Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-03-2024, 04:52:22

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Telephatie of niet?
BerichtGeplaatst: 21-06-2011, 11:42:20 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-03-2011, 13:10:20
Berichten: 98
Ik heb eigenlijks geen idee of het hier bij hoort..
Maar ik loop telkens meer tegen mezelf aan hier in omdat ik niet weet hoe ik ermee moet omgaan. het is namenlijk zo dat ik op ene peuterspeelzaal stage loop.
Telkens vaker merk ik dat ik door naar een kind te kijken veel dingen te weten kom, zoals thuissituatieof geweoon door het kind aan te kijken en dingen denken en de bevestiging van het kind krijg dat die begrijpt waar ik aan denk.
Nou was het laatst zo dat ik thuis aan een van die kinderen dacht en toen ik op stage kwam hoorde ik dat het kind was gevallen. Ik wist precies dat dit zo was en wat er gebeurt was.
Vraag mij af waar dat bij hoort en hoe kan ik het onder controle krijgen?

_________________
I believe in a thing called love. <3


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Telephatie of niet?
BerichtGeplaatst: 30-07-2011, 00:19:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-07-2011, 23:41:15
Berichten: 10
zo te horen heb je een sterke verbinding met ze! dat heb je niet zomaar met iemand
deze kant is het luisteren, dat kan je bewust doen door niet te denken als je naar ze kijkt, en dan wordt het vanzelf steeds makkelijker. En je zou ook eens kunnen experimenteren met de andere kant, het 'praten' dus kijken of ze op je gedachten reageren (plaatjes werken waarschijnlijk beter dan woorden, en gevoelens werken 100% maar dat heeft ook andere oorzaken)

zou je ze misschien eens kunnen vragen of ze 'licht' om je heen zien, ik had een theorie mee gekregen dat alle kinderen tot 4 jaar ongeveer van nature aura's zien en ben heel benieuwd! ik weet wel dat kinderen vaak een veel duidelijkere aura hebben (of makkelijker te zien dat weet ik nog niet zeker)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl