Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:05:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 00:36:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-12-2010, 23:57:48
Berichten: 1
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier. Ik wil graag iets kwijt over mijn ondervindingen en wat tips om dit te ontwikkelen.

Hier volgt mijn verhaal:

Ik ben altijd sensitief geweest. Voelde dingen aankomen. Ik wist voordat mijn moeder ziek werd en overleed dat dit zou gebeuren. Tot in details heb ik het aan zien komen. Niet zozeer in dromen, maar meer in een soort dagdromen die ik vaak heb.

Vaak hoop ik dat dingen op een zekere manier gebeuren (nu heb ik het natuurlijk niet over de dood van mijn moeder). Dan dagdroom ik over deze gebeurtenissen. Tot in groot detail. En dan gebeurd het ook precies zo. Dit zijn soms kleine onverschillige dingen, maar soms ook zulke ongebruikelijke en specifieke dingen dat ik bijna denk dat ik het of aan voel komen, of dat ik er invloed op heb.

Nu dagdroom ik vaak over een man, deze man kende ik niet. Ik wist niet waarom ik over hem dagdroomde, maar ik deed het. Ik had vaak gesprekken met hem. Heel vaag en onsamenhangend, maar wel prettig. Ik wist niet hoe hij heette en wat hij deed, maar ik weet precies hoe hij eruit ziet, van wat voor eten hij houdt. Ook gekke specifieke dingen zoals: dat hij vroeger toen hij klein was van een bepaalde band hield, en wat voor instrument hij als kind speelde, dat hij liever een saksofoon wilde spelen, maar dat zijn handen te klein waren.

Nu ben ik hem onlangs tegen gekomen. Ik wist zeker dat hij het was. Het was op een lezing waar ik met mijn studie naar toe ging. (we zitten blijkbaar in hetzelfde werkveld) en hij was daar ook. Ik ben naar hem toe gegaan om een praatje te maken, maar ik durfde niet over mijn dagdromen te beginnen, omdat ik bang was dat hij me een maf mens zou vinden.

Nu is mijn vraag; is dit met die man een spiritueel iets of is dit mijn onderbewuste. Hij zit in dezelfde beroepssector als ik. Het kan dus heel goed zijn dat we elkaar eens hebben gezien en dat ik onbewust hem in mijn hoofd heb geprent, en nu mezelf heb wijsgemaakt dat ik telepatisch met hem ik contact kan komen.

Hoe kom ik hier achter wat echt is en wat niet? en hoe kan ik het contact versterken?

P.S. sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om het te lezen

groetjes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 11:11:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
okay,
ik snap je verhaal...
maar ik weet er ook nog niet veel van.

wat ik wel weet van mezelf is:
ik dnek ook dat ik iets met telepathie kan..
(vaak net voordat ik een beurt krijg voel ik dat aan.. op school, of als iemand uit de klas wordt gehaald)

mrja.. -zou iemand mij ook kunnen helpen?-

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 11:49:54 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-07-2010, 11:18:28
Berichten: 907
Locatie: België
dat dagdromen is meer het zien wat je kan doen voordat je die kent

telepathie zijn de gedachtes die van die persoon kan ontdekken

dus de details vang je wel op maar niet zone hele dagdroomsituatie

telepathie is als jouw onderbewustzijn contact maakt met iemand anders zijn onderbewustzijn

want onderbewustzijn is enige bron van gedachtes en nog meer

als je over telepathie spreekt is het pas als je woorden binnekrijgt in je hoofd als een gedachte en niet als een droom
en je de betekenis ervan weet

dan is het pas telepathie

en telepathie gebeurd op het moment en niet op voorhand

_________________
Kennis is Macht Maar Om Kennis Te Krijgen Heb Je Macht Nodig

Het grootste probleem wat (niet) opgelost kan worden is de mens zelf

het mooiste geschenk dat je kan geven is hoop :)

Het moeilijkste voor de mens is voorgoed afscheid nemen van personen die hij graag heeft

Actie is gelijk aan Reactie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-05-2012, 13:25:58 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-05-2010, 19:34:03
Berichten: 58
Locatie: België
hoi,

als het iets anders is dan toeval (je kan de man immers ontmoet hebben of iets over hem gelezen hebben) dan klinkt dit eigenlijk meer als voorvoelen als je het mij vraagt.
Telepathie verloopt gewoonlijk niet op die manier, vandaar.
Heb het nog niet meegemaakt dat gedachten voortijdig 'aankwamen' en heb er bij collega's ook nog niks van gehoord, zelfs niet bij visuele telepaten.

liefs,

The raven

_________________
Can you feel alive today? ---omnia neocelt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-05-2012, 14:06:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-05-2012, 12:29:11
Berichten: 13
Wow ik heb echt een déjà vu. Kan het zijn dat je dit eerder hebt gepost?

iig ik denk ook niet dat het telepathie is. eerder zou dit een vorm van voorspellen zijn.
die man heb je misschien een keer gezien, maar dat kan niet betekenen dat je alles van hem weet opeens,
dus dat versterkt het voorspellen nog meer.

koester je gave, maar ga er niet vanuit dat het telepathie is.

xx Lieke

_________________
Sommige mensen noemen ze freaks; ik noem ze speciaal.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl