Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:19:20

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 10-04-2011, 12:50:47 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2011, 23:25:50
Berichten: 25
Locatie: Harkstede
Ik heb een paar vraagjes. er zijn een paar gebeurtenissen geweest in mijn leven waarvan ik echt niks begrijp of misschien een klein beetje..


ik heb bij sommige mensen wel eens gehad dat ik ze kan vertellen wat zij hebben meegemaakt in hun leven.. niet in detail maar wel dat ze met open mond me aangapen:P.. ik heb dit nu wel wat meer onder controle.. eerst was het gewoon als ik een hand gaf begon ik te vertellen:O zonder enige aanleiding. dat waren wel aparte situaties maar goed nu voel ik het zeg maar opkomen en kan ik het onderdrukken.

waarom? hoe? en wtf 0_o

ik heb ook wel vaak als ik bij een kameraad van mij ben dat ik zijn aandacht kan krijgen zonder iets te zeggen. ik denk gewoon NOL moet je joint of iets dergelijks(nol is een bijnaam:P ) dan kijkt hij me verschrikt aan :O. het lukt me niet altijd maar wel vaak. ik heb hem al gevraagd wat er was maar hij kon het me niet vertellen. ik heb hem toen verteld hoe ik denk dat het kwam, namelijk door mezelf.

en een vriendin van mij sticky (ook een bijnaam) daar heb ik heel vaak mee dat als ik haar wil bellen .. me telefoon in me handen heb en haar opzoek in me telefoon dat ze mij al belt of dat ik denk, ik moet haar even bellen om te chillen belt ze op dat moment. 1 keer dacht ik mazzel 2x dacht ik nouja toeval bestaat ook dusjaa,, 3x noujaa, toen vond ik het al een beetje vaag .. maar in de afgelopen maand tot nu, is dit al 11 x gebeurt ..

is dit een vorm van telepatie?

M.V.G. Stefan

_________________
U kunt hier uw eigen inspiratie / inspirerende teksten delen met anderen. Zie bijv. dit bovenstaande bericht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 10-04-2011, 18:47:30 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-03-2011, 12:01:07
Berichten: 73
ik kan hier niks over zeggen maar volgens mij wel

_________________
im no one and im proud of it


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 14-04-2011, 22:51:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2011, 23:25:50
Berichten: 25
Locatie: Harkstede
niemand ?? :( :?:

_________________
U kunt hier uw eigen inspiratie / inspirerende teksten delen met anderen. Zie bijv. dit bovenstaande bericht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 14-04-2011, 23:41:30 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2008, 19:26:18
Berichten: 570
Locatie: Heerlen
Slechts deze vraag: waarom is het van belang om het telepathie te kunnen noemen? en wat als het dat niet is?

_________________
-Your task is not to seek for love, but merely to seek and find all the barriers within yourself that you have built against it.
-Every situation, properly perceived, becomes an opportunity to heal.
-Nothing real can be threatened. Nothing unreal exists.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 16-04-2011, 15:27:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2011, 23:25:50
Berichten: 25
Locatie: Harkstede
ik voel het wel maar ik twijvel.. ik zou het graag onder controle willen hebben.. al het zo is zodat ik niet zomaar bij mensen kan binnenkomen..

_________________
U kunt hier uw eigen inspiratie / inspirerende teksten delen met anderen. Zie bijv. dit bovenstaande bericht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 16-04-2011, 16:59:28 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Goh, hoe je het beestje wilt noemen zou ik niet kunnen zeggen...
Wel heb ik sterk de ervaring ( en noem het telepathie of het eenvoudig weg op één lijn zitten met iemand ( in mijn ogen eigenlijk hetzelfde)) dat je dit sterk kunt hebben met mensen die je ook goed kent. Het kan heel goed zijn dat je zo op elkaar ingespeeld bent of zo goed de ander kent dat het bijna eng wordt...

Voorbeeld: Zo zijn mijn zus en ik vroeger heel close geweest. Tijdens dat zij is gaan puberen zijn we uit elkaar gegroeid. Een tijd terug zijn we samen met onze vriendjes naar de bios gegaan. Telkens als er iets gebeurde in de film gaven mn zus en ik precies dezelfde toelichting op hetzelfde moment... je weet wel: "oh nee, niet doen...kijk uit... haha, die neus.." en dat gewoon 2,5 uur lang... :lol: onze vriendjes hebben dit als errug bizar ervaren...

Ik herken ook wat je verteld als je iemand aanraakt dat je bepaalde dingen ineens ljkt te weten over die persoon.. ( ik zie meestal fragmenten) maar dit zou ik zelf niet telepathie noemen...

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 16-04-2011, 22:22:38 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2011, 23:25:50
Berichten: 25
Locatie: Harkstede
:O ja op een lijn zitten:D .. hopelijk niet teveel op andere lijnen .. maargoed.
maar dat klinkt wel logisch :D en ja ik heb heb nu ook wel dat nol een nummer zoekt .. en ik weet hem dan :shock: .. dat is ook wel handig ..

oke oke .. geen telepatie dus. klinkt bekent ik heb ook fragmenten maar niet bewust.. ik vertel geen levens verhaal ....nouja bijna, de samenvatting ervan.:P
maar ik voel me dan net een machine die het zo uitkraamt..:( gelukkig nu niet zo veel last meer van.

groeten

_________________
U kunt hier uw eigen inspiratie / inspirerende teksten delen met anderen. Zie bijv. dit bovenstaande bericht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 16-04-2011, 23:04:55 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Naja, ik zeg niet dat jij niet telepathisch bent maar ik haal alleen een voorbeeld erbij uit mn eigen leven ( want ja dat ie mijn referentiekader :wink: ) waar ik van denk dat anderen het misschien als telepathie zien maar waar ik van denk dat er ook een meer 'aardser' verklaring voor kan zijn...

liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 17-04-2011, 11:22:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-03-2011, 23:25:50
Berichten: 25
Locatie: Harkstede
dat zou wel makkelijker zijn :)..

nou bedankt ik zal het over denken en laten bezinken :)

groeten

_________________
U kunt hier uw eigen inspiratie / inspirerende teksten delen met anderen. Zie bijv. dit bovenstaande bericht.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: vage gebeurtenissen
BerichtGeplaatst: 24-07-2012, 18:24:54 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 24-07-2012, 17:58:58
Berichten: 16
Het zou heel goed telepathie kunnen zijn. Het ligt er maar net aan hoe sterk jullie band is? Ik had een vriendin waar ik elke dag van de week mee omging. We hadden een hele sterke band. Een keer had zij huisarrest en moest ze in haar kamer blijven maar ze was uit het raam ontsnapt. De volgende dag gingen we logeren en toen wou ik net vragen of ze uit `dat` raam was geklommen, net toen ik het woordje hoe uitsprak begon ze te vertellen hoe ze eruit was gekomen. Dat was best wel eng. En dat gebeurde steeds vaker. Het werd na een jaar zo erg dat we het gewoon `bijna` de hele dag hadden. Nu zie ik haar nooit meer want we hebben ruzie gehad. We praten nog wel af en toe met elkaar op msn. Soms weet ik gewoon wat ze aan het doen is op welk moment. en zij weet dat ook van mij.
Dus als je een goede band met die vrienden hebt en je gaat dagelijks met ze om dan kan het nog erger gaan worden :) ligt er maar net aan


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl