Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:27:49

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16-09-2011, 01:24:48 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Ha Brian,

Ik zou je willen vragen het vast te leggen op document en het aan de gemeenschap voor te leggen.

Ik ben erg sceptisch omtrent dit soort uitspraken maar zou graag overtuigd willen worden!

Zou erg cool zijn als dit op een tape oid kon worden bevestigd!

Nieuw projectje?

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-09-2011, 12:16:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Ook geen kennis met camera? Of webcam? Kun je er misschien een serie foto's van maken???

Ik wil t best geloven, maar dan wil ik t ook zeg maar kunnen zien....dat is namelijk het meest overtuigende...
En skepsis is niets verkeerds toch?!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-09-2011, 11:47:45 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15-09-2011, 12:08:34
Berichten: 615
Goed zeg, het lijkt me gaaf om zoiets te zien.

Ik ben totaal NIET telekinetisch namelijk. Het lijkt me echt goed om eens te zien hoe dat gaat (echt dus...geen film trucage van hollywood..daarom vind ik het wel leuk dat je het in beeld wilt brengen)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 16:43:50 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Volgens mij heb ik het weer eens fout xD
maar telekinese is toch met mensen praten zonder woorden te gebruiken? xD
gewoon viaa je hoofd

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 16:54:43 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telekinese

Wat jij bedoelt is telepathie :wink: .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telepathie

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 16:58:06 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Blackbird schreef:


[Bronnen: Wikipedia]

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 18:29:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
ooh hahaha :D
Quaaa woord lijkt het ook wel op elkaar!

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 20:34:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2011, 19:25:59
Berichten: 355
Locatie: In je hart
Sorry hoor brainK, maar wat kan jij niet? Zo wat alles wat ik in mijn kleine hoofdje kan bedenken, beschik jij wel over! 'Eerst zien, dan geloven', dat is wat ik heb geleerd, het is niet dat ik je niet wil geloven, maar ik vind het hoogst onwaarschijnlijk.

Xxxkoekje

_________________
Als iemand huilt, is diegene niet zwak, maar veel te lang sterk geweest <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 20:50:42 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2010, 22:39:50
Berichten: 2236
Locatie: Noord-Brabant
Wijze woorden van koekje. ;)

_________________
Nee hoor, grapje.

Klik hier om mijn column "Stomme mama" te lezen!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 21:13:47 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2011, 19:25:59
Berichten: 355
Locatie: In je hart
Wortelbrood schreef:
Wijze woorden van koekje. ;)


Dankje :P

Hierbij wil ik nog toevoegen (kon het toch niet laten), dat ik veel van je dingen voor zoete koek heb genomen, en dat ik veel van je verhalen zeer onwaarschijnlijk vindt. Alles kan je met behulp van gidsen, maar nooit vanuit jezelf. Je leert ook alles verschrikkelijk snel, sneller dan een normaal mens.

Ik geloof daarintegen dan wel dat je erg spiritueel bent, en ik bedoel met dit ook heus niet te zeggen dat ik niet geloof dat je een erg sterke energie hebt.

Was het gewoon even zat met je 'kijk is wat ik ook kan'. Oh en nee, voordat je iets denkt (ben goed in voor mensen denken), ik ben niet jaloers op wat je kan, daarentegen, ik zou gek worden als ik kon wat jij kon, nou ja dat neem ik aan. Is het niet een beetje druk in je hoofd?

Ik laat het hierbij...

Xxxkoekje

_________________
Als iemand huilt, is diegene niet zwak, maar veel te lang sterk geweest <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 21:39:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-01-2012, 12:43:05
Berichten: 26
truitje schreef:
Ik ben erg sceptisch omtrent dit soort uitspraken maar zou graag overtuigd willen worden!


Hier ook een sceptisch iemand. Mij kun je niet zomaar 'even' overtuigen
maar echt dingen zien/doen/voelen enz.
Niet uit negativiteit geschreven!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 22:15:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-12-2011, 13:45:14
Berichten: 163
Ik geloof wel in dat telekinie? (moeilijk woord xd)
Lijkt me cool om te zien.
ik geloof je zo ook wel.
Niet veel mensen kunnen het, en jij bent bijzonder dus ;)
Zou leuk zijn als je het inderdaad een keer filmt ;)

_________________
Beter een dag teveel geleefd met elende, dan een dag te weinig met plezier.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-01-2012, 23:00:20 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-12-2011, 19:25:59
Berichten: 355
Locatie: In je hart
Lieve brian,

Ik wil beginnen met dat ik je hierop niet wil aanvallen, maar dat het zo op mij overkomt, oké?

Oke, dat even duidelijk, verder,

Ik post er dan misschien wel veel en ongeloofwaardige of liever gezegd ongebruikelijke, maar dit maakt mij niets meer of minder dan een ander.

Wat jij hier zit, geloof ik. Ik weet dat het ook je bedoeling niet is om zo over te komen. Maar dat betekent niet dat het overkomt op 'kijk is wat ik allemaal kan'. Aangezien jij over meerder 'gaves' beschikt, en daar eerlijk over uit komt, heb ik geen problemene mee.

De dingen waar ik over praat zijn voor mij even normaal als bijvoorbeeld (ik noem waar wat) iemand die over een waarneming van een geest praat (dat is toch 'standaard' realiteit hier? hetgeen wat door iedereen hier geaccepteerd word...?) Ieder heeft zijn eigen realiteit en moet doe zelf onderhouden en in zien. Als iets buiten je realiteit om gaat dan valt daar niet veel aan te doen.

Ik geloof veel, mijn definitie van 'normaal' is dan ook erg breed. Ik vind het gewoon erg onwaarschijnlijk dat iemand al zoveel kan mee maken. Ik denk en neem ook aan dat het in jou ogen 'normaal' is, omdat jij het hebt meegemaakt! Het betekent niet dat ik wat jij 'normaal' vindt, ook als 'normaal' moet aannemen. Daarentegen, het is ook wel is goed om een beetje kritiek erop te krijgen of niet?

Begrijp me dan ook niet verkeerd, ik respecteer wat je kan, ik vind het naar mijn mening alleen een beetje ver ontwikkeld voor een veertien-jarige jongen.

Ik vraag mij af he, ik ben mij bewust van deze hele rits 'gaves'. Ikzelf noem het gewoon bewust zijn. De één is zich bewuster van iets dan een ander, dat is met alles zo. Dat ik sinds kort open over deze bewustheid van mij praat hier op het forum is ook voor mij een flinke stap geweest. Denk je dat ik het fijn vond om alles op te proppen en voor mezelf te houden? Denk je dat het voor mij goed voelde om hier zo over te praten? Ik wist zelf ook dat ik meer dan genoeg reacties zal krijgen die mij tegen zouden spreken. Maar toch heb ik besloten om zoveel mogelijk mezelf te zijn.

Ten eerste, hier op hoef jij mij niet aan te vallen. Nee natuurlijk is het niet fijn om dat op te proppen, maar eerlijk gezegt sta ik daar buiten. Ik vind het fijn dat je een plek hebt gevonden waar je dit moet delen. Je moet daarentegen wel onthouden dat zoals jij al zegt je ook reacties krijgt die je tegenspreken.

Ik heb veel topics van je gelezen, en zo verschrikkelijk veel kwam ik er niet tegen, omdat ik zelf vind dat je mensen heel snel kan inpakken met je mooie woorden en zinnen. Dit bedoel ik niet negatief, maar als opbouwende kritiek. Je moet uitkijken met wat je zegt, omdat dingen die je daarna vertellen steeds meer onwaarschijnlijk zullen worden, omdat meerdere mensen gaan vinden dat 'hij ook van alles kan'. Ja ik zeg dat kru, en misschien wil jij dat niet inzien. Maar Brian, om sommige dingen kun je niet heen. (En daarbij, ik vind het knap van je dat je jezelf blijft ;))

Dit is de enige plek (die ik ken en fijn vind) waar ik met mensen over dit soort zaken kan praten en waar ik dit soort mensen kan leren kennen. Bij mij veranderd er veel en ik maak aardig wat mee als ik mezelf eens vanuit andere ogen bekijk. Is het misschien niet een heel klein beetje 'normaal' dat ik het hier met anderen over wil hebben op wat voor manier dan ook? Even normaal als iemand die het wilt hebben over een overleden familie lid of een waarneming van een entiteit. Iedereen heeft een andere visie op wat er 'normaal' is. Zo heb jij dat, zo heb ik dat, zo hebben wij dat, zo heeft iedereen dat.

Ja het is 'normaal' dat je hier over wilt praten, maar je moet dan ook begrijpen dat meerdere mensen jou waarheid onwaarschijnlijk gaan vinden. Ik respecteer dat je dit durft te delen, want ik weet niet wat ik zelf had gedaan in jouw situatie, maar draag de consequenties dan ook.

Stel het is een foute zet van mij geweest om hier zo over te praten, dan is dat iets waar ik van leer. Maar vraag jezelf maar eens af waarom ik al die tijd op een forum door zal brengen als ik dit soort dingen zou bedenken. Ik bedoel... Dat ziet er even ongeloofwaardig uit voor mij als bepaalde posts van mij voor jou...

Je moet beseffen dat ik dit doe uit bezorgheid, en ik weet dat je dit niet wilt horen. Maar niet elke 14-jarige is hier dan ook hedendaags mee bezig. Ik probeer je duidelijk te maken, ik denk dat ik dit nu al wel duizend keer heb gezegt, dat je niet teveel moet tja, 'pochen' met je gaves. Je doet dit niet, maar zo komt het over. ;)

En wat bedoel je trouwens met een 'normaal' niveau? Ik vind dat ik dit nog wel goed heb verwoord, en ik hoop dat ik daarbij je niet heb beledigd, want dat was zeker niet mijn bedoeling.


Met vriendelijke groetjes,

koekje ;)

_________________
Als iemand huilt, is diegene niet zwak, maar veel te lang sterk geweest <3


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-01-2012, 19:46:53 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Ik snap eigenlijk dat ik dan mijn mond moet houden maarja dat is niet mijn ding xD
BrianK schreef:
Hey Koekje,

Dat heb ik na het lezen van deze post gelukkig begrepen. Als iemand mij commentaar zou geven op, laat ik het noemen mezelf dan wilt er nog wel eens een gevoelig kantje bij mij geraakt worden. Het is iets waar ik, zeker in deze situatie mee om moet leren gaan. En dat is iets waar ik mijn best voor doe om te leren. Maar niet alleen het omgaan met kritiek, maar ook met mezelf als het gaat over mezelf verwoorden naar een ander. Zodat ik bijvoorbeeld niet over kom alsof ik mezelf meer voel, of alsof ik opschep over de dingen die ik kan.
Ik heb het hier nu ook al enkele keren met anderen over gehad. Toch blijf ik iedere keer dat ik erop aangewezen word leren. Daar ben ik wel blij van, maar ik hoop dat dit bij de laatste zal blijven. Alhoewel ik bijna wel weet dat er nog vele gesprekken zoals dit gaan volgen. Dit bedoel ik trouwens in het algemeen hoor, niet echt op jou eigenlijk :)

Sommige dingen doe moet en neem ik inderdaad ook niet als normaal aan. Maar als je dagelijks dingen mee maakt dan wil je die dingen nog wel eens normaal gaan zien.
Ik bedoel hoe mooi is het dat wij op de computer kunnen, hoe normaal is het dat wij auto rijden, hoe erg zijn wij gewend aan de huidige situatie waar wij ons in bevinden (daarmee bedoel ik niet iets persoonlijks, maar gewoon als mens en omgeving/dagelijks leven.)
Ik bedoel te zeggen, voor iedereen verschilt het persoonlijk wat normaal is. Het is inderdaad soms eens goed om in te zien dat wat voor jou normaal is niet normaal is. Dat de wereld waar jij aan gewend bent en in leeft niet de normale wereld is. Dat er ook hele andere rare werelden zijn die voor anderen juist normaal zijn. Ook hiermee bedoel ik gewoon dagelijkse gang van zaken/omgeving etc.

Best wel grappig eigenlijk dat je dit zegt. Ik bedoel, ik dacht juist vorige week dat ik me voet van de rem af kon halen. Enkele dagen later vertelde een reader mij dat ik op moest passen met wat ik vertelde (tegen iedereen). Op dat moment dacht ik juist maar ik vertel helemaal niet zoveel tegen iedereen? Dit waar ik het nu over heb gaat trouwens wel over een heel ander onderwerp maar toch is ook dat een toepassing van hetgeen waar ik mij nu dus in bevind.
Misschien is het helemaal niet zon gek idee om toch nog eens mijn voet boven die rem te zetten en hem in te drukken wanneer nodig.
Het was ook niet als aanval bedoeld, het was iets wat ik beter weg had kunnen laten. Maar goed, uiteindelijk heb ik er weer van geleerd. En ik hoop dat ik hetgeen wat ik geleerd heb ook niet vergeet toe te passen in de toekomst.

Bedankt dat je dit nogmaals herhaalt haha, ik had geloof ik hier al op gereageerd elders in het bericht. Met normaal niveau bedoelde ik gewoon wat de meeste volwassen niveau noemen, op een goede manier etc. Mja omdat normaal voor iedereen verschilt zette ik in dit tekens aangezien ik het daar een groot deel van mijn bericht over had dacht ik.
Ik zal dit dan toch ook maar in het topic plaatsen denk ik,

Ik ga nu ook mijn bed in. Ik zit nu al veel langer op de computer dan ik eigenlijk gepland had haha.

Fijne avond :)
Gr Brian


Zoo is dat citeren mij ook eens gelijk maar dat ter zijde,
Je vertelt dat er een gevoelig kantje word geraakt dat lijkt mij zowiezo normaal bij kritiek..
En verder wordt je er telkens op aangewezen dat je opschep, maar in mijn ogen vertelt hij gewoon wat hij wilt vertellen en komt dit helemaal niet opscheppend over. ( of jezelf belangerijker vinden etc.).

BrianK schreef:
Sommige dingen doe moet en neem ik inderdaad ook niet als normaal aan. Maar als je dagelijks dingen mee maakt dan wil je die dingen nog wel eens normaal gaan zien.


Dit komt bij mij nogal over alsof je sorry zegt dat je dingen als normaal gaat zien, en ik vind dat onzin dat je daar sorry over zegt. En ik denk ook zeker niet dat Koekje dat bedoelt...

En je voet van de rem afhalen als je zelf denkt dat dat goed voor je is moet je dat toch ook zeker weten doen, en zelfs als zegt een reader dat je dat niet moet doen als jij denkt dat je dat moet doen doe het dann!!

Dat vindt ik er persoonlijk vanuit mijn oogpunt van ;) En vooral doen ermee wat je ermee wilt doen ;) het is maar mijn mening :).
Groetjes Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl