hey allemaal.
Ik zit nu in de kamer, en ik ben enorm geprikkeld door alles om me heen.
Ik ben enorm overladen met prikkels. Ik kan wel huilen.
De geluiden om me heen klinken enorm, en alles wat erom me heen gebeurd kan ik niet aan nu.
Eigenlijk is er niks aan de hand, maar ik wordt overspoeld met sensaties.
De adrenaline giert door m'n lijf en ik snap niet waarom.
Mijn lichaam is als het ware op de ''hobbel'' en dit gebeurt elke dag
Alleen bijv. als iemand gefrustreerd zijn stem verheft, schrik ik al enorm. ik ben heel mijn leven al bang voor stemverheffing geweest.... het levert bij mij enorme schrik op.
Ik baal van mijn eigen emoties, ik wou dat ik gewoon lekker rustig in de kamer kon zitten.
Soms kan ik dat ook wel, maar ik ''voel zovéél''.
Ik raak al ontroerd als ik een nummer hoor op tv nu, het lijk wel alsof ik alles heel sterk ervaar opeens.
Deze momenten heb ik heel vaak, en bijna nu ELK moment. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Ik voel ook heel veel dingen aan, dus het is ook wel een kracht.
Maar het is ook een enorme belemmering want het brengt bij mij heel veel enorme stress op.
Het overweldigd me, hierdoor kan ik niet met mensen communiceren omdat ik enorm veel voel.
Ik reageer hierdoor met een zachte stem en kan moeilijk op mijn woorden komen.
Ik heb dit eigenlijk al mijn hele leven gehad... Ik was als baby ook altijd gespannen wanneer iemand me aanraakte.
Ik ben altijd nog gespannen geweest.. kan me ontzettend moeilijk ontspannen
ik weet misschien niet eens meer wat ontspanning is.... ik wens om dit ooit echt te kunnen ervaren
zoals iemand die heerlijk geniet van het leven en rustig is .. gebalanceerd..
ook ben ik fobisch, en enorm timide onder de mensen.. ik wil hier van af..
ik wil graag net als andere mensen normaal kunnen functioneren. maar ik ben net een angstige robot
Wat zou ik hiermee moeten doen?