Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:39:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 22-04-2005, 11:59:05 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-04-2005, 20:11:06
Berichten: 105
hoi idereen ik heb net iets gelezen over gidsen op deze pag
en wil het ook gaan proberen
maar toch blijf ik me steets afvragen kan je ook bijv: een kwade geest tegen komen want als datzo is ga ik hetecht niet doen

en verder wil ik aan iedereen of ze wel een wite gedaantes zien bij mij is het zo dat het zit en is niet te herkennen en ik kan er ook niet direkt naar kijken want dan gaat het weg ik kan het alleen zien van uit een ooghoek
ik weet echt zekker dat dit echt is maar tekens als ik het ziet woord ik er bang van
ik wil het graag ontwikkellen en er niet meer bang voor zijn want misschien dat ik het dan wel goed kan zien
of denkt iemand dat het iets anders is elk atvies is welkom

groejes monique :lol:

p.s. sorry als er fouten instaan :?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-04-2005, 16:35:24 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-12-2004, 17:31:39
Berichten: 440
Locatie: Groningen
Ik weet er niet zoveel van af maar gidsen en geesten zijn niet hetzelfde

Liefs
I Feel

_________________
Try to make a differents for the persons around you


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2005, 20:06:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2005, 21:42:46
Berichten: 274
Locatie: Enschede
Hej,

Toen mijn oma 6 jaar geleden overleed, zag ik ook eerst witte gedaantes vanuit mn ooghoeken, en ik droomde steeds dat er "iemand" op mijn kamer was en dat was dan dus mijn oma, ik heb eerst geprobeerd die witte gedaantes vanuit mn ooghoeken te negeren, want ik vond het maar raar en eng, tot het de eerste avond na het overlijden van mn oma volle maan was, toen zag ik ze recht voor me staan, ik vond het zeer eng, ik kon ze horen, zien en voelen, en dat kan ik nu dus nog steeds, maar nu ook niet meer alleen bij volle maan wat de eerste paar jaar wel zo was..
Ik weet niet of je hier wat mee kunt, Maar, is er misschien een tijdje geleden, of pas geleden iemand waar je veel van hield overleden?
Als je hier wat mee kon doen, zou ik dat graag willen weten, en als je wat meer wilt weten, mag je me altijd emailen :)

Kusjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2005, 20:26:08 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-03-2005, 18:26:42
Berichten: 160
Locatie: Enschede
some-one-like-me schreef:
Hej,

tot het de eerste avond na het overlijden van mn oma volle maan was,

Kusjes Nathalie
Maar ik denk zelf dat het niet zoveel met de stand van de maan heeft te maken. Maar wie ben ik?!? Maar het kan best zijn dat je ze wel ziet.

_________________
"Words can't bring me down, so don't you bring me down today"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 30-04-2005, 20:40:29 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2005, 21:42:46
Berichten: 274
Locatie: Enschede
Ja, ik weet dus niet of het daar mee te maken had.. maar het is wel heel erg raar dat ik ze eerst alleen maar bij volle maan zag ofniet? En zeg me niet dat dit toeval is, want daar geloof ik niet in..
dus..
En ja, ik zie ze echt, ik kan het misschien niet bewijzen,.. maar ik zie ze écht!

Kusjes Nathalie


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2005, 11:37:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-11-2004, 13:14:17
Berichten: 721
Locatie: Reusel, Noord-Brabant
Een eerste stap om je gaves verder te ontwikkelen, is om je angst te overwinnen. Een angst voor geesten kwaad of goed, kan je blokkeren. Ook een blokkade om contact te leggen met je gidsen. Zij willen je absoluut niet bang maken, als ze merken dat je bang is dat een teken voor ze om juist geen contact te leggen meer op de achtergrond te blijven.

Ook als je het te graag wilt kan dit een blokkade op leveren. Je moet het niet afdwingen, laat het gewoon komen. Het komt wel zodra jij er aan toe bent.

Wat de witte gedaantes betreft. Ik zie ze ook. Niet vaak, maar als ik ze zie verdwijnen ze niet als ik ze aan kijk, wel als ik daarna wegkijk. Meestal blijven ongeveer 5 seconden zichtbaar voordat ze verdwijnen. De witte gedaantes die ik zie, zie ik altijd bij andere mensen, ze staan achter hun en ik weet dat het hun gids is. Zo heb ik mijn eigen gids gezien op de muur tegenover me. Een witte gedaante kan ook een entiteit zijn, maar zal altijd zeker een positieve entiteit zijn. Iets waar je wel op moet letten en wat ook een witte gedaante kan opleveren, als je eventjes naar iemand kijkt en dan wegkijkt zie je een afdruk van hun in het wit. Een nadruk, deze kun je onderscheiden van de andere gedaantes doordat ze je oog volgen. Als je ergens anders kijkt komt de zelfde gedaante tevoorschijn.

Ik denk niet dat een volle maan er veel te maken mee heeft. En het hoeft ook niet zo te zijn dat er pas iemand die je kent overleden is. Ik denk dat je oma vooral wilde laten zien dat ze niet weg is en over je waakt some-one-like-me.

Hoe dan ook het kan voor iedereen een andere reden hebben dat ze witte gedaantes zien. Probeer je eigen reden te vinden, luister vooral naar wat je gevoel zegt dat het is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2005, 12:14:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2005, 21:42:46
Berichten: 274
Locatie: Enschede
hmm, kun je gelijk in hebben.. :)
Maar, ik weet 't niet.. er is ook altijd iemand bij mn oma.. :S
en, waarom zag ik ze éérst dan alleen bij volle maan? en nu niet meer?
zou je me dat kunnen uitleggen dan?
Kusjes Nathalie

_________________
My words are cold 'cause I don't want them to hurt you


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2005, 15:04:10 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Als je gevoelig bent voor maanenergie kan het zijn dat je rond die tijd meer "open" staat voor dit soort ervaringen. Dat wil dus zeggen dat ze er wel heel de tijd was, maar dat jij haar rond de volle maan alleen zag omdat je dan meer open stond

Liefs Carina ;)

_________________
oog om oog maakt de wereld blind


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-05-2005, 19:13:08 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25-04-2005, 21:42:46
Berichten: 274
Locatie: Enschede
Hmm, ja, maar de rest van de tijd kon ik haar wel horen en voelen, maar nu kan ik haar wel gewoon elke avond zien, horen en voelen, en ik kan haar ook overdag horen en voelen, 't is heel raar, maar ik zie ze alleen s'avonds.. :S
Maarja..

Kusjes Nathalie

_________________
My words are cold 'cause I don't want them to hurt you


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-05-2005, 15:01:13 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-04-2005, 20:11:06
Berichten: 105
hoi iedereen
sorry dat iklang niets heb laten horen van me zelf mijnpc was kapot

ik heb er echt wat aan gehad en ben ook met imand in kontakt gekomen
die in al die dingen verder was ontwikelt en zij zij ook wat jullie zijden
en daar naheb ik het nog een gezien en heb gedag gezecht het voelde echt goed men angst ging weg maar toen ik hallo zij en daar achteraan zij ben je er weer voelde ik mijn gevoel zeggen ja
en daarna is het er niet meer geweest
die persoon zij dat het een geest kan zijn van iemand die vermoort was
en door het praten kon hij de wegvinden of zo

maar zouik dit dan naar meer kunnen ontwikkelen en zo ja hoe dan
groejes melody :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2016, 10:15:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2016, 10:06:30
Berichten: 3
ik heb hier iets wat fijn voor je is .wees blij dat je wit ziet wit is goddelijk ik zie al het paarse donker paars het negatieve alle naar endentiteiten .ik.zie het duidelijk omdat al me chakra s open staan. als ik te veel staar word het niet wit maar donker .zkr snachts veel last treden me lichaam in etc .zag ik zwaar wit .wit is het geen wat paars niet leuk vind of het liefst groen je hart chakra . tegenpool van wit is zwart dus geen zorgen .zwart is duister wit is goed maar ergens te veel van is nooit oké. focus je op de anderen chakra s en je zult die kleuren ook gaan waarnemen .rood is belangrijk dat grond je met de aarde vlieg je te veel in wit sta je niet met beide benen op de grond probeer op jezelf te oefen tot je een regenboog heb .anders denken gedrochten geesten etc dat je een poort ben naar het hiernamaals .maar liever wit als donker paars .


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2016, 10:18:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2016, 10:06:30
Berichten: 3
volle maan staat voor reiniging. net als edelsten opladen in maanlicht .ik voel me altijd minder bij volle maan nieuwe cicelus komt eraan na volle maan voel ik rust .


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-01-2016, 10:19:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2016, 10:06:30
Berichten: 3
koop anders ontlaadt stenen zijn gwn in armband verkrijgbaar om te veel energie te lozen groetjes misch hebben jullie er wat aan


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-01-2016, 13:59:06 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
some-one-like-me schreef:
Hmm, ja, maar de rest van de tijd kon ik haar wel horen en voelen, maar nu kan ik haar wel gewoon elke avond zien, horen en voelen, en ik kan haar ook overdag horen en voelen, 't is heel raar, maar ik zie ze alleen s'avonds.. :S
Maarja..

Kusjes Nathalie


Hai,

Ik heb precies hetzelfde als jou. Misschien dat het aan ontwikkeling ligt? Ook is mij geleerd dat het ze veel meer energie kost om zich in het licht te laten zien. Ik heb toen de vergelijking gekregen met een zaklamp. Het licht van de zaklamp zie je niet/minder goed in het licht, maar in het donker zie je het prima. Misschien legt dit het een beetje uit? Zelf denk ik ook dat hoe beter je ontwikkeld bent, hoe meer je gaat zien, dus ook in het licht.

x AGirl.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl