hehe, geen vliegtuigen ditmaal?!
met name je eerste droom roept wel iets bij me op. Ik heb dit soort dromen zelf ontzettend vaak gehad in mn puber jaren en weet nog dat ik dacht dat mijn onderbewuste wel een heel zieke smaak had om mij iets duidelijk te willen maken...
Je droomt over jonge vrouwen, zij kunnen staan voor je eigen jonge zijn ( bedoel je bent geen kind meer maar bent ook nog lang niet oud..
) en dat deze vrouwen omgelegd worden kan staan voor dat je merkt dat je volwassen wordt. Het ombrengen van de vrouwen gaat er niet bepaald zachtaardig aan toe. Misschien een symbool voor het proces waarin jij merkt dat je volwassen begint te worden, wat ook niet altijd over rozenblaadjes gaat...
In combinatie met je andere droom zouden de vrouwen ook voor verleidsters of schuldigen kunnen staan die worden gestrafd. Omdat het in je tweede droom gaat over illegale praktijken als drugsdeal e.d.
Zou er iets zijn in je real life wat je hebt gedaan terwijl je wist/ voelde dat je er niet helemaal achter stond? ( dit hoeft natuurlijk geen drugsdeal te zijn of ja.. geen idee wat jij als bijbaan hebt natuurlijk
)
kijk maar of je er iets mee kunt...hoor het graag!
liefs, binnenspiegel...