Hey butterfly,
Ik kan geen kunstwerken readen... Ik kan enkel aan de hand van de formele beeldanalyse kijken naar hoe je hebt gewerkt en wat het werkstuk zelf laat zien. Hieraan kan ik koppelen in wat voor een 'state of mind' je het werk hebt gemaakt...
Tuurlijk moet ik dat altijd navragen simpelweg omdat ik zelf niet aan het werk heb gezien...
Goed, here we go...
De eerste indruk die het werk me geeft is een ietwat dynamische omgeving, er gebeurt overal in het beeld wel iets. Maar het geheel wordt niet chaotisch, er zijn duidelijke lijnen te herkennen die het beeld structuur lijken te geven en waardoor het geheel prettig is om naar te kijken.
Er is gewerkt met veel beweging, vandaar ook de dynamiek in het beeld. Dit is te zien aan de vele strepen, lijnen en vegen maar er is ook geduwd, de bout van het papier af getrokken/ gedept, en gespeeld. Door dit spelen zijn er ook meerdere lagen ontstaan in het beeld. Je hebt de kleuren goed op elkaar afgestemd, dit bevordert ook weer de aangenaamheid om ernaar te kijken maar zorgen ook voor ondanks, de grote daynamiek, dat het beeld klopt. Alles past goed bijelkaar...
Wat kan dit over jou zeggen:
Jij bent iemand met een groot energietisch vermogen, een harde werker die niet bang is om ergens voor te gaan. Tevens ben je niet achteloos hierin, je bent geen bulldozer die alles en iedereen in haar 'drive' omver duwt. Je blijft oog houden voor belangen van anderen en bent ook geneigd hierin je eigen belangen wel eens op de achtergrond te zetten. Je bent zorgzaam en kunt genieten van contact als het maar contact is waarin jij duidelijk voelt dat jij ook wat te zeggen hebt. Verder ben jij iemand die graag balans opzoekt of behoud.
Zo, dat is effe snel tussen de boterhammen door. moet weer verder met mijn tye werk voor school...laatste loodjes..
Liefs, binnenspiegel...