeggen :) Met een beetje geluk kunnen we daar zo snel mogelijk gezellig verder babbelen.

Blijkbaar kunnen we er met onze protesten weinig aan veranderen dus misschien is het een idee om er maar gewoon het beste van te maken,en de beheerders een oplossing laten zoeken.

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:25:09 
Admin
Admin

Digitalis schreef:
ReVi schreef:
Nogmaals, als jullie het niet eens zijn met mijn besluit dan kun je het misschien beter ergens anders zoeken .. Tot die tijd werken we aan een oplossing.

Want het erover hebben mag ook al niet?

Oh dat wel, maar nu doe ik het natuurlijk weer allemaal fout .. Ik zet mij nu al 6 jaar in voor dit forum en de website. Altijd wanneer er klachten binnenkomen proberen we hiervoor een passende oplossing te vinden. Zowel voor het forum, de chat als voor iedere bezoeker die hier komt. Bijna altijd proberen we een passende oplossing te vinden voor alle partijen.

Totdat we hiervoor een oplossing hebben, is en blijft de chatbox offline.

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:29:43 
Gids
Gids

Misschien kun je nu beter dit topic sluiten want het is allemaal duidelijk. De chat is tijdelijk uit de lucht uit voorzorgsmaatregelen en de regels en het behoud worden allemaal aangescherpt.

Mooi samengevat he revi :p

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:30:35 
Elf
Elf

Citeer:
Gaan we nu hier ruzie zitten maken?

Oei, dan moeten ze straks het forum sluiten ;)

Citeer:
Oh dat wel, maar nu doe ik het natuurlijk weer allemaal fout .. Ik zet mij nu al 6 jaar in voor dit forum en de website. Altijd wanneer er klachten binnenkomen proberen we hiervoor een passende oplossing te vinden. Zowel voor het forum, de chat als voor iedere bezoeker die hier komt. Bijna altijd proberen we een passende oplossing te vinden voor alle partijen.

Totdat we hiervoor een oplossing hebben, is en blijft de chatbox offline

Eerlijk gezegd Revi, denk ik dat het een illusie is te denken dat je voor iedereen goed kunt doen. Dat gaat gewoon niet. Onenigheid is iets dat er bij hoort. En ik kan mij best inbeelden dat het frustrerend is, zeker als ge uw ergens zo voor inzet, maar het is niet anders. Er zullen altijd wel eens problemen voorvallen. Zelfs wanneer je een nieuwe oplossing bedenkt, dan komen daar waarschijnlijk weer andere klachten/problemen uit voort.

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:36:56 
Reus
Reus

Als forumveteraan wil ik graag ook even mijn eigen zegje doen.

Wat de aanleiding betreft: Zoals Digitalis al heeft geïnsinueerd, zal het besluit om de chatroom offline te halen wellicht samenhangen met een 'ruzie' tussen Miss (voorheen Angie) enerzijds en Digitalis anderzijds, waar ik en Karjava ook bij waren. Of bedoelt Digitalis nóg een ander incident? In elk geval was er zaterdagavond een incident waarna een klacht van Miss volgde. Wat mij betreft was er nauwelijks wat aan de hand, maar het zij zo. Als het forumbeheer vindt dat ik of Digitalis te ver gegaan ben, dan wens ik daar persoonlijk op aangesproken te worden, zodat we er gezamenlijk in rede uit kunnen komen. Daarbij ben ik niet te beroerd een tijdelijke ban te accepteren indien zoiets rechtvaardig is.

Wat de beslissing betreft: Zoals hierboven gezegd is persoonlijk overleg wel wenselijk. Ik sta altijd open voor een dialoog. Voor de rest maakt het besluit op mij een radicale indruk. Natuurlijk zijn er van tijd tot tijd ruzies en wordt er wel eens geklaagd. Dat zal per definitie gebeuren, vroeg of laat. Nu zal men echter een simpele afweging moeten maken: zijn de vele positieve, productieve en gezellige momenten die in de chatroom beleefd worden in de meerderheid en waardevoller, of zijn het de incidentele ruzies dan wel meningsverschillen die zwaarder wegen? Wat mij betreft dat eerste; permanent ruzies komen niet voor. Ik klets niet zomaar, want ik ben redelijk veel aanwezig in de chatroom.

Wat een oplossing betreft: Begin een Dialoog. Spreek de betrokkenen aan en verban desnoods de raddraaiers, maar laat niet een compleet forum de dupe worden van enkelen! Daarbij is het mogelijk de moeite waard om één iemand aan te stellen die de chatlog in de gaten houdt.
Ook als ik over een grens ga, dan wens ik daarvan op de hoogte gesteld te worden, mijn zegje te kunnen doen en desnoods tijdelijk mijn biezen te kunnen pakken. Maar eenzijdig afkondigen dat een voor het hele forum van invloed zijnde maatregel komen gaat, is niet productief. Sterker nog, het is een knuppel die in een hoenderhok geworpen wordt, zoals nu wel blijkt.
Omdat enkele Nederlanders die in Friesland komen geen Fries willen spreken, gaan de Friezen nog geen onafhankelijke staat aankondigen en nastreven. Zelfde redenering.

Voor de rest kan ik als eenvoudig groepsdier nog weinig anders doen dan instemmend knikken bij de posts van o.a. Babe, Natascha en Digitalis. Verdere veranderingen zie ik hoopvol tegemoet.

Laatst gewijzigd door Kiro op 28-10-2010, 22:37:18, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:37:15 
Admin
Admin

Natascha schreef:
Citeer:
Gaan we nu hier ruzie zitten maken?

Oei, dan moeten ze straks het forum sluiten ;)

Citeer:

Totdat we hiervoor een oplossing hebben, is en blijft de chatbox offline

Eerlijk gezegd Revi, denk ik dat het een illusie is te denken dat je voor iedereen goed kunt doen. Dat gaat gewoon niet. Onenigheid is iets dat er bij hoort. En ik kan mij best inbeelden dat het frustrerend is, zeker als ge uw ergens zo voor inzet, maar het is niet anders. Er zullen altijd wel eens problemen voorvallen. Zelfs wanneer je een nieuwe oplossing bedenkt, dan komen daar waarschijnlijk weer andere klachten/problemen uit voort.

Vertel mij wat .. Daarom zei ik net al dat ik nooit iedereen tevreden kan houden. Als ik een besluit maak zijn er altijd wel tegenstanders / voorstanders.

Eén besluit van mij vanmorgen dat volgens mij geen tegenstanders heeft is dat ik het aantal inbox berichten dat je mag bewaren heb verhoogd van 50 naar 100. Maar goed, dat even terzijde ...

BerichtGeplaatst: 28-10-2010, 22:42:22 
Gids
Gids

Kijk dat is nu wel een nuttige uitvoering Revi :p...

Maar wat kiro zegt, ik geef hem gelijk. Eigenlijk zou iedereen die aanwezig was op het moment van de ruzie even in een aparte chatbox of ruimte bij elkaar moeten komen verplicht! om dit uit te vechten met een mod, in dit geval revi.

Stel die eis en anders een ban ofzo.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00