hemel
echt waar, serieus! dit was mijn dag!! als iemand genanter heeft meegemaakt dan mij, dan respect!!!
Want ! ik zat op school, goddank kan ik heel goed met de leraren opschieten, ze zijn heel erg open enz! en contact met leerlingen/leraren is enorm persoonlijk maar ook goed! nu komt het, bereidt jullie voor!!
Ik zat op zo'n leer-ruimte, soort openruimte van onze afdeling, de leraren kamer zit in de buurt. Ik zat er vlakbij met een meisje die half duits/half nederlands is, ze is wel gewoon in nl geboren maar haar moeder is duits dus thuis praten ze duits.
Wat er gebeurde was het volgende, dat meisje zei duitse zinnnen tegen mij, voor de lol en met name de zin Leck mich im Arsch ( betekenis wist ik niet ),, gelijk nadat ze dat zei, liep mijn leraar van rond de 55/60 jaar langs, en ik dacht, oh even zijn duits checken, dus ik zeg gelijk tegen hem toen hij gewoon langsliep , Egbert Leck mich im Arsch!!!
en ineens zijn gezicht ging zo oeeh Anna
hij begon te lachen en de flirten met mij, op een grappige manier dat wel, toen zei ik, oh jij kent duits??! ja knikte hij en hij liep flirterig verder en keek ondertussen naar mij op een lachende manier aslof hij elk moment de slappe lach kon krijgen. Dat meisje zat ondertussen met de tranen in haar ogen van het lachen
De clue snapte ik niet. Waarom er zo komisch gereageerd werd, werd me gelijk toen Egbert uit zicht was verteld dooor dat meisje, ik vroeg namelijk "huh wat is er zo komisch??" zegt ze "ANNA! jij zei tegen je leraar Egbert "LIK MIJN REET" en je keek er heel serieus bij!!!
O MY GOD! NEEJ ECHT, toen ik de betekenis hoorde, echt mijn hoofd was zo rood, ik ben normaal bleek en word niet snel rood, maar nu !! dis echt , neej dit vergeet ik nooit meer!!
ik durf me niet meer te vertonen bij hem! straks is het nog een beelddenker, en dan !! .......o hemel ziet hij mij en mijn kont voor me, o hemel!
DIt kan niet! hij is alles behalve pedo, dus dat scheeld, maar neej dit kan niet!!