Hey hallo,
Wat ik nu weer heb meegemaakt!
Vorige week zaten mijn vriend en ik lekker 's avonds op de bank wijntje erbij, kaarsjes aan. Even helemaal ontspannen na allebei een drukke dag gehad te hebben.
Opeens gaat mn vriend me kroelen met zijn vingers door mijn haren, lekker, kan ik me nog meer ontspannen...
Tot hij met zijn vingers vlak voor mijn oorschelp langs gaat en ik een zoemend geluid hoor voorbij komen..ik schoot recht op en dacht dat hij één of ander grapje uithaalde...Hij schrok zich het ape zuur en begreep mijn verontwaardigde blik niet helemaal. "Wat is?" "Ja, wat 'wat is'?.. Wat was dat wat je langs mijn oor liet gaan?" "Gewoon mijn hand!"
Ik zag aan zijn kop dat hij dus geen grapje was uit aan het halen en ging weer terug tegen hem aan zitten...Hij begon weer te kroelen en opeens hoorde ik het geluid weer! Ja, potver..ik hoor toch wat!
Nou hebben we dus alles gechecked, de t.v de radio alles wat maar geluid kan maken tot ik vroeg aan mn vriend doe je hand nog eens langs mijn oor. Ik hoorde niks, tot hij zijn vingers korter bij mijn oor hield...haha ik zweer dit echt op de helige sint juttemis maar ik kan dus een soort zoemend geluid horen bij de vingertoppen van mijn vriend..!!!
Ik heb geen idee wat het is of hoe het komt bij mijn eigen vingers/ handen heb ik het niet en iemand anders durf ik het niet zo één twee drie te vragen... ( "Zeg, houd eens even je vinger voor mijn oor zodat ik kan checken of die van jou ook zoemen..." haha.. dan komen echt de mannetjes met de witte blousen met lange mouwen aanbellen)...
Is hier iemand bekend mee of iemand een idee wat dit zoemen is wat ik kan horen?!?!
Ben wel errug benieuwd...
liefs, binnnespiegel...