oops >_> tja, dat krijg je als je alleen de 1e pagina doorleest. *he he he*
maar... alle...!! Ik heb verder nog wat opgezocht... en o.a. deze:
http://www.hsp-oke.info/pages/sensitivi ... is-hsp.php site bekeken...! Bijna alle punten en dingen zijn bij mij van toepassing, ik denk zelf nu ook dat ik beelddenker zou zijn. (Just like Aliens! They have mind-reading machine an tapped into my head!!! THEY'RE EVERYWHERE!!! Nouja... misschien een beetje overdreven
) oh hoe moet je dit trouwens weten "Beelddenkers nemen 32 beelden per seconde op."
Ook typische dingen zijn dat ik het vaak voel wanneer er "iets" is of niet goed zit. Vroeger zei ik dat altijd maar tegen ze, en mensen werden dan meestal boos en kribbig, "Nee natuurlijk is er niks! Hoe kan jij dat nu weten" dat soort dingen. Er is een tijd geweest dat ik dacht dat ik het me allemaal maar inbeelde, sterker nog... ik dacht dat ik aan een een of andere "enge ziekte" leed of een psygisch (ja, ik weet dat het verkeerd gespeld is! :/ spelling is niet mijn beste punt... sorry ppl!) probleem had.
Mijn moeder vertelde me uiteindelijk dat wanneer ik dacht dat er "iets" was (bij haar, de anderen zeggen dat ofc niet... I guess) er inderdaad iets niet lekker zat, maar dat ze dat zelf soms niet eens wou zien. Later dacht ze dan vaak "Oh, shit! Ze heeft gelijk!"
maargoed... ik voel me atm echt vaag... en ik had echt ff verder moeten kijken dan mijn (niet zo lange) neus lang is.