Het is ook nooit goed!Ik zit hier naar buiten te staren, terwijl ik moed aan het verzamelen ben om maar gewoon op te staan en met peuk op het balkon te gaan zitten. Ik rook sinds een paar maanden dus buiten! Nog steeds! Met dit koude *piep*weer in die *koekoek*wind ben ik met die *tuutuut* peuken mijn *tralala*gezondheid naar de *hoera* aan het helpen! Ik haat ochtend...en het is nog niet eens ochtend meer.
Ti,s ook nooit goed, kan ik nog gewoon roken, hou ik mijn gordijnen schoon, scheelt het in m,n portemonee en in m,n gezondheid,kan ik nog zeuren.
Sneeuw! Ik hou van sneeuw :d Ik kan uren zitten kijken naar de witte vlokjes die langzaam naar beneden dwarrelen terwijl ik niet probeer te zien dat de auto,s wel heeel langzaam gaan en er menig fietser onderuit fl*kkert over de smerige drab waar sneeuw nu eenmaal in veranderd als het keer op keer platgereden wordt. De smerige wereld lijkt even helemaal schoon met dat witte kleed. Zonde als het weer smelt. Aan de andere kant ben ik nu *potverdorie* al 4 keer op m,n b*k gepleurd door die *kukeluku*sneeuw en zou ik willen dat de lente maar weer opschiet!
Ti,s ook nooit goed, lijkt de wereld een keer schoon en wit en hebben we het echte winter gevoel, kan ik nog zeuren.
In de zomer willen we zon maar niet teveel want als het 30 graden is wil menig persoon de zomer tijdelijk inruilen voor de winter die ze dan weer in willen ruilen voor de zomer omdat het zo koud en glad is. In de lente mogen de bomen opschieten met blaadjes maken maar vloeken we ons de *Tringeling* als ze er in de herfst weer afvallen zodat we toch weer lente of winter willen want dan liggen die blaadjes er niet.
Ik ga nu naar buiten,zonder te zeuren, met peuk en koffie in mijn hand om van het mooie koude winterweer te genieten waar we de afgelopen jaren zo om hebben gezeurd want "We hebben al zo lang geen echte winter meer gehad" Nou asjeblief! Hier heb je het! Geniet van je bevroren vingers en rode neus! Ga sleeën! Sneeuwballen gooien! En lach maar gewoon een keer als je onderuit valt en geniet van je zere kont. Voor je het weet hebben we deze winters niet meer.
Proost! Fijne sinterklaas en kerst en alle shizzle die we in de decembermaand hebben gefrot
(p.s. Het origineel is zonder de censuur maar ik dacht maar een beetje beleefd te blijven
)