he! Ik wou even vertellen over een droom die ik elke keer gekregen heb. Toen ik rond de 10-11 was volgensmij, Dan droom ik dat ik in een stad ben helemaal alleen, en echt een stad met allemaal hoge gebouwen enzo. En dan is er iets, een soort van ding ( het heeft geen vaste vorm) En als je daarmee in aanraking komt ga je meteen dood. Ik had telkens dat, dat ding dan achter mij aan zat. En ik me rot rende, en rende je weet wel dat je de hele droom rent en bang bent en je overal probeer te verstoppen. Ook komt er soms een soort van fragment, Wij wonen voor het spoor, en als je de spoorwegovergang over bent, dan is daar een parkeerplaats, daar heeft een tijdje een soort van goedere ding gestaan, je weet wel zon ijzere doos (sorry ben de naam kwijt XD) en in mijn fragment dan ben ik op die parkeerplaats en dan verstop ik me in dat ding. Dan stopt de droom. (Het lijkt een beetje op de film: I am legend.) Toen ik die film voor het eerst zag had ik ook een beetje een Deja-vu gevoel. ------------------ heeft dit iets te betekenen?
|