Oh jongens, ik word er zo blij van om te lezen dat ik niet de enige ben die het zo heeft
Of nou ja, eigenlijk is het natuurlijk niet echt tof.... Maar ik vind het heel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die het zo heeft
@Natascha: Misschien komt mijn jaloezie inderdaad uit een gebrek aan zelfvertrouwen. Dat klinkt en voelt niet onlogisch. Maar ik heb niet gezegd dat ik nergens in uitblink. Ik blink wel in iets uit, maar misschien heb ik daar vroeger te veel complimentjes voor gehad, dat ik vind dat dat "mijn ding" is, en niet dat van iemand anders..
@Blackbird: Tja, daar heb je gelijk in.
Eigenlijk grappig, het voelt namelijk niet gezond. Maar als je het zo bekijkt klinkt het heel logisch. Mooi dat je het van een andere kant laat zien
@Butterfly: He, bah
Dan heb je inderdaad wel een goede reden om jaloers te zijn, wat vervelend..
Wat je zegt komt me wel heel bekend voor.
Citeer:
Als die op msn praat met een meisje die die allang kent, dan voel k zoveel woede opkomen he.. bah.
Dit vooral (of als hij met haar afspreekt... Nog erger!). Eigenlijk raar, want ik weet dat de kans heel klein is dat er "iets" gebeurt, maar toch komt dat gevoel dan weer opborrelen...
@Dreamwalker: Mja, precies zo inderdaad..
Wat relaties betreft kan ik het me dan zo voorstellen. Wat ontzettend naar
Hij heeft er totaal geen last van. Dat is zo raar. We zijn op heel veel punten totaal het tegenovergestelde van elkaar, dit is ook zoiets. Hij is
nooit jaloers.
Citeer:
Erover praten als jij je jaloers hebt gevoeld en dan daarna samen iets leuks doen
Dat doet me wel denken, misschien moet ik het hem vaker gaan vertellen als ik jaloers ben geweest. Misschien helpt dat ook..
Heel erg bedankt voor de reacties!