Oke ik antwoord gewoon even lekjer brutaal
Eerst ga k liggen, even rustig worden, mn gedachtes weghalen, maar altijd heb ik een liedje in mn hoofd, en dat blijft wel, ik sluit mn ogen.. Ik blijf dat liedje horen.. Concentreer me er n beetje op, al met al: ik sluit me af van de wereld.
Dan na een tijd begint mn lichaam zwaar te worden, ik val in slaap, maar door dat liedje blijf ik bij bewustzijn
Dan blijf k zo enige tijd liggen, dieper concentreren omdat n deel van mn concentratie al is gebruikt..
En dan ben k bij t lastige gedeelte.. Ontwaken uit mn lichaam. Das me nog niet gelukt; ik was al wel goed bezig, want ik kon me niet meer bewegen..
Iemand n tip? Of een what to do?
Hehe.. Ik heb nog n vraag:
Voor tim
Of je het zelf al eens hebt gedaan dat reizen op lichtsnelheid en.. Al die andere dingen? Of heb je dat gewoon uit een artikel van een vage site?
Maar dan nogmaals mn vraag, is het wel verstandig.
Aangezien andere geesten mijn lichaam in deze trance makkelijk kunnen overnemen.. (en slaap je dan, of ben je zegmaar wakker? Want als je rond blijft dwalen tot 5 uur smorgen kom je vast slaap tekort?)
Als t me lukt denk ik dat ik eerst naar mn oude huis ga, even naar italie.. (hehe klinkt zo makkelijk he..) en om bewijs te kunnen brengen, zoeken naar een moord of ander misdrijf, en dat tegen iemand zeggen.. En dan het nieuws afwachten, of erheen gaan om zelf te cgecken..
Het is voor mij nog even alkemaal zoals een droom.. Dat wel.
Ik geloof alleen wat ik zelf geloven wil