Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:54:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 09:25:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
Hoi,
Ik heb pas een serie gezien Lucidology 101 (102 kost geld) genaamd.

http://www.lucidology.com/
http://www.youtube.com/user/LucidDreamTricks

veel mensen zeggen dat 't werkt... maar ik heb toch mijn twijfels. (hij claimt dat het een snelle, gemakkelijke manier is om uittredingen en lucide dromen te krijgen. (ik heb trouwens nog nooit een uittreding gehad, maar wel bijna iedere nacht een lucide droom... en die twee schijnen aan elkaar verwant te zijn))
en dan ook vooral zijn timer methode, waarbij je een timer gebruikt zodat je niet in slaap valt.

Heeft er iemand iets van deze methodes gebruikt? Of weet iemand er meer vanaf...???

Bella


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 19:05:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
huh wat is dat precies vaag ben wel benieuwd :P

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 19:07:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
huh is dat niet gevaarlijk 0.o

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 21:39:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
wat gevaarlijk??? Ik heb geen idee, als je de timer bedoelt... wat zou daar gevaarlijk aan kunnen zijn. (muahaha, evil killing timer >:) )


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 22:28:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
ik vind het vaag en wil er niet aan beginnen denk ik x"D he tkomt door de timer 0.o :twisted:

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 22:50:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Ik sluit me aan bij Dreamwalker. Dit soort dingen kunnen tevens extreem gevaarlijk zijn, dus zeker niet doen!

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 11-12-2010, 22:58:41 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ach, gevaarlijk wordt het pas als je dingen (hulpmiddelen) gaat gebruiken om maar beter uit te kunnen treden. Of heb je het over gevaar voor de geestelijke gezondheid? Want daar zie ik wel wat zitten. Als je je continu enkel en alleen maar richt op het verlaten van je lichaam heb ik het idee dat dit de balans tussen lichaam en geest behoorlijk overhoop kan halen. Daarnaast is obsessie natuurlijk nooit écht een begerenswaardige eigenschap.

Ik ben een beetje tegen het algemeen roepen van 'Pas op!' en 'Kijk uit' zonder er een verklaring bij te plaatsen. Roept alleen maar interesse op en schrikt nooit helemaal af.

Als je wilt dat iemand ergens niet mee gaat rotzooien moet het oninteressant worden gemaakt. Of er moet zoveel onomstotelijk bewijs zijn dat het zó belachelijk slecht voor je is dat men het uit zichzelf niet wil doen. Maar dan zou de interesse er in de eerste plaats al niet zijn. Dit werkt echter alleen in theorie (bijvoorbeeld roken).

Over de methode zelf heb ik nog nooit gehoord.

Mijn vraag aan Bella Kohler is: Waarom zou je geld uitgeven aan deze methode? (oprechte vraag, ik zou graag het antwoord lezen)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 12-12-2010, 09:50:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
truitje schreef:
Ach, gevaarlijk wordt het pas als je dingen (hulpmiddelen) gaat gebruiken om maar beter uit te kunnen treden. Of heb je het over gevaar voor de geestelijke gezondheid? Want daar zie ik wel wat zitten. Als je je continu enkel en alleen maar richt op het verlaten van je lichaam heb ik het idee dat dit de balans tussen lichaam en geest behoorlijk overhoop kan halen. Daarnaast is obsessie natuurlijk nooit écht een begerenswaardige eigenschap.

Ik ben een beetje tegen het algemeen roepen van 'Pas op!' en 'Kijk uit' zonder er een verklaring bij te plaatsen. Roept alleen maar interesse op en schrikt nooit helemaal af.

Als je wilt dat iemand ergens niet mee gaat rotzooien moet het oninteressant worden gemaakt. Of er moet zoveel onomstotelijk bewijs zijn dat het zó belachelijk slecht voor je is dat men het uit zichzelf niet wil doen. Maar dan zou de interesse er in de eerste plaats al niet zijn. Dit werkt echter alleen in theorie (bijvoorbeeld roken).

Over de methode zelf heb ik nog nooit gehoord.

Mijn vraag aan Bella Kohler is: Waarom zou je geld uitgeven aan deze methode? (oprechte vraag, ik zou graag het antwoord lezen)


smart people out here ;)

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 12-12-2010, 15:34:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2010, 16:25:27
Berichten: 36
Locatie: zeeland
misschien dom van me maar wat zijn lucide dromen?

_________________
I don't know if I have spiritual powers but I think I have them


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 12-12-2010, 18:41:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-12-2010, 08:27:35
Berichten: 75
xVeerx schreef:
misschien dom van me maar wat zijn lucide dromen?


kijk eventjes in de linkjes daar zijn bijna alle antwoorden te vinden ;) (voor youtube filmpje)

_________________
uitleg om bericht te lezen:

een beetje omhoog, nog een beetje... ja kijk daar is het bericht ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 15-12-2010, 20:59:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
Truitje, lees 'es goed, heb ik gezegd dat ik er geld voor wil betalen? Juist niet! Ik hoor sowieso van veel kanten dat zijn informatie niet klopt!
En... nouja, ik hoop misschien mijn Gids te kunnen ontmoeten wanneer ik zou uittreden, al houd ik me er niet dagelijks mee bezig ofzo, lol (en als ik het al probeer... val ik meestal in slaap...)
Ik wou alleen weten of jullien meer wisten van deze "methode" want ik hoor van veel mensen dat het "bekend" is, maar zeker niet goed.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 16-12-2010, 21:14:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Bella Kohler schreef:
Truitje, lees 'es goed, heb ik gezegd dat ik er geld voor wil betalen? Juist niet! Ik hoor sowieso van veel kanten dat zijn informatie niet klopt!
En... nouja, ik hoop misschien mijn Gids te kunnen ontmoeten wanneer ik zou uittreden, al houd ik me er niet dagelijks mee bezig ofzo, lol (en als ik het al probeer... val ik meestal in slaap...)
Ik wou alleen weten of jullien meer wisten van deze "methode" want ik hoor van veel mensen dat het "bekend" is, maar zeker niet goed.
Bella Kohler schreef:
Truitje, lees 'es goed, heb ik gezegd dat ik er geld voor wil betalen? Juist niet! Ik hoor sowieso van veel kanten dat zijn informatie niet klopt!
En... nouja, ik hoop misschien mijn Gids te kunnen ontmoeten wanneer ik zou uittreden, al houd ik me er niet dagelijks mee bezig ofzo, lol (en als ik het al probeer... val ik meestal in slaap...)
Ik wou alleen weten of jullien meer wisten van deze "methode" want ik hoor van veel mensen dat het "bekend" is, maar zeker niet goed.


Je gids kun je ook op andere manieren ontmoeten hoor haha. Vaak laat hij of zij zich zien aan jou als het nodig is ;). Anders moet je gewoon blijven mediteren en je erop proberen te concentreren ;).

Of net als mij heel toevallig gaan naar de plek waar je gids vroeger leefde xD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 16-12-2010, 22:37:02 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Er staat dat jij 101 hebt gedaan en 102 niet. Daarbij meld je dat het geld kost, niet dat dat de reden was waarom je daar geen gebruik van zou maken. Ik interpreteerde je berichtje dan ook als een bericht van iemand die overweegt de betaalde versie te gaan doen maar eerst wat meer gebruikers ervaringen wou horen.

Daarnaast bedoelde ik het ook niet als aanval maar als vraag en die heb je nu beantwoord :) bedankt daarvoor!

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 21:44:32 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-11-2010, 19:43:58
Berichten: 45
Locatie: Den Bosch
lol, nouja, ik bedoelde het vooral gewoon als "ik bedoel ludcidology in het algemeen, maar kijk: 101 is gratis en 102 kost geld." gewoon als... informatie ofzo, lol.
Maar ik hoor van sommige mensen dat lucidology 101 al "onherstelbare schade" kan veroorzaken omdat Nicolas Newport eigenlijk zomaar wat verzint maar overkomt als een vastberaden persoon dat er veel vanaf weet, voor mensen die er zelf niks vanaf weten dan...

Citeer:
Je gids kun je ook op andere manieren ontmoeten hoor haha. Vaak laat hij of zij zich zien aan jou als het nodig is ;). Anders moet je gewoon blijven mediteren en je erop proberen te concentreren ;).

Of net als mij heel toevallig gaan naar de plek waar je gids vroeger leefde xD

Mmm, ja, ik dacht dat ik af en toe een "aanwezigheid" voelde die gewoon... heel vertrouwd en kalm overkwam, dus ik dahcgt "dat zal mijn gids wel geweest zijn..."

En sowieso... waarvoor zou je gids kunnen komen? Lol, ik heb 't idee dat 'ie denkt dat ik het wel alleen af kan... maar ik zit echt heel erg in de knel, en mijn ouders, vrienden, leraren, kan ik het niet vertellen omdat ik het zelf niet eens begrijp of kan uitleggen...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Werkt Lucidology 101??
BerichtGeplaatst: 18-12-2010, 21:51:08 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
heyhey,

je gids komt vanzelf wanneer het nodig is, je zal er contact mee gaan krijgen wanneer jij daar klaar voor bent.
toen ik zo erg in de knoop zat met mezelf wilde ik altijd dat ik contact kon hebben met mijn gids, maar dan had ik ook al die ervaringen niet gehad die ik nu wel heb gehad, en waar ik van geleerd heb.
want dan had mijn gids me wel met alles kunnen helpen, maar als dat zo zou zijn dan zou het veelste makkelijk worden denk, ja of je moet je gids negeren :D je kan natuurlijk ook je eigen gids zijn, dat zou nog mooier zijn.
ik heb pas voor de 1e x echt contact gehad met mijn gids, en dat is nu pas gebeurd omdat ik er nu pas klaar voor ben denk ik. ik zit veel meer in gevoel en daardoor kan mn gids ook beter contact maken.

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl