Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 11:01:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 14-01-2011, 16:31:10 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Heuy,

Naar aanleiding van een eerder gepost topic en de posts die daar uit komen ben ik tot dit nieuwe topic gekomen.
Ik las dat veel mensen een heel ander beeld van zichzelf hebben dan wat eigenlijk concreet te zien is. In veel gevallen is dat beeld van zichzelf negatiever dan het in werkelijkheid is. en dat vink zo'n zonde. Want het kan je ontzettend veel energie kosten om met het 'idee' rond te lopen dat je er niet uit ziet of dat je rare voeten hebt of een rare neus, te groot te klein etc. Terwijl anderen dat helemaaal niet zo zien...

Ik zou mensen, die hier behoefte aan hebben, willen vragen een foto van zichzelf te posten in dit topic. Of van het 'probleemgebied' ( bijv. je vindt dat je leleijke voeten hebt, een foto van je voeten... wel eerst wassen he... :wink: ) om vervolgens reacties van anderen hierop te krijgen... Puur en alleen om je eigen zelfbeeld met dat van een ander te vergelijken... Ik denk, nee ik weet :D , dat het alleen maar positief zal uitpakken... !

Je mag complimenten geven als je iemand mooi vind of een bepaald deel van iemand mooi vind, maar het hoeft niet. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet eens bent met het zelfbeeld van de ander ( bijv. iemand vind dat hij/ zij een scheve neus heeft. Je hoefte niet te gaan zeggen dat dat niet zo is als het wel degelijk om een scheve neus gaat...) Maar vaak vind ik, en dat is mijn mening, dat soort dingen juist mooi aan iemand! Het geeft iets persoonlijks iets unieks en iets niet doorsnee of karakter aan iemand. Denk aan de kop van Einstein, niet meteen moeders mooiste, hoeft ook niet, hij was wetenschapper en geen catwalk model... maar iedereen herkent zijn kop wel gelijk.

Hebben jullie een beetje duidelijk wat ik bedoel?
Dus je plaatst je foto ( of verwijst naar je eigen wie ben ik topic als je dat hebt en er staan genoeg foto's op)
en je vermeld dingen die je misschien minder mooi aan jezelf vind, of je laat het open en kijkt wat de reacties zullen zijn.. kan ook spannend zijn... :wink:

Oke, dus het is niet de bedoeling een soort van 'vis naar complimentjes topic' te maken. Maar het gaat erom duidelijk te krijgen hoe anderen jou zien en wat daaraan anders is dan hoe je jezelf ziet...

Oke dan, misschien dat ik als eerste ga omdat het vaak toch een beetje eng is om je eigen foto te plaatsen en dan ook nog eens meningen van anderen te horen te krijgen... :roll:

es effe zoeken...eentje van mn hoofd staat op deze:

viewtopic.php?f=20&t=13097

en eentje van mijn "voertuig":

Afbeelding


Hmm, ik vind nog wel eens dat ik te kleine borsten heb en...hmm, ik vind mezelf eigenlijk ook soms te groot (1,75) voor een vrouw... veel mannen steek ik een kop bovenuit..haha..

Verder ben ik best tevreden met mijn uiterlijk, jammerdan als het iemand niet bevalt haha.. en houd ik ondertussen ook echt van mijn lichaam...ik kan heerlijk genieten voor ik in slaap van van mn hart ritme en mijn ademhaling. ook geef ik mezelf vaak reiki voor het slapen gaan. het lijkt net als of ik mede hierdoor een betere band heb met mn lijf..

goed.. vind het spannend maar ben ook erg benieuwd!
En hoop vooral dat anderen iets aan dit topic kunnen/ gaan hebben...

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-01-2011, 21:07:03 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Leuk topic !

Om even te reageren op jouw foto :D
Ik vind dat je borsten gewoon goed bij je lichaam passen, je bent slank dus ik persoonlijk vind het dan niet zo mooi als je ineens big boobs heb xD, als het gewoon bij je lichaam past, vind ik het dus mooi!
Dus niks mis mee meid, wees blij met je mooie slanke lichaam! *wish i had it hihi.


Ehm..
Ik zelf vind mezelf te dik.. mag best 10 kilo af xD
Afbeelding
Ik weetniet of het op deze foto echt goed te zien is .. maarruh er kunnen er soieso 10 af.

en ik vind m'n neus niet mooi.. wil dat die kleiner isssssss..
ik heb me zelf ook best lang onzeker gevoeld over m'n ogen.... op school noemde ze me altijd visoog, door een 1 of ander stom kind die dat verzonnen had, en dat ging heeeel de school rond, dus zodra ik op school kwam werd dat naar me geroepen .. *gaap.
Maar dat was dus wel een heel complex, bij het woord Vis kreeg ik al een schrikachtig raar gevoel.
Maar dat heb ik nu achter me gelaten , dus ik ben gewoon blij met m'n ogen.

Afbeelding

dusja.!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 15:02:19 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Even ter voorkoming van vreemde posts:

Dit forum is bedoeld voor jongeren! Zorg ervoor dat de foto's die je plaatst binnen de redelijke norm vallen. Lees: geen blote borsten, billen, of schaamstreken. Ook foto's waarin de persoon bedekt is maar obscene poses aanneemt zijn hier niet welkom


Ik plaats dit bericht omdat ik mij terdege bewust ben van de angst en onzekerheid rondom het lichaam, zeker omtrent deze 'geheime' plekken. Hoe groot dit probleem ook is kunnen we niet toestaan dat men zich bewogen voelt dit op dit forum te tonen.

Mocht je onzekerheid gaan over deze verborgen plaatsen, kan je de twijfel omschrijven of een redelijke foto plaatsen zoals Binnenspiegel (topicstarter) heeft gedaan.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 16:22:17 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Ja Truitje das wel een goeie ja!
lijkt me ook niet echt great nee!! haha

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 17:46:59 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
hmmm, ja ik ga er nog wel eens te snel van uit dat mensen dit zelf ook wel snappen terwijl dat indd lang niet voor iedereen altijd even helder is.... :? :? :?

Bedankt voor deze waardevolle aanvulling Truitje... :wink:

Hoezo 'redelijke' foto... Ik vond die lief met die vlooien straatkat in spanje..!!! :D haha...geintje...

liefs, binnenspiegel..

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 17:59:20 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Oja, bijna mijn reactie vergeten op Butterlfy's post...

Thanks..ja, vrouwen en hun borsten he... vormt toch vaak een haat/ liefde verhouding...
Het is ook niet dat ik een cup D zou willen. Ik heb altijd graag gesport en als ik dan meisjes zag rennen met flinke borsten dacht ik altijd: oke..dat heb ik niet onder mn nek slingeren... Dus kleine stevige borstjes heeft ook zijn voordelen... :wink: .. Maar ja, soms vind ik blousen niet mooi zitten of dan denk ik wel eens..een maatje meer was niet erg geweest... :roll:

Maar goed, mn jongens zijn gezond en stevig dus echt klagen hoor je me niet... :D

Als ik dan ook iets mag terug geven naar jou?

Ik vind dat je prachtig haar en prachtige ogen hebt! :D
Wie jouw vis heeft genoemd moet zich toch echt hebben verveeld en niks beters te doen hebben gehad...
Ik zelf vind iemand niet snel te dik.. Misschien komt dat omdat ik zelf altijd rondere vormen heb willen hebben maar als een vrouw mooie ronde schouders heeft of mooi ronde heupen dan denk ik altijd..ja, dat is een echte vrouw zoals vrouwen bedoeld zijn... :D Wat ik zie op de foto's is een mooie meid met een krachtige uitstraling die volgens mij goed weet wat ze wil in het leven...super!

en die neus...ik zie er niks geks aan hoor...gewoon houden zo... :wink:

heel veel liefs... binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 23:58:28 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Hihi, ik bedoelde redelijk in de zin van: binnen de norm/binnen de redelijkheid :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-02-2011, 13:06:16 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Oooooooh... :wink: ( dat wist ik wel hoor...)

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2011, 01:44:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-12-2010, 22:07:12
Berichten: 38
Locatie: Alphen aan den Rijn
hele aantrekkelijke dames hier op de foto's , niks mis mee, sterker nog k moet stoppen met kijken want straks ga ik fantaseren haha..

en inderdaad, onzekerheid over je lichaam tja, jammer dan, niemand is perfect of in andere woorden jou zicht op perfectie wat is dat?
niks het is een illussie, accepteer eerst hoe je eruitziet vervolgens ga je zien dat het allemaal aangepraat is, (onzekerheden)

_________________
"tot mijn Zelf zal ik terugkeren' - Buddha


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-06-2011, 22:42:50 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
@ polskatog en polak:

Ja, het is vaak lastig ( vooral in de pubertijd heb ik gemerkt) om tevreden te zijn met je lichaam en je goed te voelen in je eigen lijf. Gelukkig ben ik nu wel wat verder en ben ik sinds mn 24ste 25ste wel tevreden met mn lijf en uiterlijk. En sinds een jaartje kan ik zelfs houden van mijn lijf, het is mijn grootste goed geworden in die zin... :D

waar ik dit topic voor gestart ben is met name voor mensen die wel nog in die onzekere fase zitten... Ik ben hier gelukkig zelf wel over heen ondertussen.... :roll:

Maar goed...

Snap dat het lastig is om jezelf hier zo maar even neer te zetten en vervolgens reacties op je uiterlijk te krijgen. En toch denk ik dat er met name positieve reacties zullen volgen die je eigen, vaak negatieve zelfbeeld zullen doen veranderen in hopelijk een positiever zelfbeeld...

liefs aan ieder...binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-06-2011, 22:57:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-01-2011, 18:13:23
Berichten: 169
Wat herkenbaar allemaal he.
Het accepteren van je lichaam er van leren houden en er blij mee zijn.
Dat is voor mij echt wel even moeilijk geweest.
Vooral omdat mensen vaak tegen mij zeiden dat ik te dun was. Of de opmerkingen pas jij wel goed op jezelf. eet je wel goed?. Of vaak wat te eten aanbieden als ik er was..
Echt ik vond het verschrikkelijk, ik vond mij zelf helemaal niet te dun. Ik was blij met hoe ik was..
Ook vond ik het fijn dat ik niet op hoefte te letten hoeveel en wat ik at, ik bleef op het zelfde gewicht.
Maar toch zat ik er wel mee. Ik aangekomen met behulp van een dieetist. En ik moet zeggen dat ik een stuk beter in mijn vel zit, en meer uithoudingsvermogen heb.

Verder ben ik tervreden met wie ik ben, natuurlijk heb ik dingen die ik anders wou/ wil.
Maar ik heb het ondertussen wel geaccepteerd en zit hier ook niet meer mee.
Wat ik nog steeds niet mooi vind aan mijzelf zijn mijn oogleden.

Afbeelding


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-06-2011, 10:27:21 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-01-2011, 18:13:23
Berichten: 169
@ binnenspiegel.
van je 1.75 Lang! Ik vind het juist mooi.
Blij zijn met je lengte. Ik snap wel waar je tegen aan loopt, dat je groter bent dan de gemiddelde knappe kleine man:P.. Je zegt al dat je blij bent hoe je nu bent en dat moet je ook zeker zijn.

@ Butterfly.
Ik snap hoe jij denkt over je ogen. Vooral omdat je er mee
werd geconfronteerd, denk maar zo grote ogen zijn juist sprekend,!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-06-2011, 21:16:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Carliien schreef:
@ binnenspiegel.
van je 1.75 Lang! Ik vind het juist mooi.
Blij zijn met je lengte. Ik snap wel waar je tegen aan loopt, dat je groter bent dan de gemiddelde knappe kleine man:P.. Je zegt al dat je blij bent hoe je nu bent en dat moet je ook zeker zijn.




Thanks, ja... het valt ook best mee ( ik bedoel er zijn ook vrouwen die nog groter zijn..) maar toch draag ik bijna nooit hakkenschoenen, één van de redenen is indd dat ik dan vaak boven de gemiddelde man uitkom...(!) ik vind het gewoon niet mooi ( bij mezelf :oops: ) om groter te zijn dan een man... geen idee waardoor dat komt maar voel me dan gewoon TE aanwezig ofzo...

geen mooie oogleden...? Oke, die kende ik nog niet... ;)
Wat vind je precies minder aan je oogleden, want ik zie het niet.. Zou zeggen houden zo want je hebt een hendig leuke blik op die foto... :D

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl