Wat Hans zegt klopt.
Ik heb heel veel last van stress, of ja.. Had, kan ik beter zeggen
Mijn reactie was dan ook altijd afleiding zoeken, waardoor het langzaam weg trok, maar zo dra ik even niks te doen had, sloeg het weer net zo hard terug
Ik ben nu bezig om iedere keer als ik stress voel de bron te achter halen en daarop in te spelen.
Zoals momenteel zit ik erg met gezeik rond mijn werk...
Kan een vaste baan krijgen, maar dat is ruim 100 km bij mijn bed vandaan
Dus wil gewoon weer uitzend werk gaan doen, tot ik iets anders tegen het lijf loop...
Maar die onzekerheid (of ik hierna wel een baan vind, of dat weer tijdelijk is of vast etc.) geeft mij heel veel stress. Dit uit zich in dat mijn nek vast zit, constante hoofdpijn om letterlijk en figuurlijk misselijk van te worden etc.
Ik weet nu de oorzaak en kan hier dus naar handelen, dus door nogmaals te overwegen om deze baan aan te nemen of een andere vaste baan zoeken.
Tot deze conclusie ben ik ook pas gisteren avond gekomen hoor
Had weer een hoofdpijn aanval, voor het eerst in twee/drie weken, en dat zette me aan het denken, want een medische oorzaak is er niet voor deze hoofdpijn (ben al eens ermee naar de dokter geweest, omdat deze weken aan kan houden).
Over twee en ee halve week loopt mijn contract namelijk af en ben dus ook bezig met dat vaste contract.
De vorige keer dat ik zo'n aanval had, was toen mijn contract bij mijn vorige baas bijna afliep.
Gelukkig werd het minder toen ik meer zekerheid over mijn korte termijn toekomst had
Nu hopen dat dit zich snel oplost