Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 19:05:15

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31-01-2011, 23:31:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-01-2011, 23:06:35
Berichten: 2
ik heb nu een paar keer meegemaakt dat als ik met iemand praat en diegene in zijn ogen kijk dat het lijkt of het gezicht veranderd en dan vooral de blik in hun ogen duivels worden, ik word er echt bang van en raak bijna in paniek. soms kijk ik even weg maar dat helpt niet altijd. heb het er laatste met mijn moeder over gehad en die zei dat ik dat ook weleens had gehad toen ik klein was dat ik zei mama je ziet er eng uit en ook al 2 keer gehad dat ik met mijn vriend in bed lag en dat we elkaar aankeken en dat zijn ogen ook (duivels) "zo noem ik het maar" werden maar wat ik nog het ergste vond is dat ik het bij een bewoonster op mijn werk had die ik moest verzorgen ik wist niet hoe snel ik weg moest komen en heb lang daarna nog een bang en paniekerig gevoel. ik weet helemaal niet hoe dit kan het klinkt zo ongeloofwaardig en kan het ook nergens anders terug vinden van mensen die ook dit soort dingen meemaken ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes gea


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-02-2011, 09:13:29 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi Gea.

Je weet misschien dat de ogen de spiegels van de ziel zijn en je weet misschien ook dat en ziel heel veel ervaringen heeft mee gemaakt zolang die ziel bestaat.

Als jij iemand in de ogen kijk kan het zijn dat jij een stuk verleden van die ziel ziet en dat jij dat kan zien is wel bijzonder, maar niets om bang voor te zijn, want ook die ziel is bezig zich te beteren in dit leven en heeft veel liefde nodig, ook dat kan jij met je ogen doen, denk liefde en straal dat ook uit, ook jou ogen zijn een spiegel van je ziel.

Je kan altijd om hulp vragen bij je eigen gids, het kan een van je taken worden in dit leven.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-02-2011, 09:33:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-01-2011, 23:06:35
Berichten: 2
hoi hans

ik wil je bedanken voor je reactie, ik begon al haast te twijfelen of ik gek aan het worden was haha! maar het is wel heel bijzonder ja vooral omdat ik er helemaal niet mee bezig ben en ik dit ook helemaal niet oproep het gebeurd zomaar uit het niets! ik zal proberen de volgende keer niet bang te worden maar het mischien eens goed bekijken wat er allemaal gebeurd. maar toch vind ik het vervelend dat het zulke nare en enge blikken in iemands ogen zijn, net of diegene uit horrorfilm komt :shock:

maar hoe weet ik wie mijn gids is dan trouwens?

groetjes gea


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-02-2011, 09:36:04 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 12-06-2010, 06:33:10
Berichten: 335
Hoi gega.

Als je zelf in de speigel kijkt dan zie je een gezicht wat jou bekent voor komt maar in wezen ben je het niet.

Zo kan het ook zijn als je iemand anders ziet, je ziet de ziel die zich weerspiegeld in de ogen van dat mens, als je nu zelf op de zelfde manier gaat reageren door te schrikken, schrikt die ziel even hard terug en het kan ook zijn dat je soms je zelf ziet in de ogen van de ander.
En je gids leren kennnen dat gaat vanzelf, als je een aanraking voeld ergens op je hoofd of je haar en dat als dat steeds op en vast plekje terug komt kan dat je gids zijn, gewoon opletten dus.

Groeten H@ns.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2011, 16:29:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2011, 15:05:28
Berichten: 8
Beste Gea,

Ik ken dit geval! En ik ben blij dat er meerdere mensen zijn die dit kennen. Tot noch toe hebben mijn zusje en ik dit ervaren. Ik heb het weleens aan mijn man gevraagd om me diep in de ogen aan te kijken en gevraagd of er iets veranderd. Hij kon niks waarnemen. Mijn zusje wel.

De beelden van iemands gezicht veranderen bij mij niet in duivels, maar meer in verschillende soorten gezichten. Ik zie soms verschillende culturen (licht, donker) maar ook soms iets wat op een engel lijkt. Het gezicht wordt dan licht en de vorm lijkt te veranderen, wordt zachter.

Het eerste wat in me op kwam toen ik dit voor het eerst meemaakte was dat ik de verschillende zielen van incarnatie kon zien van een persoon. Maar dit idee heb ik al gauw verwuifd met; ik ben niet goed wijs en het zal wel oogbedrog zijn. Ik vind het leuk om te lezen dat je dit kan zien. Wel jammer dat je enge dingen ziet. Probeer als het gezicht veranderd, er iets moois in te zien. Waarschijnlijk is het punt van verandering beangstigend waardoor je je focus richt op alles wat eng is. Geef het tijd en raak niet in paniek. Als het goed is kun je dan meerdere gezichten zien.

Knuf, Chellekesy.

_________________
Together we can fix this little planet of ours! ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-05-2011, 15:52:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Confrontatie met je grootste angsten is waar mensen veelal in de knoop komen.
Het begin is een gevecht, het eind is een overwinning.
Iedereen heeft zijn knopen in het leven. Haal deze eruit en kom weer op een rechte lijn met jezelf.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-06-2011, 21:15:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 02-06-2011, 15:43:17
Berichten: 89
Hey Geeja,

Ik begrijp wat je bedoelt ik kan dat ook zien als ik mij daar voor open stel en als ik lang en geconcentreerd kijk maar ik zie gelukkig niet echt enge gezichten..
Maar ik denk dat je inderdaad zoals anderen al zeiden de ziel ziet en wellicht lijkt het voor jouw nog enge gezichten omdat je het nog niet beseft en het nog eng vindt en er nog niet voor open staat..
Probeer een x contact te maken en niet gelijk te vluchten..
Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het voorzichtig..
Ik hoop dat het lukt..


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl