Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:54:29

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 58 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: reïncarnatie en vorige levens
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 00:20:01 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Hoi allemaal!!

Geloven jullie in reïncarnatie?
Ik wel, maar dat was al duidelijk denk ik :)

Geloven jullie in reïncarnatie tussen dieren en mensen onderling?
Ummm daar ben ik nog niet helemaal over uit, overtuig mij!!!! :)

Weten jullie iets van jullie vorige levens?
Ik wel, maar dat zeg ik lekker pas als jullie reageren :P

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 09:24:57 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Ik geloof zeker in reïncarantie..
Ik maak er zoveel van mee dat ik oppeens iemand tegenkom die ik voor mijn gevoel al jaren ken..en andersom ook..
Of een onverklaarbare angst voor iets..Ik ben sinds kleins af aan doodsbenauwd geweest voor die kleine brugetjes die over sloten heen gaan..
Blijkt dat ik in één van mijn vorige levens ben opgehangen..
Vandaar de angst voor die houten plateau's..

Tussen mens en dier denk ik ook zeker dat er geïncarneerd kan worden..
Al is het idee misschien heel raar dat je kat misschien een menselijk wezen is geweest. Maar ik ben hierin echt gaan geloven na iets wat mij is overkomen. Ik moest een tijdje op een kat letten van onze buurvrouw.. Ze had hem net nieuw, en hij was prachtig! Zo zwart als de nacht, met een wit neusje, en felblauwe ogen.. Echt een prachtbeest.. Maar zodra hij in mijn kamer rondliep..Was het alsof ik er was met een bekende.. Ik wist niet hoe..maar ik voelde me zo op mijn gemak met hem..En hij volgens mij ook met mij..Hij is nooit meer van mijn zijde geweken die paar weken. En hij komt nog dagelijks even langs om te knuffellen. Ik vertel hem ook alles.. Een soort van beste vriend in een kattenvorm zeg maar..

Maar hierdoor heb ik het gevoel dat zijn ziel in een eerder leven misschien een vriend van mij was..Klinkt misschien heel raar..
maar zo voelt het wel.. Vandaar mijn geloof erin..
=)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 12:48:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Reïncarnatie.

Ik ben er in geloven toen ik 17 was, hahahaha, ben nog 17 :P.
Maar iig. sinds ik me bezig ben gaan houden met spiritualiteit werd mijn hele leven en alle 'rare' en 'onlogische' dingen in mijn leven duidelijk en logisch.
Soms zie je idd. mensen waarvan het lijkt alsof je ze al jaren kent.
Ook denk ik dat mensen in dieren kunnen incarneren. Dit denk ik doordat ik tijdens een crematie van een ouwe buurman van mij een musje binnen zag, en ik wíst gewoon dat dit mijn buurman was, het is misschien onverklaarbaar, maar op de een of andere manier wíst k dat dit me buurman was en dat hij nu vrij was om te gaan waar hij wou.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 20:35:32 
ik geloof hier wel in , zeker weten !


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 10:09:30 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi Carina,

Ik geloof zeker in reincarnatie. Dat is iets, waar ik zo lang als ik me al kan herinneren zeker van ben. :o

Een paar jaar geleden ben ik bij een vrouw geweest om mijn gids te laten teken, en mijn gids vertelde me ook over mijn vorige leven een beetje.
Ik was een verpleegser uit Italy, en hete janina. Helaas kon ze niet meer er over zechen. Dat vind ik wel jammer want ben erg benieuwd naar mijn vorige leven en vraag me of of sommigen van mijn dromen er misschien mee te maken hebben.
Ik heb wel es gehoord van regresie therapie, maar dat zijn vaak gewone hypnotherapeuten. ZOuden die het niet raar of maf vinden als iemand aan komt bij hun en vraagt naar een vorig leven? Of zijn er ook andere methode om hier achter te komen? :)

Greetzzz Veronique


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 11:49:56 
Hoi Veronique, Als je een goede regressie-sessie wilt moet je naar Beverwijk gaan. Daar zit in de Wijkerbaan een winkeltje dat Luna heet. De eigenaresse doet sessies en is zelf paranormaal begaafd. Bij haar kan je zo'n sessie doen met alle vragen die je wilt weten. Als je bang wordt op jouw pad in het verleden kan je vragen of ze met je meeloopt op jouw pad. Het kost alleen wel iets!

Als je het teveel vind kosten dan zou ik gewoon mijn eigen gids vragen wat je wilt. Hij/zij zal je zeker antwoorden!

Liefs Luna :hart:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 11:53:34 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi Luna,

Bedankt voor je tip. Beverwijk is niet al te ver van Haarlem dus dat kan wel ja...
Hoeveel kost zoiets dan?

Wat betreft je eigen gids vragen... ik weet dat ik er zelf 3 heb, waaronder een hoofdgids zeg maar. Maar echt kontakt kan ik er niet mee leggen.. ik weet niet precies hoe... wel kan ik haar aanwezighied voelen.

Even nog een klein vraagje voor wie er het antwoord op weet. Een dolfijn vergezelt een van mijn gidsen. Is die dolfijn ook een gids, of heeft hij een andere betekenis?

liefs veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 12:03:43 
Hoe kom je daar aan dat een dolfijn een van jouw gidsen vergezelt?
Vind het appart, kan mij alleen voorstellen dat hij zich als dolfijn aan jou kan laten zien op bepaalde momenten maar dolfijnen kom je niet zo vaak tegen. Ik heb het wel eens meegemaakt met een vogel en een keer met een hond, maar een dolfijn?

Weet niet precies hoe duur de regressie-sessie kost maar weet wel dat ze net zo lang met je doorgaat totdat je het gevoel hebt dat je klaar bent. Er staat dus niet een vaste tijd voor. Ze neemt alle tijd voor je.

Je kunt in contact met jouw gids komen door even rustig alleen ergens te gaan zitten of liggen. Begin bijv. met de vraag aan je gids hoe hij/zij heet. Of een andere vraag kan ook. Uiteindelijk schiet er een soort van gedachte in je hoofd. In eerste instantie kan je denken dat je dit zelf doet. Naar mate je meer vragen hebt gesteld krijg je de antwoorden duidelijker door. Na een tijdje kost het geen enkele moeite meer om contact te krijgen met je gids.

Meditatie kan ook maar ikzelf ben niet zo goed in mediteren. This maar net wat jouw lekker ligt.

Succes en laat het me weten he?!

Oh ja, als je het eng vind om alleen naar die vrouw in Beverwijk te gaan wil ik wel met je mee hoor!

Liefs Luna o:)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 12:15:00 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Hoi Luna

Ik wist niet dat dat apart was... Ik heb een tijdje geleden mijn gids laten teken door een vrouw die je in contact kan laten brengen met je gids. Dat wa op een paranormaal beurs. Ze heeft me verteld dat mijn gids Everdina heet, en die dolfijn heet Sarijz. Ze kon me alleen maar de naam geven van mijn andere gids, een wat oudere pijprokende man die Johannes heet. Verder staat er nog een gids bij me een kind nog. Ikzelf heb het vermoeden dat dit kind mijn tweeling zus is. Ik ben namelijk van een tweeling en mijn zusje is doodgeboren.

De tekening die ze van Sarijz en Everdina gemaakt heeft hangt in mijn kamer en geeft me een rustig gevoel als ik me gespannen voel. Maar ook zonder deze tekening voel ik de aanwezigheid vooral van Everdina en Sarijz, deze twee lijken een hele grote aanwezighied te hebben.

groetjes veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 12:33:39 
Tuurlijk kan dat zo zijn, ik zeg ook niet dat het niet kan maar ik had er nog nooit van gehoord vandaar dat ik vroeg hij je daar aan kwam!

Wel mooi een dolfijn! Dolfijnen zjin erg pure en lieve beesten. Heb een keer met ze gezwommen en dat was ontzettend fijn.

Vraag me alleen af waarom die Dolfijn bij jouw gids hoort. Misschien als je het gevraagd hebt dat je het mij ook kan vertellen, ben erg benieuwd!

Over jouw tweelingzusje denk ik dat je ook inderdaad gelijk hebt. Wat erg voor je zeg, helemaal tweelingen hebben een erg sterke band. Hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven.

Liefs Luna


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 14:40:38 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 20:33:27
Berichten: 113
Locatie: Scherpenzeel
ik heb ook een tweelingzusje die is na 6 weken zwangerschap overleden... cilia

_________________
a new beginning always starts with the end


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 15:09:20 
Wat ikzelf heb is, ik kan me haar natuurlijk niet herineeren hoe ze eruit ziet ofzo, ze is namelijk ook in de zwangerschap overleden, maar toch voel ik haar aanwezigheid als kind al.
Vroeger "speelde" ik altijd met mijn zusje, dat heb ik van mijn moeder gehoord. Dan vroeg ze wat ik aan het doen was en dan zij ik zo van, ik ben met mijn zusje aan het spelen. Ik was toen een jaar of drie vier. Ik weet niet of ik het lang gehad heb, kan me er dan ook niks verder meer van herinneren. Maar zoals ik al zij... je voelt haar aanwezigheid en ik heb dus zo het idee dat ze een van mijn gidsen is.

liefs, veronique


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 11:21:33 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-10-2004, 12:03:51
Berichten: 83
Locatie: Den Helder
Ik weet niks over mijn gids lijk me wel heel erg bijzonder om te weten .. omdat ik elke nacht naar de wc moet (standaard) moet ik op de terug weg altijd Met de trap naar boven lopen en ik weet dat er dan iemand aanwezig bij me is .. er loop iemand achter me aan als ik naar boven loopt... en het gevoel is pas weg waneer ik dus veilig in me bed ligt!!



Ik wil binnen kort naar een beurs om meer over dingen te weten komen
Mischien dat een van jullie mij mischien al een voor spel kan geven met jullie gave??? :wink:

Groetjes


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 16:23:23 
Kunnen jullie ook gidsen voelen bij andere mensen?
En hoe vaak zijn dr dan dieren bij die gidsen? gebeurt dat vaker of is dat dan erg zeldzaam... ( dus bvb die hond, kat of dolfijn)
Als er overleden familieleden zijn, zijn dat dan vaak je gidsen?
Want vaak als ik droom, droom ik over mijn opa.
Maar het gekke is..dat als ik dan in de spiegel kijk in m'n droom.. is dat ik mezelf niet ben... :? k vraag me af hoe je nou kunt dromen dat je iemand anders bent, en dan heb ik het natuurlijk niet over super woman ofso..
Kan iemand mij daar antwoord opgeven? k zit er een beetje mee...

Kusje


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 28-10-2004, 11:40:49 
Ik geloof hier ook in in reïncarnatie.

Ik heb eens een sessie gehad met een ervaren voruw op een paranormale beurs en zij kon met mijn gids spreken.

Ze zei ook wie ik in mijn vorige leven was en dat de gids in mijn vorige leven mijn tweelingszus was.

Ik woonde in Polen in het jaar 1832 ongeveer. Ik had een hele hechte band met mijn tweelingszus. Later ben ik monnik geworden in een klooster ergens in Polen. Toen we alletwee gestorven waren en ons in de andere wereld bevonden hebben we het over reïncarnatie gehad.

We hadden het over wie er het liefst terug zou gaan naar de aarde om nog eens een leven te lijden, we zijn daar uitgeraakt en ik ben natuurlijk teruggekomen naar aarde en mijn tweelingszus helpt me nu als hoofdgids.

Groeten Kevin

PS: dit is de informatie die ik had gekregen van de ervaren vrouw op de beurs


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 58 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl