Mooi gedaan hoor Vlinderfay!!!
Ze komen eigenlijk allemaal wel rustig en kalm over.
wat ik bij de 1e voel is :
De vlinder die je in het NU heb getekend, voelt voor mij aan als Transformatie, Innerlijk kind, Het kind en creatieve in jezelf. Ik denk dat je dus een transformatie doormaak in verband met je innerlijke kind, je bent natuurlijk nu ook mandala's gaan tekenen dus dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn.
Ik denk dat het gewoon goed is voor jou om het kind in jezelf de ruimte te geven, zo te zien heb je dat tijdens het mandala tekenen ook gedaan, want om de vlinder heen is ook nog ruimte, hij zit niet gevangen, niet meteen tenminste, later komt er wel weer een cirkel waardoor die niet weg zou kunnen vliegen.
De vlinder kan zich nog niet echt goed voortbewegen naar het verleden en de toekomst toe, misschien is dit juist wel even goed, en als het niet goed voelt voor je, zou je de mandala opnieuw kunnen tekenen en het zo tekenen dat er ook ruimte is naar LINKS het verleden en RECHTS de toekomst. Want naar onder (de valkuil) en boven (de krachtplek) kan de vlinder goed bewegen. Maar ik heb het idee dat jij momenteel even in het NU bezig wilt zijn, in plaats van in het verleden en in de toekomst, en dat is prima.
Om de vlinder heen heb je met groen gekleurd wat denk ik in deze tekening voor jou betekend dat je rust nodig heb tijdens je transformatie, en ook is er genezing rondom dat proces.
Je ziet dat je boven en onder de kleur groen dikker heb aangezet dan het groen in het verleden en heden, wat voor mij ook weer beteken dat jij meer in het
nu bezig ben, en bezig ben met de dingen waaruit jij kracht kan halen, en bezig ben met de dingen waar je telkens tegen aan blijf lopen, en dat je het verleden en de toekomst even laat zoals het is, OF daar behoefte aan heb.
Verder heb je 2 cirkels dik aangezet met 2 kleuren, geel en roodachtig.
Hieraan voel ik dat je nog best veel bescherming voor jezelf nodig heb naar de buitenwereld toe, eigenlijk laat je niet heel veel mensen dichtbij je komen.
Je wilt het denk wel maar door ervaringen weet je niet zo goed of je het wel zou doen.
Hierin zie je ook dat de transformatie waar jij mee bezig ben, de vlinder, dat die dus tot uiting kom in jou eigen veilige wereld, maar zodra de buitenwereld erbij komt, dan laat jij eigenlijk nog vaak de 'oude' jij zien in plaats van wie jij echt ben, en welke transformatie jij door maak. Snap je wat ik bedoel?
Dus laten we zeggen dat jij thuis wel de echte JOU laat zien,en dat je je transformatieproces z'n gang laat gaan, maar zodra je in de buitenwereld kom heb jij nog de neiging om jezelf te beschermen en dat je je niet zo veilig voelt ook. Je zou de buitenranden als dat goed voelt voor je, iets minder hard kunnen in kleuren.. als dat nog niet goed voelt dan maakt dat niet uit. De transformatie is altijd te zien in latere mandala's die je misschien nog ga maken.
Liefs Tamara