Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 21:30:58

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: voelen hoe andere zich ook voelen
BerichtGeplaatst: 09-03-2010, 19:27:49 
Groentje
Groentje

ik weet niet precies waar ik dit moest posten dus als het hier niet goed staat moeten jullie het maar zeggen
maar ja ik weet niet of het de aura's zijn die ik voel waarschijnlijk niet
maar ik voel hoe andere mensen zich voelen ik weet niet of dit normaal is en ik wil het ook niet vertellen omdat ik volgensmij dan voor gek word verklaart
heefd iemand dit toevallig ook?
en weet die gene ook een beetje hoe je er mee om moet gaan
soms weet ik namelijk niet precies wat ik dan moet doen vaak voel ik me er ongemakkelijk bij :S

groetjes

BerichtGeplaatst: 09-03-2010, 20:13:12 
Je voelt zeg maar de aura om de mensen heen. Want de aura is een energie om een persoon/ding heen, en hoeft dus niet altijd in de vorm van licht te zijn. Dus je zit goed bij dit sub-onderwerp.
Belangrijk is dat je pas onderhandelt als degene zelf aangeeft dat er iets is. Jij wist het al, maar je kunt mensen in de war en verlegen maken als jij er als eerste mee komt. Behalve als "gewone" mensen ook duidelijk iets kunnen merken. Maar het is aan die persoon om te beslissen of hij/zij wil praten. En voor de rest moet je het proberen te negeren, en je kunt proberen je ervoor af te sluiten als je dat wilt, maar de keuze is aan jou. Als je meer tips nodig hebt stuur je gewoon maar een persoonlijk bericht, ik beantwoord ze altijd.
Succes!

Dikke kus :kiss:

PS: sorry voor mijn kleurengebruik

BerichtGeplaatst: 31-03-2010, 01:36:01 
Groentje
Groentje

Ik heb dit ook, alleen dan echt bij aanraking (lijkt bij mij toch magnetiserende handen, aangezien ik dat stellig bevestigen kan, maar toch).
De eerste keer ging het eigenlijk goed fout.

Tijdens een 4e date met A (naam maar even verder weg gelaten), legde ik eigenlijk zonder een bewuste reden, mijn handen op die van haar.
Op dat moment voelde ik pas echt hoe zij zich voelde over het algemeen, en laat ik maar zeggen, dat was niet fijn (aanranding door oom, dronken ma die haar bedreigd e.d.). Nu schrik ik niet zo snel, maar van zoiets, vooral bij een eerste ervaring kan je even behoorlijk schrikken.

Toen mij dit gebeurde, was ik mij al bewust van mijn 'gave', en de nodige hulp bij gehad. Door het schrikken, heb ik mij schijnbaar niet tijdig ervoor kunnen sluiten, en werd het nog erger toen ik tranen in haar ogen zag verschijnen. Toen had ik door dat zij dus voelde, wat zij dus zo mistte, mijn gevoelens en warmte, vooral voor haar!
Best wel een gek gezicht om 2 mensen zo huilend in een café te zien zitten. Toen het echt tot mij door drong, en ik haar los liet, is ze dus ook huilend weg gegaan, en heb haar een poosje niet gesproken.
Later eigenlijk alles heel snel gegaan. Weer afgesproken, enkele dagen later verkering (jaja :wink:) en toen zij 18 werd, zijn we verloofd. Dit was na een relatie van ongeveer 2,5jaar.
In die 2,5jaar bemerkt dat ze vrijwel exact hetzelfde heeft aan 'gave(s)' als ik, weet niet of dit toeval is, of dat ik er iets mee te maken heb, moet wel bekennen, nogal krachtig, en soms bewust iets te ruig ermee.
Na een relatie van drie jaar, en een verloving van 6 maanden helaas uit gegaan, maar spreken elkaar nog regelmatig, vaak ook over onze spirituele ervaringen.

BerichtGeplaatst: 05-04-2010, 19:56:28 
Groentje
Groentje

als je het als een gave ziet,

waarom zou je dan alleen handelen als de sfeer zo onrustig is dat iedereen het merkt.
als je kunt helpen, alleen door er te zijn.. en eens te vragen wat er is..
wanneer die persoon niet wil praten, zal die allicht zeggen dat er niets is..

zelf merk ik zo vaak, dat ze zeggen dat er niets is, of dat ik een ontkenning krijg op wat ik vraag..
maar gewoonlijk niet van lange duur, gewoonlijk gaat er een dag overheen voor ze terugkomen en zeggen waar ze mee zitten. blij dat iemand het ziet, blij dat iemand het herkend...

xx

BerichtGeplaatst: 20-10-2010, 17:00:40 
Groentje
Groentje

heey,
ik heb dat ook soms fijn, dan weet je hoe je die ander moet helpen maar soms ook niet dat word ik ook bijv. boos om je daarvoor af te sluiten doe ik altijd mn ogen dicht, dan stel ik mezelf voor in een ballon die niet kapot gaat en waar je allemaal blije dingen in doet.
als je je wilt afsluiten denk je in gedachten alleen maar voor dat je in die ballon bent en niemand die m kapot kan maken
xx

BerichtGeplaatst: 08-11-2010, 21:59:17 
Groentje
Groentje

Leuk onderwerp ^^, meestal voel ik aura's/energieën van anderen in de buurt als ik high ben :oops: maar tis wel leuk, je kunt zelfs mensen aantikken met energie. Leuke reacties altijd hehe.

Groetjes

BerichtGeplaatst: 13-11-2010, 20:41:58 
Groentje
Groentje

Hee mensen,

Hier mijn verhaal..
Vroeger zag ik die bollen voor het slapen gaan. Ik dacht toen dat het door het licht kwam. Ik heb mijzelf later meer open gesteld voor het bovennatuurlijke. Nu zie ik ze overal elke dag. Het beheerst eigenlijk mijn leven. Elke keer probeer ik natedenken waarom ik ze zie en wat het betekend. Een paragnost heeft mij verteld dat je ze ook kan aanraken en vast kan houden als je dat wilt. Gisteren probeerde ik dat en het lukte wel. IK had ze tussen mijn handen op het moment ik mijn handen weg deed zweefde het weg. Ik zie ze vooral overdag. Ik weet gewoon niet hoe ik ermee verder moet. Ik voel dingen erg aan. Ik voel ook dat er iemand hier in huis zwerft en waar het dan zit. Ik wil weten wat het precies is die witte bollen. Mensen zeggen dat het energie van de mens is, en de andere engergie van mensen die dood zijn gegaan. Ik zie vaak ook erg bewegende lichtjes en draden om ons heen. De bollen zijn doorzichtig met een witte rand. de andere zijn helemaal wit en de andere zwart. Ikzelf heb een blauwe rand langs mijn lichaam net zoals spullen om mij heen. Wat gebeurd er met mij?

xx melissa

BerichtGeplaatst: 14-11-2010, 00:04:07 
Gids
Gids

Hoi Melissa,

Die witte bollen heten orbs en zijn energie ;). Niks om bang voor te zijn. je ziet ze ook vaak op foto's ;).
Die blauwe rand is waarschijnlijk een aura :)

BerichtGeplaatst: 15-11-2010, 10:53:39 
Groentje
Groentje

idd de titel zegt het al
mijn zoon nog maar 2 en half voelt wat anderen voelen dit is voor hem erg moeilijk en zeer frustrerend
hij benoemd naar diegene jij bent verdrietig/jij bent boos/ jij bent moe/ jij bent blij etc

vooral als wij viste hebben is het voor jelle ,moeliijk hij pikt "te veel op"en word hierdoor zelf erg emotioneel en bijna onhandelbaar ik spreek dan even samen met jelle op de gang over wat hij voelt dan gaan we weer terug in de groep of jelle blijft lekker alleen spelen in de keuken zodat hij even zich zelf kan zijn en alle indrukken achter zich laat. ook gaan we naar diegene toe en zegt jelle dat diegen b.v verdrietig is en dan praten we er even over en zo word ook jelle rustiger
maar omdat hij nog zo jong is is het soms erg meoilijk

BerichtGeplaatst: 10-01-2011, 16:05:14 
Groentje
Groentje

[quote="neytiri"]ik weet niet precies waar ik dit moest posten dus als het hier niet goed staat moeten jullie het maar zeggen
maar ja ik weet niet of het de aura's zijn die ik voel waarschijnlijk niet
maar ik voel hoe andere mensen zich voelen ik weet niet of dit normaal is en ik wil het ook niet vertellen omdat ik volgensmij dan voor gek word verklaart
heefd iemand dit toevallig ook?
en weet die gene ook een beetje hoe je er mee om moet gaan
soms weet ik namelijk niet precies wat ik dan moet doen vaak voel ik me er ongemakkelijk bij :S

Heyhey :D
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, sinds kort heb ik dit namelijk ook.
Vooral bij mijn vrienden waar ik heel close mee ben.
Maar ik wil weten of je wanneer je dat voelt, ook een soort raar gevoel bij je hart krijgt?
Want als ik zoiets heb of iets paranormaals meemaak heb ik dit altijd.
Er mee omgaan is moeilijk ,
want ik weet soms niet van wie dit afkomt,
maar als je diegene troost als hij verdrietig is dan gaat het waarschijnlijk ook bij jou weg en zo leer je er denk ik mee om gaan
ik hoop dat dit helpt ^^

doedels ~

BerichtGeplaatst: 10-01-2011, 20:04:50 
Gids
Gids

Kijk anders ook eens bij het subforum Gevoeligheid ;)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00