Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:05:50

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: migraine..
BerichtGeplaatst: 24-04-2011, 01:32:35 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
2 dingen die bij mij opkwamen bij het lezen van dit topic.

#1. zeer ontopic:
Hoe zit het in de mond? Ik heb een poosje geleden gelezen over verschillende gevallen van onverklaarbare migraine die uiteindelijk bleken voort te komen uit een ontsteking in het kaakbot.

#2. zeer oftopic:
Het valt mij op dat de therapeut waar jij sessies volgt jou een opleiding aanbied. In mijn gevoel benadeel/overschrijd je dan de grens tussen cliënt-therapeut.
Hoe zie jij het aanbod van je therapeut zelf?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine..
BerichtGeplaatst: 24-04-2011, 12:10:24 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
@ truitje,

1. Ik zou niet weten hoe het in de mond zit... dat zou ik even moeten laten checken bij de tandarts denk...

2. Hij bied mij geen opleiding aan, die opleiding is trouwens ook allang begonne hoor haha
maar hij bood mij dat dus niet aan, ik kwam er achter via via dat hun dus ook een energetisch therapeut opleiding zouden gaan geven.. en toevallig was ik er net naar 1 op zoek, dus zo is dat gegaan.

@ celahir, ja dat is echt zonde inderdaad...!!

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: migraine..
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 18:26:54 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-10-2007, 01:21:55
Berichten: 1276
Locatie: Papendrecht,zuid-holland
Joepie ik krijg volgende week m'n bril, waardoor ik dus hopelijk, veeeeel minder hoofdpijn en migraine ga krijgen!
Wist ik veel dat het aan m'n ogen lag :duh: ben blij dat ik ze heb na laten testen enzo.

Ook ga ik cranio sacraal therapie ofzo doen, de opticien had dat uitgelegd aan mij, die opticien was ook een spirituele meneer dus lekker mee zitten babbelen, en hij zegt dat dit waarschijnlijk wel kan gaan werken bij me.
Dus ben benieuwd, want als dit nog langer als een jaar had geduurd had ik denk ik me kop eraf gehakt :)

Xx

_________________
Ik maak een ontdekkingsreis, met als eindbestemming; mezelf


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl