Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:17:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 29-04-2011, 17:21:26 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Hey,

Leek me leuk: plaats hier een foto van je favoriete huisdier (en) en misschien een kort verhaaltje over het hoe en waarom je beestje zo speciaal is voor je... :mrgreen:

Ben zelf gek op mn honden:

Afbeelding

Max ( de linker) is mijn hond en heb ik nu 6 jaar, asiel beest en echt een ramp op vier poten. Ondertussen is ie al weer 12 jaar maar hij loopt gewoon een wandeling van 3 uur met je mee alsof het niks is ( poolhonden gen... blijft maar gaan met de banaan).

Aiko is de hond van mn vriend en is ook een asiel beestje die we vanuit polen hebben laten overkomen. Echt een tutje die altijd baas boven baas wilt spelen...

Beiden honden betekenen heel veel voor me. Mn rustpunt als het druk is in mn hoofd of mn agenda.. Ik ga even met ze lopen en huppa, nieuwe energie! :D

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 11:16:24 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-01-2011, 18:13:23
Berichten: 169
Wat een leuk toppic!!

Ik heb zelf ook heel veel met dieren!
Voel me er bij thuis en besteed er veel aandacht aan.

Afbeelding

Dit is Haffie, mijn maatje. We hebben onze ups en downs, maar het gaat nu helemaal goed. Van het zomer gaan we samen aan het werk! Kampen begeleiden en haf gaat met me mee!
Afbeelding

Dit is Mix ik heb haar bij mijn geboorte gekregen. Ze is er helaas niet meer, maar wel 18 jaar oud geworden! Topper!
Afbeelding
Dit is de hond van mijn broer, Lena. Ik houd er van al ben ik zelf niet echt een herdertyp. maar we lijken het goed te vinden!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 11:42:34 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
haha, je hebt een haflinger genaamd Haffie?! :lol: haha, te gek... wat een lieverd zeg... :)

Liefs, binnenspiegel...

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-05-2011, 21:50:44 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-01-2011, 18:13:23
Berichten: 169
[quote="binnenspiegel"]haha, je hebt een haflinger genaamd Haffie?! :lol: haha, te gek... wat een lieverd zeg... :)

quote]

Hee Binnenspiegel!! Ja haha :lol: Bedankt!!

xx


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2011, 01:59:04 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12-04-2011, 22:29:34
Berichten: 294
Afbeelding

Mootje, in Nederland gevonden tijdens de hond uitlaten, was heel bijzonder dat moment :mrgreen: , hij ging mee naar Spanje en had het daar naar z'n zin dus hebben we hem aan een goede kennis overgedragen. Echt een donderstraal was het, vooral wanneer hij niet naar buiten kon omdat het regerende.


Afbeelding

Hieronder is Miepie, poes bij m'n vader, een prinsesje, ook gevonden volgens mij.
Afbeelding

En dit is Jumba, nu 13, begin te merken, doordat ik steeds meer voor haar zorg hoeveel ik van haar hou! :D Afbeelding



Er zijn nog zoveel meer huisdieren maar deze foto's stonden nog op Photobucket!

_________________
Weten is niet genoeg, we moeten het Toepassen!
Willen is niet genoeg we moeten het Doen!

"Hurting people, hurt people."

When you release fear, all there is left is love.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-05-2011, 20:50:07 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-01-2009, 11:43:33
Berichten: 3556
Locatie: Zuid-Holland
Wat een lieve dieren allemaal, I love pets! =D Ze zien er allemaal zo knuffelig uit, dus jullie mogen ze allemaal een knuffel van mij geven. :p

Dit zijn mijn huisdieren:

Pluk
Tja.. wat valt er over te vertellen, terror kitty. Ze is geboren op 22 augustus 2007 en ze wordt dus nu bijna 4 jaar. We hebben haar gekregen toen ze zes weken was. Heel grappig verhaal trouwens! We waren opzoek naar een kitten en een ex-klasgenoot (basisschool) had 1x in het jaar een nestje. We waren vrij laat in het seizoen, waardoor er niet zoveel kittens waren en de weinige die er waren, waren al vergeven. Ik dus op de gok die klasgenoot opgebeld en die moeder zei dat ze net op weg was om de camera te pakken. We mochten meteen langskomen om er 1tje uit te zoeken. :D

Zo zag het monstertje eruit toen ze voor het eerst bij ons kwam, ze wilde niet stil staan dus het is wat bewogen:
Afbeelding

Dit is Pluk in haar "Ik ben absoluut niet eigenwijs, ik wil alleen maar mijn eigen zin door drijven" periode:
Afbeelding

En zo is Pluk nu:
Afbeelding

Dit is haar 1e nestjes, ze gaat volgende week of de week daar op bevallen van haar 2e en laatste nestje. Ze hebben allemaal super aardige eigenaren en we krijgen nog vaak berichten en foto's:
Afbeelding



Snoes
Snoes was echt mijn kat, ik ben met haar opgegroeid. Ik heb haar uitgezocht in het asiel. We gingen op een dag dat ze gesloten waren, maar we mochten wel buiten om naar het buitenverblijf. Toen ik bij de tralies ging zitten begon ze met mijn hand te spelen en toen besloot ik dat ik die kat wilde en onthield ik de kleur halsband, rood, en het nummer, 8. De volgende dag gingen we weer naar het asiel toe en ik moest perse met die kat naar huis toe, dus zo kwamen we aan haar.
Helaas is ze op 17 december 2010 overleden aan botkanker. Dat blijft het vervelende aan huisdieren, ze kunnen je nooit precies vertellen wat er aan de hand is. Ze had al heel lang last van die poot en de dierenarts dacht dat het artritis was, de medicijnen hielpen. Zo heeft ze nog drie jaar door gelopen, maar toen begon haar poot op te zetten en na de rontgenfoto's bleek ze uitgezaaide botkanker te hebben. Twee weken later was ze weg.. We hebben haar laten inslapen, omdat we dat wel zo humaan vonden. Gelukkig had onze dierenarts de optie dat we haar thuis in mochten laten slapen, dus ze is met ons op de bank om haar heen gestorven. Precies op de dag dat ze 16,5 werd.

Dat deed ze het liefste, slapen in de zon:
Afbeelding

Afbeelding

_________________
Chatpromo

[Tut] 17:57: Vrouwen...
[Tut] 17:57: Labiele wezens
[Misoyama] 17:57: idd Tut
[Misoyama] 17:57: jij snapt t kerel
[Butterfly12] 17:57: hahaha
[Tut] 17:57: Ja he
[Tut] 17:58: Wij mannen, wij zijn anders


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-05-2011, 07:58:55 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 08-01-2011, 21:52:19
Berichten: 518
Locatie: Noord-Brabant
Als ik zeg dat mijn vogel cameravrees heeft, geloven jullie dat dan? Ik heb geen een fatsoenlijke foto van dat dier... Ja een hele oude en die is van toen ik net hier was (waarschijnlijk heeft de flits van mijn zusje het gedaan :P)
Ik heb wel een foto van mijn hamster, Jip. Maar die is inmiddels ook al weer oud (foto is uit feb, toen ie nog geen 3 weken oud was)
Afbeelding
Inmiddels zijn zijn tekeningen veel beter zichtbaar en is ie niet meer zo schuw.
Verder hebben we vissen, maar die zijn niet te fotograferen :P Want daar zwemmen ze te diep voor..

_________________
I don't paint dreams or nightmares...

I paint only my version of reality!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-05-2011, 09:23:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Wat leuk, ik heb maar heel weinig met katten, maar Puk van Seih spreekt me echt aan. Het beestje heeft iets meer dan andere katten, voor mijn gevoel!

Ikzelf heb 2 pony's en 2 honden, en nog veel meer dieren gehad. Kleine impressie:

Wigger

Onze kortharige bruine Border Collie! Ontzettend lief beestje, maar is dan ook heel veel gegroeid. Wij kregen hem als getraumatiseerde hond, en hij was echt heel erg schuw. Nu vertrouwt hij de mensen om hem heen, en zelfs naar vreemden gromt hij al veel minder. Het is echt een lief ondeugend beestje, maar luistert wel heel erg goed!

Afbeelding Afbeelding

Bengel

Onze kleine idiote gekke Jack Russel. Foto's volgen nog! We denken dat hij lichtelijk gehandicapt heeft vanwege zijn traumatische geboorte, hij 'spoort' zogezegd niet helemaal. :P

Otto

Shetlander! Het is echt een doetje, en houdt ervan om gekriebeld te worden en aandacht te krijgen haha!

Afbeelding

Ayla en Kilian

Onze ontzettend lieve Welsh-je (links). We hebben haar al sinds haar geboorte. :) Kilian (rechts) hebben we helaas door moeten verkopen aangezien wij er niet genoeg tijd voor hadden. Wel beter zo..
Dat meisje op de hurken is little-me, dus het is al een aardig oude foto haha! Heb zo even niets anders..

Afbeelding



En dan hebben we ook nog schaapjes gehad, een hangbuikzwijn en duiven. Haha, een bende van beestjes!

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2011, 10:09:33 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
mooie besstje zeg!! en een goed iedee zo n topic!!:D:p
ik ga de mijn nog plaatsen maar dat doe ik vanavond:P

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-05-2011, 17:01:21 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
Ja, echt super leuk al die dieren foto's op een rijtje... :D :D :D

Zal binnenkort de andere foto's van de rest van de beestenbende plaatsen... :wink:

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 13:30:40 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
gisteren met de hondjes gaan lopen...

super leuke wandeling...

onze blafbrigade in actie zien?

http://www.youtube.com/watch?v=d507zPb7Uf4

enjoy watching...;)

oja, en die blije kreten zijn van mij..haha... :lol:

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 08:54:54 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 09-12-2007, 22:27:21
Berichten: 185
Locatie: Hasselt - België
Het zijn allemaal leuke foto's! Bedankt! :hart:

_________________
Falun Dafa
Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-12-2011, 20:25:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2011, 20:44:53
Berichten: 24
Locatie: boekel
http://i42.tinypic.com/ddmf5x.jpg
http://i43.tinypic.com/bhhoqf.jpg[
http://i41.tinypic.com/zul3ys.jpg

nou dit is benno :P
op de eerste foto is toen we hem zagen en deze foto kregen we toegestuurd. (wij wilden namelijk geen pup)
de 2e foto is ie nogal blij XD
de laatste foto kijkt hij altijd als wij eten hebben en hij NOG niet heeft of niets krijgt XD

het is wel een sgatje

_________________
you live 1 time. take that chance


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-12-2011, 23:28:47 
Offline
Nimf
Nimf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-12-2010, 15:19:57
Berichten: 875
Locatie: Zumpelfeld
@ cherylaar: wat een scheet!

_________________
You can't always get what you want... You get what you need! ( Rolling Stones)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2011, 16:55:10 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2011, 20:44:53
Berichten: 24
Locatie: boekel
tis wel een deugenietje hoor XD zomaar een hele kip achter onze rug om opeten. haha

_________________
you live 1 time. take that chance


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl