Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 22-12-2024, 22:20:20

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: rubberman's droom
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 19:01:11 
Moderator
Moderator

Ik ben net lid en dit verhaal droomde ik vannacht

Ik droomde vannacht dat ik aan het honkballen was met een oudere man. Ik kon die man niet maar ik voelde me wel heel erg warm bij hem. Met het honkballen zat ik aan de zijlijn en die man ging bij me zitten en we hadden een heel gesprek over van alles en nogwat. Omdat er iemand uit mijn team waarschinjnlijk was geblesseerd was of uit was moest ik erin en die man zei dat ik alles kan olang ik er vertrouwen in heb. Ik sloeg toen een homerun :P en die man was ineens weg. toen werd ik wakker.

betekent dit wat??

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

Berichtenonderwerp: Re: rubberman's droom
BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 20:09:20 
Moderator
Moderator

Dreamwalker schreef:
Welkom rubberman!

Wat een prachtige droom zeg! :D
Ik denk dat de boodschap die je van die man in je droom hebt gekregen de boodschap op zichzelf al is ;) een hele mooie boodschap zit erin!

Je kunt alles zolang je maar vertrouwen hebt! ;)
het zal vast van toepassing zijn op je huidige leven. Misschien ben je met iets groots bezig en heb je er nog niet alle vertrouwen in dat je daarin zult slagen?

Denk daar eens over na?

ik denk dat i khem doorheb, want zit op nieuwe schoo len denk telkens ik ga het jaar niet halen, sta veel onvoloendes namelijk. Ik ga het maar eens positief bekijken

an arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it's going to launch you into something great. So just keep focus, and keep aiming

BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 20:37:57 
Reus
Reus

Aj onvoldoendes.. ik ehb er geen last van.. maarja dat helpt jou niks.

-misschien helpt vooraan gaan zitten?-

BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 22:31:38 
Moderator
Moderator

ClygonGravity schreef:
Aj onvoldoendes.. ik ehb er geen last van.. maarja dat helpt jou niks.

-misschien helpt vooraan gaan zitten?-

ik heb 4 5jes dus die zijn wel makkelijk op te halen maar mijn klas is gewoon erg druk dus kan ik me niet concentreren :(

BerichtGeplaatst: 28-12-2010, 23:17:01 
Moderator
Moderator

Dreamwalker schreef:
Is er niets wat je docent/mentor voo je kan doen? Misschien een andere (kleinere) klas? Concentratie is ontzettend belangrijk. Zonder goede concentratie mis je de helft van wat er in de les behandelt wordt en dat moet je dan allemaal thuis nog inhalen! Zonde van je tijd! De tijd die je thuis besteed aan school moet aanvullend (oefenend) zijn en niet achterhalen wat er in de les zelf is besproken.

mijn mentor is raar, als je dan iets vraagt geeft ie een uur later antwoordt ofzo, maar i kben wel al naar de decaan geweest en die had gezegt dat ie langs zou komen. Dat is de mentor van mijn broer dus ga m binnekort weer mailen om te vragen wanneer die nou langskomt

BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 11:04:07 
Reus
Reus

Ik zit zelf ook in een hele drukke klas btw, dus m'n tip is vooraan gaan zitten en misschien extra begeleiding vragen. Maar dan moet je zelf niet mee gaan keten hè! Dat doe ik nou wel, anders word t zo saai want k maak me huiswerk nooit en heb dan verder niks te doen .

Maar heb je wat aan mn tips denkje?

BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 11:35:20 
Moderator
Moderator

ClygonGravity schreef:
Ik zit zelf ook in een hele drukke klas btw, dus m'n tip is vooraan gaan zitten en misschien extra begeleiding vragen. Maar dan moet je zelf niet mee gaan keten hè! Dat doe ik nou wel, anders word t zo saai want k maak me huiswerk nooit en heb dan verder niks te doen .

Maar heb je wat aan mn tips denkje?

ik zit al in de groep van de stillere mensen, en dat is halverwege de drukke mensen worden altijd naar voren gehaald maar t gaat wel wat beter en ik heb elke les een andere klas

BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 14:17:54 
Groentje
Groentje

Citeer:
mijn mentor is raar, als je dan iets vraagt geeft ie een uur later antwoordt ofzo, maar i kben wel al naar de decaan geweest en die had gezegt dat ie langs zou komen. Dat is de mentor van mijn broer dus ga m binnekort weer mailen om te vragen wanneer die nou langskomt

Ik had in de 2e ('k zit nu in de 4e, ter vergelijking) ook een mentor die ik maar niks vond.
Hij was oud, een zeur en on-ge-lo-fe-lijk saai (als je slaapproblemen hebt: he's the cure :)) een keer vroeg ik 'm of hij me wou helpen met school, ik stond 6 tekorten (uh... doet jouw school ook met tekorten? Nouja, een 5 is 1 tekort, een 4 2, etc. super logisch...), en werd ik gepest, hij gaf echt zo'n vaag nonsense antwoord waarmee hij eigenlijk zei "zoek 't lekker zelf uit!" nou, daar heb je wat aan!

Ik ben toen idd ook van klas gewisseld en vooraan gaan zitten, verder heb ik nog wat gesprekken met docenten gehad... toen ging het beter, ik werd helaas nog steeds gepest... dat is pas overgegaan in de 4e, maar ik ging tenminste over :)

nouja, ik hoop dat je overgaat. En onthoud dit: houdt de moed erin! :) geloof het of niet, maar in de 3e was het bij mij pas echt raak. Toen stond ik 17 tekorten bij het 1e rapport, en met heel veel inhalen, praten en ruzie (met m'n ouders :<) heb ik het uiteindelijk gered met 2 (!) tekorten! (tja, zo na afloop weet ik ook niet precies hoe 'k het voor elkaar gekregen heb, maar bedenk dat zelfs wanneer je zo slecht staat je nog steeds niet moet opgeven!!)

In welke klas zit je trouwens?

BerichtGeplaatst: 29-12-2010, 14:27:39 
Moderator
Moderator

Bella Kohler schreef:
Citeer:

Ik had in de 2e ('k zit nu in de 4e, ter vergelijking) ook een mentor die ik maar niks vond.
Hij was oud, een zeur en on-ge-lo-fe-lijk saai (als je slaapproblemen hebt: he's the cure :)) een keer vroeg ik 'm of hij me wou helpen met school, ik stond 6 tekorten (uh... doet jouw school ook met tekorten? Nouja, een 5 is 1 tekort, een 4 2, etc. super logisch...), en werd ik gepest, hij gaf echt zo'n vaag nonsense antwoord waarmee hij eigenlijk zei "zoek 't lekker zelf uit!" nou, daar heb je wat aan!

Ik ben toen idd ook van klas gewisseld en vooraan gaan zitten, verder heb ik nog wat gesprekken met docenten gehad... toen ging het beter, ik werd helaas nog steeds gepest... dat is pas overgegaan in de 4e, maar ik ging tenminste over :)

nouja, ik hoop dat je overgaat. En onthoud dit: houdt de moed erin! :) geloof het of niet, maar in de 3e was het bij mij pas echt raak. Toen stond ik 17 tekorten bij het 1e rapport, en met heel veel inhalen, praten en ruzie (met m'n ouders :<) heb ik het uiteindelijk gered met 2 (!) tekorten! (tja, zo na afloop weet ik ook niet precies hoe 'k het voor elkaar gekregen heb, maar bedenk dat zelfs wanneer je zo slecht staat je nog steeds niet moet opgeven!!)

In welke klas zit je trouwens?

ik zit nu in 4 havo maar ik begon op vmbo en halverwege 1e stroomde ik op
in de 1ste 3 jaar stond ik geen 1 minpunt tekort onvoldoende en nu sta ik er 4 maarja i kken docenten die saai zijn ik heb er zelfs 3 :P maar mijn mentor is te traag hij geeft alleen ckv en kunst dus weet ook niet hoe het zit met andere vakken :P.
Als ik van klas ga wisselen moet ik ook een ander profiel nemen maar dat wil ik niet want ik wil chirurg worden :D

BerichtGeplaatst: 30-12-2010, 21:42:34 
Groentje
Groentje

Citeer:
in de 1ste 3 jaar stond ik geen 1 minpunt tekort onvoldoende en nu sta ik er 4 maarja i kken docenten die saai zijn ik heb er zelfs 3 :P maar mijn mentor is te traag hij geeft alleen ckv en kunst dus weet ook niet hoe het zit met andere vakken :P.
Als ik van klas ga wisselen moet ik ook een ander profiel nemen maar dat wil ik niet want ik wil chirurg worden :D

hehe, ik was gewoon totaal niet gemotiveert.
Maar hoezo moet je een ander profiel nemen?? Je volgt toch een stel vakken die iedereen heeft (zoals bv Frans, Engels, Nederlands..) met je "basisklas" en zit dan bij de profielvakken iedere keer in een andere cluster?
Tenminste... zo is het bij ons...
Chirurg... mijn moeder wou vroeger chirurg worden. (ze is 't trouwens niet geworden, later bedacht ze dat ze liever iets anders wou)

BerichtGeplaatst: 30-12-2010, 23:15:39 
Moderator
Moderator

Bella Kohler schreef:
Citeer:

hehe, ik was gewoon totaal niet gemotiveert.
Maar hoezo moet je een ander profiel nemen?? Je volgt toch een stel vakken die iedereen heeft (zoals bv Frans, Engels, Nederlands..) met je "basisklas" en zit dan bij de profielvakken iedere keer in een andere cluster?
Tenminste... zo is het bij ons...
Chirurg... mijn moeder wou vroeger chirurg worden. (ze is 't trouwens niet geworden, later bedacht ze dat ze liever iets anders wou)

mijn school zegt wil je naar een andere klas moet je een ander profiel nemen echt ik zit op een rare school. ik ben ook niet als enige daarheen gegaan met zn 14 en volgens mij waarvan er 2 op over de rest op blijven zitten

BerichtGeplaatst: 09-01-2011, 19:16:50 
Moderator
Moderator

Vannacht had ik weer een droom

ik stond buiten mezelf en zag me wel staan. Ik zag me praten met precies dezelfde man als in mijn andere droom hier en we hadden allebij een blauw aura om ons heen. Toen ik wat wilde vragen werd ik ineens wakker en was helemaal blij.

Ik droom wel vaker over die man maar ik kan me af en toe maar een droom met hem herrineren

wat betekent dit??
rubberman :wave:

BerichtGeplaatst: 20-01-2011, 19:17:16 
Groentje
Groentje

Mmm...
misschien is die man wel je Gids? Daar al eens aan gedacht?
Ikzelf heb niet veel ervaring met Gidsen enzo, sterker nog: ik heb die van mij nog nooit gezien, maar als ik uitga van wat ik gehoord heb...

BerichtGeplaatst: 22-01-2011, 13:39:28 
Moderator
Moderator

ja zeggen er inderdaad meer, dus denk het ook

BerichtGeplaatst: 30-01-2011, 14:19:34 
Moderator
Moderator

ik had vannacht weer een droom.

Ik was met de mensen van mijn klas aan het skien en uiteindelijk was ik ergens waar water achter ons aanzat. er waren allemaal deuren en touwen om aan het einde te komen waar een trap was. Iedereen zich haasten en uiteindelijk was ik alleen nog samen met mijn vrienden over. Alle docenten en andere waren weg en wij moesten maar wachten op het wate. Toen zagen we een deur met daarachter een enorm doolhof, maar om daarheen te gaan moesten we door een muur met water. Toen kwam ik skiend in een ander gebouw en ging iedereen ons uitlachen en brak mijn ski tegen een muur.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00