mooi omschreven die ervaring...
Ja, sommigen mensen hebben een hele sterke wil en ook een hele sterke energie. Zelfs als ze er niet meer ( stoffelijk) zijn kun je dat nog ervaren...
Grappig om te lezen dat jij ook spontaant woorden binnen krijgt op die momenten. Ik merk ook op dat ik die woorden niet zelf bedenk want ik vroeg me dat ook wel eens af.."Is het niet gewoon mijn fantasie dat ik aan die woorden denk?" Maar telkens als ik probeer te readen merk ik dat die woorden echt spontaan in me opkomen, uit het niets. Wel merk ik dat het vaak ook woorden of gevoelens zijn die ik zelf ook sterk heb gekend of heb meegemaakt of waar ik zelf ook een connectie mee heb. Dus ik merk als diegene op de foto en ik iets overeenkomends hebben ( bijv. hobby's of een karaktertrek) dat ik die meestal feilloos eruit haal en soms zelfs ook zie/ voel in mezelf...
Wat je schrijft over het stukje als iemand niet geread wilt worden herken ik ook. Niet zozeer dat mijn hand of delen van lijf gestuurd worden maar ik merk dat de informatie stroom dan gewoon stopt. Iemand sluit zich dan als het ware voor me af en ik zelf merk ook dat ik dan niet verder ga voelen/ vragen. Ik respecteer die grens dan ook echt...
haha, ja weten doe ik het natuurlijk niet zeker maar het lijkt me een sterke personaliteit die schoonvader. Dus zou best kunnen dat hij dacht "even herrie maken hier in de toko"...
Liefs, binnenspiegel..