Heyy Nyuu (sorry kon t niet laten
)
ik weet niet of je hier wat aan hebt hoor... ik heb nog nooit naar een droom van een vreemde gekeken.. en dat is omdat ik denk (weet eigelijk vanwege mijn eigen ervaringen en dromen (ik analyseer mijn eigen dromen al jaren)) dat dromen erg persoonlijk zijn en niet zomaar door een vreemde uit te leggen zijn... Ik denk dat jij zelf het beste je eigen droom kan uitleggen, omdat jij weet hoe je bent en wat je hebt meegemeaakt...
Maar het lijkt er iig voor mij op dat er een iets of iemand is waardoor je je bedreigt voelt of bang voor bent...? Een iemand/gebeurtenis/gevoel uit het verleden? en wat misschien laatste tijd terug is gekomen? waardoor je er over droomt... Is er iets of iemand geweest in het verleden wat/wie op de 1 of andere manier jou en/of je moeder bedreigt heeft? (niet perse letterlijk nemen) Misschien is het iets wat er gebeurt is, maar waar je tot zekere zin overheen gekomen bent.. en je dus niet meer wilt dat diegene zich schuldig voelt? (de droom nogal letterlijk genomen)
OF (wat dieper)
misschien is het wel anders... en wil de droom duidelijk maken dat je je juist altijd zo gedraagt? maakt niet uit wat wie ook wat doet... je zet jezelf altijd in een ondergeschikte positie om er voor te zorgen dat je niet meer pijn gedaan word, maar wil de droom duidelijk maken dat je je voor jezelf op moet komen? (gebaseerd op "de vijhand willen geruststellen dat er niks aan de hand is en het goed gaat")
En je vrienden op een rationele manier willen bereiken... schreeuw voor hulp misschien? schreeuw om te zeggen.. Ik ben niet ok! ik doe alsof maar ik ben niet ok!
Misschien zoiets?
(ik ga nu wel erg diep geloof ik, maar ik ken je niet dus kan ook niet echt oordelen
)
weet niet of je er wat aan hebt.. maar at least I tried hihi