Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:12:50

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 25-11-2010, 16:30:41 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Bella Kohler schreef:
:) Bedankt Matthijs!
Hoe moet je dan goed aarden btw?? Ik probeer het meestal wel, maar ik weet niet echt precies hoe het moet...


Dat is niet zo moeilijk.

Ga zitten op een stoel, maakt niet uit waar, ga ontspannen zitten. Leg je handen met de palmen omlaag op je bovenbenen/kniëen. Sluit je ogen en concentreer je op je ademhaling. Laat alles zakken, ontspan en focus jezelf op de aarde onder je.

Ikzelf doe dat soms ongeveer 10 minuten. Een soort van korte meditatie :).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 12-06-2011, 15:24:44 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Ik lees wel eens berichten waarin staat dat mensen tijdens uittredingen, "minder leuke dingen" zien, maar er word nooit uitgelegd wat precies. Is er misschien iemand hier die wel weet wat voor "minder leuke dingen" er dan gezien worden?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 13-06-2011, 18:02:16 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Niemand die het weet?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 13-06-2011, 18:40:12 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Tim1995 schreef:
Niemand die het weet?



Geduld is een schone zaak ;) Het is net 1 dag geleden xD

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 13-06-2011, 20:36:43 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
In de beginpost staat:
Je kunt er ook mee gaan kloten als je wilt.
Maar wat wil je verkloten? Dan word je toch gewoon weer wakker?

Er staat op 't eind:
Als je bent uitgetreden kun je allemaal dingen doen.
Wat kun je dan?

Ik ga vanavond weer proberen :)
Resultaat zal nog moeten wachten hoor ;)

Groetjes Roy

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-06-2011, 20:16:12 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Oh!
Ik kom tot het gedeelte waarbij je in de tussendimensie komt..
Maar toen zocht ik het niet meer om verder te gaan.,

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 16-06-2011, 20:18:59 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Wat bedoel je met de tussendimensie?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 15:49:53 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
ClygonGravity schreef:
Er staat op 't eind:
Als je bent uitgetreden kun je allemaal dingen doen.
Wat kun je dan?

Je kunt vliegen, met geesten praten (en er andere dingen mee doen :mrgreen: ), je kunt door muren vliegen en dus bij anderen in het huis kijken, je kunt een geheime vergadering bijwonen, je kunt de antwoorden vinden op belangrijke vragen zoals:wat is ons doel hier? En:hoe zijn we hier terecht gekomen? Je kunt op lichtsnelheid reizen en alle plaatsen op deze planeet bezoeken. Je kunt naar andere planeten, je kunt naar andere universums, je kunt naar andere dimensies en je kunt bv. moeilijke wiskundige formules oplossen. Zo genoeg, of wil je nog meer weten?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 15:57:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 09-05-2011, 08:39:53
Berichten: 94
Locatie: Voorburg
Het is mij nog niet gelukt om uit te treden, maar als ik dit lees, wordt nu mijn wens toch wel erg groot om eens uit te treden.... :D

_________________
Het leven is zo mooi...maar ervaren dat vaak pas achteraf


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 19-06-2011, 16:10:27 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
stan68 schreef:
Het is mij nog niet gelukt om uit te treden, maar als ik dit lees, wordt nu mijn wens toch wel erg groot om eens uit te treden.... :D

Gisteravond lukte het me bijna, ik voelde het gewoon. Wat voor oefeningen doe jij?

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 20-06-2011, 17:26:57 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-04-2010, 15:31:13
Berichten: 1507
Locatie: Helmond
Oke ik antwoord gewoon even lekjer brutaal :P

Eerst ga k liggen, even rustig worden, mn gedachtes weghalen, maar altijd heb ik een liedje in mn hoofd, en dat blijft wel, ik sluit mn ogen.. Ik blijf dat liedje horen.. Concentreer me er n beetje op, al met al: ik sluit me af van de wereld.

Dan na een tijd begint mn lichaam zwaar te worden, ik val in slaap, maar door dat liedje blijf ik bij bewustzijn :)
Dan blijf k zo enige tijd liggen, dieper concentreren omdat n deel van mn concentratie al is gebruikt..

En dan ben k bij t lastige gedeelte.. Ontwaken uit mn lichaam. Das me nog niet gelukt; ik was al wel goed bezig, want ik kon me niet meer bewegen..

Iemand n tip? Of een what to do?

Hehe.. Ik heb nog n vraag:
Voor tim
Of je het zelf al eens hebt gedaan dat reizen op lichtsnelheid en.. Al die andere dingen? Of heb je dat gewoon uit een artikel van een vage site?
Maar dan nogmaals mn vraag, is het wel verstandig.
Aangezien andere geesten mijn lichaam in deze trance makkelijk kunnen overnemen.. (en slaap je dan, of ben je zegmaar wakker? Want als je rond blijft dwalen tot 5 uur smorgen kom je vast slaap tekort?)

Als t me lukt denk ik dat ik eerst naar mn oude huis ga, even naar italie.. (hehe klinkt zo makkelijk he..) en om bewijs te kunnen brengen, zoeken naar een moord of ander misdrijf, en dat tegen iemand zeggen.. En dan het nieuws afwachten, of erheen gaan om zelf te cgecken..
Het is voor mij nog even alkemaal zoals een droom.. Dat wel.
Ik geloof alleen wat ik zelf geloven wil ;)

_________________
'Trouble to Make, Problems to solve.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 20-06-2011, 17:42:31 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Het is mij nog niet gelukt om uit te treden maar ik ken wel iemand die het kan, ben er zelf wel iedere avond mee bezig met oefenen. Andere geesten kunnen je lichaam dan niet overnemen vanwege de zilveren lijn van je astrale lichaam naar je fysieke lichaam, en je lichaam ademt nog steeds en je hart klopt ook nog dus er zit nog steeds iets in. Je lichaam rust gewoon uit als je dat doet, dus je kan gewoon blijven dwalen tot 5 uur 's ochtends en toch zal je lichaam helemaal uitgerust zijn. Het is wel mogelijk dat je wat concentratieprobleempjes hebt dan omdat je geest niet is uitgerust. Als je naar bepaalde lokaties reist dan heb je wel kans dat het er allemaal wat anders uitziet omdat je dan op een andere frequentie zit, het kan bijv. zijn dat je huis dan midden in een berg staat, maar in de dimensie waar we nu zijn kun je die berg niet zien en heb je er dus ook geen last van. Ga alleen niet naar het witte huis om achter het wachtwoord van Obama's computer te komen en dat dan gebruiken om raketten te lanceren :mrgreen:

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 20-06-2011, 17:43:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
Er zijn trouwens ook al een aantal mensen geweest die in deze wereld gewoon getrouwd waren en in die andere dimensie vreemd gingen met geesten, allemaal mogelijk.

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 20-06-2011, 17:51:28 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-06-2011, 15:49:43
Berichten: 2214
Locatie: Halsteren
ClygonGravity schreef:
Oke ik antwoord gewoon even lekjer brutaal :P

Eerst ga k liggen, even rustig worden, mn gedachtes weghalen, maar altijd heb ik een liedje in mn hoofd, en dat blijft wel, ik sluit mn ogen.. Ik blijf dat liedje horen.. Concentreer me er n beetje op, al met al: ik sluit me af van de wereld.

Dan na een tijd begint mn lichaam zwaar te worden, ik val in slaap, maar door dat liedje blijf ik bij bewustzijn :)
Dan blijf k zo enige tijd liggen, dieper concentreren omdat n deel van mn concentratie al is gebruikt..

En dan ben k bij t lastige gedeelte.. Ontwaken uit mn lichaam. Das me nog niet gelukt; ik was al wel goed bezig, want ik kon me niet meer bewegen..

Iemand n tip? Of een what to do?

Als je op dat punt bent dan kun je verschillende dingen doen, je kunt visualiseren dat er een touw boven je hangt en dan visualiseren dat je geest omhoog kilimt, je kunt visualiseren dat je uit je lichaam rolt of je kunt visualiseren dat je omhoog zweeft, gewoon doen wat het natuurlijkst aanvoelt. En als je er eenmaal uitbent kan het wel zijn dat er 1 of meerdere mensen naast je bed staan, maar dat zijn je gidsen (het kan ook zijn dat het niet allemaal je gidsen zijn maar een aantal vreemde geesten die met je gids staan te praten ofzo). Je kunt gewoon met die geesten praten over de normaalste onderwerpen, ze praten ook gewoon met elkaar over werk en belasting enzo (ik begrijp alleen niet dat geesten het daar over hebben, tenzij ze daar ook nog gewoon moeten werken en belasting betalen).

_________________
Wie niets heeft, heeft ook niets te verliezen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Uittreden
BerichtGeplaatst: 22-06-2011, 17:23:24 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 03-03-2009, 22:48:40
Berichten: 139
Locatie: Tilburg
Ik heb een paar x uitgetreden waarvan een keer tijdens een trip en dat was echt freaky

_________________
night - boyfriend - fashion - pink - psychedelic drugs - philosophist - (performing) arts - party animal - nature - traveler
writer - parapsychology - 420... and more


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl