Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:42:19

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 24-04-2011, 07:06:52 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Je zult er vast wel van gehoord hebben dat 2012 staat voor een nieuwe dimensie. De aarde die aan het veranderen is en onze trillingsfrequentie de verhoogd wordt. Alles lijkt veel sneller te gaan.

Wat heeft dit te betekenen; mensen gaan gevoeliger worden voor spirituele zaken en komen dichterbij het hiernamaals te staan.

Deze periode zitten we in een oversgansfase van het vissentijd perk naar het Aquariustijdperk daarbij is verandering van ons bewustzijn van groot belang. Heel ons leven stond denken centraal nu gaat ons gevoel meer een rol spelen. We kunnen allemaal hiervan veranderingen ondervinden in ons dagelijks leven. Mensen die anders beginnen te reageren als voorheen. Mensen die niet spraken komen nu meer voor zich op kijken maar naar de landen zoals Libië. Onze diepste gevoelens gaan meer betekenis krijgen en we komen sterker in onze kracht te staan.

Maar ook de aarde ondervindt deze verandering door stormen, vulkaanuitbarstingen, overstromingen (tsunamie), de vele bosbranden zijn daar tekenen van en ook de krachtlijnen (leylijnen) hebben een sterker energieveld gekregen.

Kinderen van nu zijn nieuwe tijdskinderen met de nieuwe energie. Zij dragen veel licht bij zich. Ze vragen om Echt te zijn, in onze kracht te staan, te laten zien wie we vanbinnen zijn. Er is geen vanzelfsprekend ontzag meer voor de overheid, de politie, de conducteur. Dat zijn allemaal verschijnselen die horen bij deze overgangsperiode.

http://www.galacticchannelings.com/nede ... index.html


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 26-04-2011, 14:28:02 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-02-2011, 17:08:08
Berichten: 40
ja dat klopt, ik denk dat iedereen op de proef word gesteld over hij/zij op de veranderingen reageert, bijv. over al die oorlogen dan kun je de kant van vrede op en de kant van nog meer oorlog, en zo is het ook met de aarde hij kan vergaan maar hij kan ook weer een nieuw begin krijgen. als de juiste keuzes worden genomen zal alles weer goed komen en zal de mensheid sterker zijn dan ooit tevoren en gewoon respect hebben voor alles wat leeft, en ook meer krachten hebben die dan van zelf sprekend worden terwijl nu nog niet veel mensen paranomaal begaaft zijn). maar als de verkeerde keuzes worden gemaakt, zal het niet goed aflopen voor de mens en de aarde.

_________________
Forgive and forget, don't wast your time with hate and regret


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 28-04-2011, 19:50:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
het maakt niet uit wat er met de aarde gebeurd....
het leven is eeuwig, en zal altijd voortbestaan...
het enige wat kan vergaan is de uiterlijke schijn...

of nou ja mischien komt dat omdat ik een houding aan genomen heb van...
who cares... omdat dat de fijnste houding is in tijden van chaos...

relax.... wat maakt het uit.. komt wel weer goed...
en anders maar niet... heerlijk die houding het maakt me vredig en raak hierdoor onthecht van alles....
die gedachte is er altijd als er chaos is in me hoofd of omgeving... letterlijk schijt aan alles hebben... dan vald alles van je af.

Een gevoel van niets te verliezen hebben... een gevoel van dat alles oke is... een acceptatie van alles wat er ook gebeurd... een acceptatie van de dood, een acceptatie van totale vernietiging... het neemt alle onrust en angst weg... en wat blijft er rover? vrede en rust in jezelf...
das het mooiste gevoel wat ik kan ervaren en tot nu toe ervaren heb...

het maakt me vrij van het denken... van woorden...
je adem komt dan naar voren... lekker diep inademen en uitademen... het is een soort vorm van meditatie alleen dan gewoon in simpele woorden... bewust adem halen.

_________________
Leven en laten leven


Laatst gewijzigd door Nickid op 22-10-2012, 10:57:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 28-04-2011, 21:58:11 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Nick, You are a god! 8)

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 29-04-2011, 01:01:57 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
'kinderen van nu' zullen er altijd zijn. Ieder kind vraagt oprechtheid. Ieder kind draagt licht in zich. Stel je potdorie eens voor hoe het zou moeten zijn geweest om een 'vreugdekindje' te zijn vlak na de 2e wereldoorlog....

Ongeacht welk jaartal het is.

'verschuivingen' in moraal/moreel/waarden/normen/bijzonderheden en algemeenheden hebben de geschiedenis van de wereld gevormd. 2012 zal daar geen uitzondering op zijn.

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 29-04-2011, 10:27:39 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Nickid schreef:
het maakt niet uit wat er met de aarde gebeurd....
het leven is eeuwig, en zal altijd voortbestaan...
het enige wat kan vergaan is de uiterlijke schijn...

of nou ja mischien komt dat omdat ik een houding aan genomen heb van...
who cares... omdat dat de fijnste houding is in tijden van chaos...

relax.... wat maakt het uit.. komt wel weer goed...
en anders maar niet... ooh echt heerlijk die houding het maakt me vredig en raak onthecht van alles.... keer op keer...
die gedachte is er altijd als er chaos is in me hoofd of omgeving...

een gevoel van niets te verliezen hebben... een gevoel van dat alles oke is... een acceptatie van alles wat er ook gebeurd... een acceptatie van de dood, een acceptatie van totale vernieting... het ontneemt alle onrust en angst... en wat blijft er rover? vrede en rust in jezelf... altijd... eeuwig...
das het mooiste gevoel wat ik kan ervaren en tot nu toe ervaren heb...

het maakt me vrij van het denken... van woorden... en op dat moment o luister is,..
je adem komt dan naar voren... lekker diep inademen en uitademen... alsof je een heerlijk snoepje krijgt om intens van te genieten.. je eigen adem...

nee echt misschien kom ik over als stoned en zweverig nu maar aaa heerlijk dit ...





Ik kan me hier wel in herkennen, ik heb zelf ook zoiets van: "naja, we weten toch nooit zeker wat er komen gaat maar wat er ook gaat gebeuren of niet gaat gebeuren, de mensen van nu, wij dus ik dus, zitten allemaal op de eerste rij... 8) we gaan het wel / niet meemaken...

Ik geloof ook in een soort versnelling van zaken ( kijk alleen al om je heen in je directe omgeving) ik bedoel, het is ongelofelijk hoeveel mensen meemaken. Met name ellendige dingen maar hier komen wel vaak de mooiste zaken uit voort, mensen trekken naar elkaar toe, worden sterker en bovenal komen meer en meer in contact te staan met hun gevoel ( igheid)...

Ik voel een soort rust over me heen komen, een soort vertrouwen in wat er ook gebeurd, op deze planeet is balans de sleutel en is balans hetgeen wat altijd weer bereikt wordt ( soms maar voor even)...maar goed...
Deze houding zorgt er bij mij voor dat ik meer energie over houd voor de dingen die ik echt belangrijk vind in mijn leven... iets waar ik voorheen nog maar nauwelijks aan toe kwam of aandacht aan besteedde...

heel veel liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 29-04-2011, 10:29:59 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Mirror schreef:
De mens is mondiger geworden en komt meer voor zichzelf op en laat zich niet meer onderdrukken.

lieve groet Mirror


Amen to that brothers and sisters...!!! 8)

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 06-05-2011, 22:53:05 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2011, 15:05:28
Berichten: 8
''Het vertrouwen dat het goed komt'' is een heel mooie uiting. Je hebt niet zoveel invloed op de dingen en tegelijkertijd beinvloed je zoveel. Zit lekker achterover... wees lief voor iedereen... en geniet van de dingen die je hebt en van de mensen om je heen. Sta open voor nieuwe dingen en blijf leren... elke dag.

Ik zelf ben er wel van overtuigd dat we een spannende tijd tegemoet gaan en mijn hele ik zegt ook dat ik hier op heb gewacht. De berichten over 2012 zijn spannend en ook de verhalen van onze buitenaardse buren. Ik vind ook dat het tijd is voor iets nieuws. Dit systeem kennen we nu wel en het heeft lang genoeg gedraaid.

Knuf, Chellekesy.

_________________
Together we can fix this little planet of ours! ^^


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 09-05-2011, 18:18:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Allemaal klinkklare onzin.

Ja, de ecliptica zijn er, dat ontken ik zeker niet.
Maar dat heeft helemaal niks te maken met gevoel of wat dan ook.
Het is iets wat in de astronomie gebruikt wordt.
Staat totaal los van andere zaken.

Ook de recessie van het lente-equinox kan ik niet ontkennen.
Dit is een nieuwe visie in het astrologische tijdperk.
Maar wat je erover leest, overal valt het woord "speculeren".
Tja.. het is niet voor niets speculeren he?
Het is maar net welke hersenspinsel jij geloofd en als waarheid aanneemt.
Zeker weten zul je het alleen nooit. Dus waarom dingen uitroepen waarvan je niks met zekerheid kan zeggen? (zelfs niet het kleinste schijntje zekerheid)
Volgens mij gaat het meer om de idealen van de mens zelf, wat wij willen zien.

De geologische gebeurtenissen welke heviger aan het worden zijn en vaker voorkomen, staan hier ook van los. Dit heeft o.a. met de vervuiling van de aarde te maken.
Alsof 71.6 jaar hier iets mee te maken heeft? Hou toch op..
Het ziet er meer naar uit dat er een nieuwe glaciaal zit aan te komen. Enig idee hoe lang geleden de vorige keer was wanneer dat voor kwam? Inderdaad, tijdens het pleistoceen. Dat tijdperk duurde zo'n 100.000 jaar. Je gaat me toch niet vertellen dat die ±72 daar iets op uit maken?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 13-05-2011, 21:21:06 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-06-2009, 17:35:39
Berichten: 416
Matthijs schreef:
Nick, You are a god! 8)

correctie,

we are all one god conciousness

8) wij zijn allemaal een expressie van het goddelijke...

wij zijn allemaal deel van het ene godsbewustzijn.


het is natuurlijk niet de definitie,,, en het zijn natuurlijk niet deze woorden.
het is niet in woorden uit te leggen, of te definieren...

woorden kunnen ons er alleen naar verwijzen, en hetgeen jij god noemt, dat woord zal verwijzen naar een ervaring van het goddelijke, dat je natuurlijk moet kennen voordat je het kunt begrijpen :mrgreen:

ja je hebt gelijk IM GOD 8) so are you... 8)

_________________
Leven en laten leven


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 18:08:39 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Is het niet zo dat je het eerst moet begrijpen voordat je het kunt kennen?
Hoe kun je zoiets ongelooflijk abstracts nu weer kennen voordat je het begrijpt?

Maargoed, zolang je jezelf maar een god vind maakt dat natuurlijk niets uit..
Beetje lastig te begrijpen voor anderen, dat wel. Ook al denken ze je te kennen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 18:39:06 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Lucid schreef:
IMaargoed, zolang je jezelf maar een god vind maakt dat natuurlijk niets uit..
Beetje lastig te begrijpen voor anderen, dat wel. Ook al denken ze je te kennen.


Kun je dat uitleggen Lucid?

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 19:45:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Hij zei toch op het laatst " IM GOD " ?

En als je jezelf een god vind dan ken je jezelf natuurlijk, en je begrijpt jezelf. Dus dan maakt het niet uit welke eerst gaat..
En ik neem aan dat andere mensen jou niet als god kennen en begrijpen. Tsja..

Vind jij wel dan?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 19:58:54 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Toen ik zei: Nick you are a God 8) was dat eigenlijk bedoeld als verheerlijking van hem, omdat hij de dingen zo mooi kan zeggen, niet dat ik hem verheerlijk als een godsfiguur ;).

Maar we dwalen te veel offtopic ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 20:06:24 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Matthijs schreef:
Toen ik zei: Nick you are a God 8) was dat eigenlijk bedoeld als verheerlijking van hem, omdat hij de dingen zo mooi kan zeggen, niet dat ik hem verheerlijk als een godsfiguur ;).

Maar we dwalen te veel offtopic ;).


Ahzo. Ja...


Hehe ja inderdaad (: weer ontopic dan he


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl