Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 22:59:43

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: alles en nog wat
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 16:27:51 
Reus
Reus

Hier kun je het hebben over van alles en nog wat, wat je die dag hebt gedaan, je kunt hier stoom af blazen als je je werk of school echt zat bent of ander gezwets....

Ik zal maar gelijk beginnen. Vanochtend was ik bij een stichting, stichting chinchilla. Ik heb er zelf 4 en een ervan was niet helemaal zichzelf. Er was een enorme korst huid en haar van haar hoofdje losgekomen. Nu blijkt dat ze het slachtoffer is geworden van een gevecht onderling.

De korst is een goed teken, het is dus aan het genezen, maar het ziet er niet uit, het lijkt wel een gremlin (en dan die boze) . Negatief is dat ze niet meer terug mag in de groep, dus ik moet een nieuwe chin gaan zoeken.
En ik ga er eentje uit die stichting halen heb ik besloten.

Vanavond ga ik lekker mediteren. Wij doen leeftijdsmeditaties, periodes uit je leven, om te kijken waar onbewuste emotionele blokkades liggen. Vanavond 14-21, ik ben benieuwd....
Ik zal het jullie wel laten weten op dit bord, als er iets spannends is gebeurt

Liefs Carina ;)

Berichtenonderwerp: Re: alles en nog wat
BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 16:36:34 
Kabouter
Kabouter

Klinkt interessant..
Leeftijd meditatie..
Wil ik zeker horen hoe het ging ..=D

Sorry to hear about je chinchilla..

BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 22:02:56 
Reus
Reus

Ja ik had me ZO verheugd op de meditatie, want is een belangrijke tijd voor mij geweest, een hoop emotionele dingen gebeurt enzow.....

Dus ik heb mijn kamertje waarin dat zich afspeelt nog net gehaald, FEL geel licht en toen.... werd ik wakker. In slaap gevallen :shock: :lol: :lol:

Het was wel de leukste meditatie ooit... :lol:

Niemand heeft het natuurlijk door gehad, maar..... De vrouw die de cursus "leidt" die ziet ook energievelden en aura's dus die had daaraan gezien dat ik zat te pitten hahaha

Dus toen ik mijn ogen opendeed zei ze: "goedemorgen" en moest hard lachen. Ik ook :lol: :lol:

Volgende keer (over 2 weken) de herkansing, want dan doen we 21-28, maar ben pas 21 dusssssss....

Maar misschien ga ik m toch doen en krijg ik wijze lessen voor de toekomst ;)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 22:43:30 
Kabouter
Kabouter

Hahaha!
ow sorry..Ik wou niet lachen..maar het klinkt wel erg komisch
Gelukkig kan je het "herkansen"
Misschien is zoiets ook wel iets voor mij..
of moet je daarvoor "gevorderd" zijn of zo?

BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 22:54:02 
Reus
Reus

ik heb hiervoor wel een andere cursus gedaan, de ontmoeting met je gids, energie sturen naar anderen (eerst altijd vragen natuurlijk, sommige mensen willen niet geholpen worden)

Dat was heel erg leuk, maar ik denk niet dat je voor deze gevorderd moet zijn. Hij heet wel gevorderden, maar dat is meer om aan te geven dat dit deel 2 is Makes sense :? ?

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 20-10-2004, 22:55:09 
Kabouter
Kabouter

Hmm..mja..
Ik denk het wel..
Zo ver ben ik daar allemaal nog niet in..
Het zal dan wel..
Gewoon meer oefenen.. =)

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 00:21:25 
Reus
Reus

Oefening baart kunst toch?

En als je eenmaal contact hebt met je gids, gaat mediteren ook veel makkelijker, dan kun je gewoon aan hem vragen of hij je wilt leiden in de meditatie. Zo krijg je wat je nodig hebt, en dan zul je ook de lessen krijgen die je nodig hebt.

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 00:41:14 
Reus
Reus

Ik ga lekker pitten,

Ik spreek jullie morgen middag een keer ;)

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 19:45:54 
Kabouter
Kabouter

Ik wou alleen maar even zeggen dat ik erg blij ben dat ik jullie allemaal ken..=)
Ik voel me een stuk beter sinds ik dit forum bezoek..
En wat ik ook al tegen Paul zei..Ik heb het gevoel dat ik sindsdien ook "beter" ben geworden in het uitleggen van mensen..Qua kleuren en dergelijke..
Nah jah..err :oops:
Nu weet ik het even niet meer.. Maar dat moest ik even kwijt..
Nu ga ik maar eens verder met een kadootje voor Paul..
T moet wel af zijn voor morgen!!

*dikke knuff*

BerichtGeplaatst: 21-10-2004, 19:47:46 
Reus
Reus

Ja ik voel me ook een stukkie veiliger op deze wereld. Ik kon gelukkig wel al een hoop paramensen

Maar had al een tijd het onrustige gevoel "ik moet iets doen". En nou weet ik wat. Dit dus :D

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 08:43:05 
Miss Bambi, jij vroeg aan mij wat ik op para gebied allemaal heb. Ik verhuis dit bericht even hier heen omdat we anders in verhalen op een heel ander onderwerp komen!

Vanaf dat ik klein was, was ik anders dan de meeste andere mensen. Ik speelde met "vrienden" die niemand anders kon zien. Dat waren ook mijn enige vrienden. Ik zag altijd kleuren om alles heen en dacht dat anderen dat ook konden zien totdat ik een keer daar over sprak en mijn moeder aan mij vroeg of ik wel helemaal lekker was. Ik wist soms gewoon dingen die niet verklaarbaar waren. Bijv. ik heb iemand een keer een hand gegeven die ik niet kon en ik zag dat deze persoon zelfmoord wilde plegen. Ik was erg geschrokken natuurlijk en wilde vanaf dat moment niemand meer aanraken. Ik werd erg afstandelijk tegen alle mensen. Toen ik 12 jaar was overleed mijn opa. Ik had een vij hechte band met hem. Toen hij was overleden hoorde ik vaak een stem in mijn hoofd die mijn naam riep. Ik dacht dat ik gek aan het worden was dus vertelde dit aan mijn zus welke het weer aan mijn ouders vertelden. Mijn vader heeft mij verteld dat hij hetzelfde heeft en we zijn toen naar een paragnost geweest in apeldoorn. Deze heeft mij een stukje op weg geholpen in het zoeken naar mij zelf en de omgang met mijn gave. Vanaf dat moment kon ik goed met mijn opa praten en dat doe ik nog steeds.

Ik leg weleens tarot-kaarten ja. Ook heb ik wel een gependeld maar dat ligt mij niet lekker. Rhunenstenen ook niet. Doe vrij veel met edelstenen dat wel. Help af en toe mensen die pijn hebben.

Hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnnen beantwoorden.

Kiss Luna :D

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 09:04:32 
Groentje
Groentje

Heey Luna ik moest even zoeken hoor ben nog niet zo bekend hier maar klink niet zo heel gek wat ik lees .. wel dat je aan het spelen was met vrienden die er niet waren... maar dat je weet dat mensen zelf moord gaan plegen en dat soort dingen .. komt mij ook wel bekend .. alleen bij mij is het nog een beetje anders op gestelt staat nog niet helemaal op volgoorde ...

Ik was/ben nog steeds heel erg met de buitenwereld bezig.. en ik kom er maar niet van af .. toen ik nog op hoogere school zat was ik 14 jaar oud ik zat in de klas ... (omdat ik me niet kan concetreren) raakte ik steeds weer in me eigen wereldje alles om me heen word dan wit en ik droomde daar in ik was aanwezig in dat witte vlak ... waneer er 3 kweer tegen mij iets werd gezegt word ik weer even helder ... vervolgt begin het weer ...

(ben dislecties)

toen ik klein was .. praate ik ook vaak met andere mensen die er niet waren waarschijnlijk waren dit ook overleden persoonen maar daar weet ik niks meer vanaf mijn moeder en tevens een man die mijn horescoop heeft gemaakt zeiden dat ik daar niks meer van wist en dat kwam doordat ik teveel met de buiten wereld bezig was
toen ik ongv 12 jaar oud was .. is er weer geprobeert om met mij in contact te komen (oveleden pers.) b.v mijn tante die net 3/4 maanden overleden was die op een dag tegen me aan praten .. ik was helemaal alleen thuis en ik ging beneden wat drinken halen .. het was zonnig weer (wij hebben een licht koepel in de keuken) en ik hoorde heel vriendelijk mijn naam roepen ik keek om van ik was toch helemaal alleen ik keek nog een goed om me heen wie kon dit zijn'ik ik probeerde me te Consetreren en binnen een paar sec. werd het me herhaald ik hoorde me tante doordat ik een hele hecht band met haar had en mij verdriet nog op de randje lag barste ik in traane uit en rende heel hard weg sindsdien nooit meer iets vernomen van haar ..

en zo zijn er veel meer dingen gebeurt waar je eigen vrienden niet over mee kunnen praten of ze vinden het onzin! of snappen er niks van

Groetjes

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 13:15:20 
Inderdaad, veel mense begrijpen je niet maar dat zegt meer iets over hun dan over jou hoor!

Ik ben trouwens ook dyslectisch, heb alleen een cursus gevolgt en nu gaat het beter.

Zonde dat je niet met je tante hebt verder gepraat, maar wel begrijpelijk dat je er bang van werd. Was ik in het begin ook hoor.

Hoop dat je hier je plekje vind of hebt gevonden en als je vragen hebt, gewoon stellen!

Liefs Luna

BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 18:23:26 
Reus
Reus

Ik verveel me, dus hier een dag uit Carina's leven:

heel lang geslapen vandaag AfbeeldingAfbeelding(ik ben namelijk een beetje ziekiesAfbeelding)

Was pas om drie uur wakker ofzo,...Afbeelding

En toen ging ik de beesten voeren, even de katten.... Afbeelding, het konijnAfbeelding
eten gegeven. De anderen krijgen vanavond pas.. ahhhhh :roll:

Net even een hapje gegeten Afbeelding en ook al een Wcrol Afbeelding misbruikt voor mijn snottebellen vandaag....

Nu een engeltje op jullie schouder Afbeelding

En Bye bye, Afbeelding

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 26-10-2004, 12:03:04 
Groentje
Groentje

Ja dank je luna ... ik voel me al een beetje meer in thuis nadat ik de meeste verhalen hebt gelezen... en als ik vragen heb zal ik hier op het forum neer zetten ... this best moeilijk om erover te praten!
maar probeer me best te doen ... weet je wat me eigenlijk op valt dat er best veel zijn die dislecties hebben die ook een gave hebben?

Groetjes Syl

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00