Vandaag was de dag!
Vanochtend om 8 uur stond ik paraat bij de HargaHoeve het dierenasiel/ pension.
En ik mocht vandaag bij de katten meelopen.. Nou ja meelopen werken zal je bedoelen
Ik moest de hokken schoonmaken, alle katten voer geven kattebak schoonmaken en zo en natuurlijk kroelen!!! En er was er eentje die me iedere keer onderbrak als ik met die hokken bezig was haha... tegen me benen aan lopen en zo en mauwen en kopjes geven.
En daarna ben ik naar de katten gegaan die in carantaine zitten.. daar moest ik dezelfde werkzaamheden doen, en daar natuurlijk ook kroelen!! En Nu ben ik een beetje verliefd geworden op een van die katten daar... een Siamees genaamd Shoky... wat een lieverd zeg!! Die kon er maar niet genoeg van krijgen van het kroelen.. helemaal tegen me aan lopen en kopjes geven, moest zelfs even een traantje weg pinken, gewoon idee dat deze katten in het asiel zitten.
Hierna ben ik 3 honden wezen uitlaten lekker in het park rondgelopen, de eerste Daisy genaamd... was echt blij geloof ik haha toen ik haar terug bracht gaf ze me een lik in me gezicht alsof ze wilde zeggen dank je wel
En Rocky was met lopen wel erg lief.. alleen toen ik zijn riem wilde af doen was tie niet zo lief meer.. begon tie te grommen, dat was dus minder maar ik begreep dat dat ie dat bij iedereen deed. En de laatste was Bas.. een klein hondje was erg de baas speelde.. zo van ik weet waar naar toe moeten haha Wel mooi zeg allemaal.
Toen we eenmaal ff pauze hadden.. kwam er een meneer een hondje binnen brengen die hij aan een boom had gevonden in het park
....Een lief Jack russeltje van ong 9 maanden.. zoiets doe je toch niet!! Ik kan er zo kwaad om worden.
Maar goed al met al heb een leuke dag gehad ben wel kapot pijn me voeten en rug.. maar daar heb ik het wel voor over!
Enne 7 mei mag terug komen
Veel liefs Nathalie