Grappig topic! Want ja, iedereen doet 'het'... en wel minimaal 6 tot zo'n 9 uur per dag...
Hoe oud ben je?26
V/M?v
Hoe laat ga slapen?verschilt... doordeweeks rond 22u ga ik naar boven, douchen.. lig rond 23 altijd wel in mn nest. In het weekend zoals het me uitkomt. De ene keer 21u de andere keer 06.00 haha..
Heb je een vast ritme voor de hele dag?ja, ongeveer 120 BPM...
Wat bedoel je hiermee? Ik snap de vraag niet...
Wat doe je voor het slapen gaan?Ligt eraan, of vriendlief nog wakker is...
en anders maak ik hem wakker...
maar vaste prik is douchen en tandenpoetsen voor het slapen gaan! Ik moet de dag soms echt van me af wassen, lekker met lavendel douche zooi ontspannen, haartjes wassen, fris mondje...zo ga ik het liefst slapen...
Waar denk je aan voor het slapen gaan?Kan vanalles zijn, wat ik heb meegemaakt die dag. Iets wat ik moet onthouden voor de volgende dag, stille wensen voor de toekomst... met die val ik het liefst in slaap...
Heb je moeite met in slaap komen?Nope! Ik heb wel van die fases, maar dat duurt nooit langer dan een paar nachten en meestal speekt er dan ook wel iets in mn leven wat effe spannend is... Over het algemeen draai ik me om en sta ik meteen voor de poorten van dromenland...
Hoe lig je in bed, (zij, buik, rug)?Ik ben een echte buikslaper, toch door nekklachten de laatste tijd slaap ik ook veel op mn zij...
Waar droom je vaak over?
VISSEN!!! Lees mn topic binnenspiegels dromen voor specificaties...
Herinner jij je dromen?YEP...
Droom je in kleur of zwart wit?Kleuren, geuren, warm/ koud, Compleet met gevoel ( ja ook als ik door iets verscheurd wordt ofzo..) 3D alles erop en eraan...
Hoevaak per week heb jij een nachtmerrie?Nu niet meer zoveel, toen ik puberde bijna elke nacht... heftige dromen zaten daartussen hoor.. zou met oscar bekroond worden als ik die verfilmde...
Waar gaan de nachtmerries vaak over?Ik was meestal een soort van toekijker; de meest gruwelijke moorden. Op de meest originele wijzes werden mensen aan hun eind geholpen... Geen idee waar dat vandaan kwam... Heb me wel es bedacht dat ik vast en zeker een verschrikkelijk iemand ben geweest in mn vorig leven en dat ik nu moest boeten door alles nog es van een afstandje te bekijken, niet in staat er iets aan te doen... Gelukkig heb ik daar nu geen last meer van. Ik droom nu meestal sterk symbolische zaken... Apart
Praat je in je slaap?
YEP
Wordt je tussendoor in de nacht wel eens wakker?YEP
Lig je het zelfde als je wakker wordt dan als je gaat slapen?Nooit!
Welk humeur heb je als je op staat?Beetje lompig en mopperend maar als ik bij de badkamer ben aangekomen, ben ik er weer 100%...
Hoe laat wordt je vaak wakker?Als ik wel es snachts wordt ben ik altijd rond 4 uur wakker.. verschrikkelijke tijd! Te vroeg om op te staan...
Als de wekker gaat, ook vaak vlak voor de wekker gaat... Meestal rond 7.. dan snooze ik nog een keer.. ens soms nog een keer.. en rond 7:30 sta ik dan wel op...
Ben je een dagdromer?Een rasechte...