Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-11-2024, 16:54:43

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: wat is dat?
BerichtGeplaatst: 22-11-2011, 16:29:54 
Groentje
Groentje

Ik wilde eigenlijk al eerder hier posten, maar niet aan toe geweest, maar nu dus wel!
Het gaat om dat ik vaak achter computer zit, en links staat keuken met raam.
Als ik bezig met computer ben dan heb ik altijd gevoel dat iemand daar staat, maar als ik steeds ernaar kijkt,
dan is ie weg, en als ik weer naar computerscherm kijk, dan weer hetzelfde gevoel. Bij rechts gebeurt dat niet.
En soms staat persoon wel in keuken maar op afstand, als ik meteen naar ga kijken, dan is het weg.
Ik heb geen idee hoe dat komt, en ik woon ook niet in oude huis, en mijn huis is net gebouwd, en daar is niemand doodgegaan etc..
Weet iemand wat dat is?

Berichtenonderwerp: Re: wat is dat?
BerichtGeplaatst: 22-11-2011, 16:53:20 
Dwerg
Dwerg

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar ik kan wel zeggen wat ik denk.

Het kan zijn dat het gewoon een gevoel is en het gewoon door angst of door je fantasie is verzonnen. Ikzelf zou dit niet geloven vandaar dat ik ook een andere mogelijkheid ga neerzetten.

Het kan zijn dat het een overleden familielid is, of iemand die je probeert te helpen of gewoon kijkt naar hoe jij doet, in dit geval kun je proberen te achterhalen wie het is, misschien als je iets vraagt aan die "persoon" dat hij een antwoord geeft, en als je er last van krijgt, zeg eens dat het weg moet gaan, als dit ook gebeurt weet je dat het iets was en ben je ervan af.
Maar krijg je rillingen van het gevoel? of wordt je er warm van?

Hulp bij problemen

BerichtGeplaatst: 22-11-2011, 17:42:39 
Reus
Reus

Heb je alleen maar het gevoel dat er iemand staat of heb je het ook weleens gezien?

BerichtGeplaatst: 23-11-2011, 05:56:04 
Groentje
Groentje

Voorkant van het lichaam dus op helft... ( gezicht , borst, been ), ja ik zie dus iemand.
Maar als ik steeds aandacht ga geven door te kijken dan is ie weg....

BerichtGeplaatst: 26-11-2011, 10:12:56 
Groentje
Groentje

Vanochtend was hij/zij weer aanwezig, en ja ik zit achter computer en ik was geconcenteerd bezig, en zag wel linkerkant dat iemand langzaam aankwam en tot middelste,
stopte , en ik begon te praten zo van ; wat doe je hier eigenlijk? En ik kreeg geen antwoord, en ging verder; ga dan weg? Maar die bleef gewoon staan, en dus ben ik maar op onderzoek uitgegaan , dat ik hem of haar of hij/zij probeerde negeren door helemaal kijken naar scherm, en ja hij kwam nog steeds dichtbij, maar als ik weer iets verder terugkijkt, dan gaat hij weg. Soort schaduw, maar het is pikkedonker hier, en heb alleen scherm aan en ja dat vond ik wel opmerkelijk.
Overdag heb ik heel weinig last van. Meestal als zon onder gaat en donker wordt dan gebeurt het.
Maar verder heb ik geen last van, maar wel natuurlijk apart.

BerichtGeplaatst: 28-11-2011, 13:35:27 
Groentje
Groentje

Ik heb dat ook heel erg vaak! Dan weet ik dat er iemand is, zie uit mijn ooghoek een persoon staan,
maar als ik er recht naar kijk is het weg! en als ik dan andere kant op kijk is het er weer.
Dit is absoluut geen fantasie! Het is er 100 % zeker. Ook ik ben benieuwd wat diegene wilt.
Ik krijg meestal via helderhorend veel informatie, ik zal het eens proberen!

BerichtGeplaatst: 01-12-2011, 06:28:12 
Groentje
Groentje

Amberkevin schreef:
Ik heb dat ook heel erg vaak! Dan weet ik dat er iemand is, zie uit mijn ooghoek een persoon staan,
maar als ik er recht naar kijk is het weg! en als ik dan andere kant op kijk is het er weer.
Dit is absoluut geen fantasie! Het is er 100 % zeker. Ook ik ben benieuwd wat diegene wilt.
Ik krijg meestal via helderhorend veel informatie, ik zal het eens proberen!

Eindelijk iemand ook hetzelfde ervaring als ik!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00