Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:46:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 17:39:26 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16-05-2011, 12:23:23
Berichten: 11
de aarde is een dimensie er zijn verschillende dimensies er bestaat geen planeten enzo.

we hebben overal verbinding mee met alle dimensies alleen sommige zijn moeilijker te bereiken en sommige makkelijker zoals de geestendimensie

je hebt dimensies die veraf liggen en langere verbinding hebben

en sommige dimensies zitten in elkaar zoals de geestendimensie in de aarde dimensie

hoe het komt dat de heelal oneindig is het is zoals een game plaats waar de kaart oneindig is.

dat is hoe het is.

_________________
You Have Always A Choice, Listen To Your Heart.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 18-05-2011, 21:04:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Je weet dat heelal wel degelijk eindig is he?

En leg eens uit, je zegt dat er geen planeten zijn..... Die snap ik niet helemaal, als ik naar boven kijk zie ik tussen de sterren toch wel regelmatig een planeet..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 28-05-2011, 01:38:14 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Nee.. echt niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 28-05-2011, 17:12:02 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Zullen we weer on-topic gaan? :lol:

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 05:33:41 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Mirror:
Citeer:
De mens is mondiger geworden en komt meer voor zichzelf op en laat zich niet meer onderdrukken.
"Aufklärung ist der Ausgang des Menschen aus seiner selbstverschuldeten Unmündigkeit. Unmündigkeit ist das Unvermögen, sich seines Verstandes ohne Leitung eines anderen zu bedienen."
(Verlichting is het uittreden van de mens uit de onmondigheid die hij aan zichzelf te wijten heeft. Onmondigheid is het onvermogen zich van zijn verstand te bedienen zonder de leiding van de ander.)
Geschreven door Immanuel Kant, al in de 18e eeuw... Typisch voor dit hele topic, wat Truitje ook al beschrijft.


@ Lucid:
Citeer:
Is het niet zo dat je het eerst moet begrijpen voordat je het kunt kennen?
Hoe kun je zoiets ongelooflijk abstracts nu weer kennen voordat je het begrijpt?
Om iets te kunnen begrijpen zul je toch ook dingen moeten kennen. Je moet beelden kennen, objecten kennen, plus het woord twee, voordat je het idee 'twee' begrijpt. Daarnaast denk ik dat héél véél mensen denken van alles en nog wat te kennen (d.i. weten) hoor, maar begrijpen doen ze het helemaal niet ofwel niet helemaal. Zeker in de sferen van de New Age en aanverwante. Blijkt zowat in veel topics hier.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 15:33:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Ik zie dat ik die twee omgedraaid heb ja.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 21:28:21 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Ik ga weer ontopic.

Ik ben er zelf wel van overtuigd dat we op de top zitten van ons materialistische tijdperk, die alleen kan groeien zolang er aan de ene kant van de wereld mensen goedkoop producten maken waar aan de andere kant van de wereld mensen ervan kunnen profiteren. De volgende dingen zijn gewoon onhoudbaar:

Energievoorziening.

Het wordt straks te duur om goedkope olie uit de grond te halen. Dit heeft een enorme impact. Onze huidige economie kan gewoon niet zonder olie, ieder ander alternatief betekent een andere inrichting van onze maatschappij.

Gezondheidszorg:

Doordat we ons lichaam zijn gaan beschouwen als simpele biologische machines (zonder gevoel of ziel) en dusdanig zijn gaan behandelen zitten we in een situatie waarin we aan de ene kant het onetisch vinden om mensen dood te laten gaan en aan de andere kant kost het met onze huidige medische behandelingen teveel geld om mensen in leven te houden. We komen dus voor de vraag te staan. Moeten we mensen dood laten gaan omdat het onbetaalbaar is? Of is er nog een andere weg? Dit gaat hoe dan ook invloed krijgen in de manier waarop we met elkaar willen omgaan.

Voedselvoorziening:

De manier waarop we onze voedselvoorziening hebben ingericht heeft er al voor gezorgd dat we te maken hebben met MKZ, Varkensgriep, Resistente bacterien, Gekke koeien ziekte, Vogelgriep, E-nummers, Obesitatas, suikerziekte, gif, bijensterfte en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit gaat vroeg of laat tot een maatschappelijke discussie lijden. Moet er tegen elke prijs op deze wijze voedsel geproduceerd worden of is er een andere weg

Immigratie

Immigratie is in de meeste westerse landen een gigantisch probleem uiteraard gecreert door de media, maar ook door de manier waarop we omgaan met immigranten. De verschillen in de wereld zorgen ervoor dat er steeds grotere stromen immigranten naar het westen komen. Dit is op een gegeven moment onhoudbaar. Blijven we onze ogen sluiten voor de problemen in alle landen om ons heen of kiezen we voor een weg waarin we ervoor zorgen dat er geen immigratie meer hoeft voor te komen.

Conclusie

Alle bovenstaande onderwerpen hebben naar mijn mening te maken met het denken in afgescheidenheid. Dat we allemaal verschillend zijn. Dat de natuur en de wereld geen onderdeel is van ons zelf. Ik heb goede hoop voor de toekomst omdat bovenstaande problemen alleen samen opgelost kunnen worden. Globaal. De nieuwe dimensie waarover gepraat wordt en 2012 geeft het hoogtepunt aan van ons afgescheiden denken. We hebben inmiddels de wereld al virtueel verbonden (internet) Het enige wat we nog hoeven doen is het ook realtime te verbinden. Iedereen weet dat dit uiteindelijk zal moeten. Alles wordt steeds zichtbaarder
Iedere stem, waar dan ook uitgesproken is realtime te horen in de rest van de wereld.
Bovendien wordt iedere onrust (japan, Griekenland, de noord-afrikaanse landen) direct wereld wijd gevoelt. Iedereen denkt economisch, maar uiteindelijk des te meer emotioneel.

er komen mooie tijden aan. Want wat ik vooral zie is dat er samengewerkt wordt. De gebeurtenissen volgen elkaar met een gigantisch tempo op. Juist door deze snelheid worden er knopen doorgehakt. Want niemand heeft er belang bij dat wij uiteindelijk met zn allen tenonder gaan.

De nieuwe dimensie wordt ondersteund door de komst van buitenaardsen, althans dat staat op de website genoemd in de openingspost. Ik geloof daar in omdat we niet alleen zijn en dat verder ontwikkelde wezens allang in de gaten hebben dat als het goed met ons gaat het ook goed gaat met hun. We zijn immers allemaal een!. Ze zijn echter niet achterlijk. Een kind moet eerst leren wat vuur is voordat je met een vlammenwerper een demonstratie geeft, anders is het kind enorm bang. Wij worden nu geleerd om te gaan met deze gebeurtenissen en of het 2012 zal zijn of een tijd erna. Er komt een tijd dat wij contact gaan leggen. Wanneer dat gebeurd gaat het heel erg snel.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 01-06-2011, 22:37:46 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 06-05-2011, 20:49:35
Berichten: 83
Om even op je topic in te gaan..

Energievoorziening:
Als we in dit tempo doorgaan met het verbruiken van de aardolie op onze planeet, dan is er over 50 jaar geen olie meer.
Als we in dit tempo doorgaan met het verbruiken van de uranium op onze planeet, dan is er over 85 jaar geen uranium meer.
Verder wordt de innovatie van alternatieve energievoorzieningen tegengehouden door oliegiganten als Shell, BP, ga zo maar door. Zij hebben zéér veel invloed.
Kernfusie wordt op de lange termijn de #1 belangrijkste energievoorziening.

Immigratie:
Ik vind het goed dat er streng wordt omgegaan wat betreft het toelaten van immigranten in ons land. Dit zorgt enkel voor problemen als er teveel komen, kost alleen maar geld.
De wereld is beter af om zich op de lange termijn te richten en te zorgen dat de wereldeconomie beter wordt, zodat die landen zelfvoorzienend worden. De huidige regeringsvormen in die landen hebben daarbij echter niet bepaald een goede bijdrage.


Over je conclusie..
Ik vind dat gedoe rondom 2012 maar grote onzin. Is een van de miljarden jaren..
Verder zal de technologie zich in dit versnelt tempo voortzetten.

Dat wat je zegt van buitenaardsen wil ik nog wel eens zien.. Dat is púúr giswerk wat je daar zegt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 02-06-2011, 09:30:11 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Lucid schreef:
Om even op je topic in te gaan..

Energievoorziening:
Als we in dit tempo doorgaan met het verbruiken van de aardolie op onze planeet, dan is er over 50 jaar geen olie meer.
Als we in dit tempo doorgaan met het verbruiken van de uranium op onze planeet, dan is er over 85 jaar geen uranium meer.
Verder wordt de innovatie van alternatieve energievoorzieningen tegengehouden door oliegiganten als Shell, BP, ga zo maar door. Zij hebben zéér veel invloed.
Kernfusie wordt op de lange termijn de #1 belangrijkste energievoorziening.

Immigratie:
Ik vind het goed dat er streng wordt omgegaan wat betreft het toelaten van immigranten in ons land. Dit zorgt enkel voor problemen als er teveel komen, kost alleen maar geld.
De wereld is beter af om zich op de lange termijn te richten en te zorgen dat de wereldeconomie beter wordt, zodat die landen zelfvoorzienend worden. De huidige regeringsvormen in die landen hebben daarbij echter niet bepaald een goede bijdrage.


Over je conclusie..
Ik vind dat gedoe rondom 2012 maar grote onzin. Is een van de miljarden jaren..
Verder zal de technologie zich in dit versnelt tempo voortzetten.

Dat wat je zegt van buitenaardsen wil ik nog wel eens zien.. Dat is púúr giswerk wat je daar zegt.


Klopt hoor dat het puur giswerk is. Er staat ook bij dat ik erin geloof, niet dat het zo is. Ik denk dat alles m.b.t 2012 pure speculatie is. Maar daarom is het nog wel leuk om je eigen idee / gevoel erover te beschrijven. Wil je alleen puur wetenschappelijke feiten bespreken die bewezen zijn dan zit je op het verkeerde forum.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 26-07-2011, 08:27:28 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi

We zijn allemaal een goddelijk wezen.
We worden liefdevol geboren.
Naar mate ons levenspad begint krijgt men bagage mee.
Veel invloed heeft de situatie waarin je verkeerd.
Dat maakt hoe je ontwikkeld en je keuzes maakt.
Blijf je makkelijk of moeilijk overeind.

Ik ervaar in deze tijd dat mensen snel geïrriteerd zijn.
Wisselvallig reageren.
Het voelt alsof overal steeds meer druk op staat.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 01-08-2011, 01:30:17 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-07-2011, 23:41:15
Berichten: 10
ja.. alleen het jaar 2012 was verkeerd berekend, het was volgens mij 2112
helaas nog niet om de hoek voor ons nu dus, ik hoop dat ik het toch fout heb


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 11-10-2011, 17:10:22 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Mooie verwoording.
Niemand kan het echt op dit moment zeggen.
Wat ik wel merk is dat er degelijk een verandering gaande is.
Meer opstand onder de mensen en de overheid die niet meer weet hoe of wat met de bezuinigingen.
Ik hoop dat alles positiefer en liefdevoller wordt.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 11-10-2011, 17:19:37 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Wat zou je willen veranderen op deze aarde.

gr gedachtenkracht


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 19-10-2011, 20:45:06 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-03-2005, 10:17:16
Berichten: 522
Ik begin hoe langer en hoe meer te geloven dat die 2012 prophecy toch uit begint te komen.
Aan de ene kant heb je de occupy bewegingen wereldwijd waarin honderduizenden mensen gezamelijk verandering willen.
Aan de andere kant de enorme schuldenberg die de wereld in zijn greep houdt.
Ik denk niet dat Europa hier uit gaat komen. Er wordt nu (19-10-2011) gesproken om 1,5 biljoen euro in de economie te pompen dit is +/- 4000 euro per europeaan. Ieder land moet al enorm gaan bezuinigen zonder deze injectie.
We staan voor een keuze of onze verzorgingsstaat opgeven en nog tientallen jaren leven in armoede. Of dit systeem om laten vallen. Iedereen is bang om dit systeem om te laten vallen, maar stel nu dat we gezamelijk besluiten dat we opnieuw gaan beginnen. Alle inkomsten en ook alle schulden worden kwijtgescholden. Iedereen gelijk.. Een nieuwe start..

Ik weet niet wat de uitkomst wat, maar als er straks echt massaal bezuinigd gaat worden gaan mensen dit niet pikken.
Dan komt er pas echt een roep om verandering.

Een nieuwe dimensie? Als dit bovenstaande gebeurd dan kun je hier inderdaad van spreken.

_________________
Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Een nieuwe dimensie
BerichtGeplaatst: 20-10-2011, 00:32:10 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-06-2008, 21:07:13
Berichten: 2689
Lol,

Van spirituele verschuiving naar financieel fiasco...

Van 0 naar 100 en 30 seconden :)

_________________
If it looks like a duck,
and quacks like a duck,
we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands.”

Douglas Adams


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl