Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 16:42:15

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26-11-2011, 11:56:47 
Groentje
Groentje

Hey, ik droom vaak heel normale dingen; dat ik een onvoldoende haal op een toets, maar ook hele rare dingen; dat ik in elkaar geslagen word door mensen die ik niet ken.
Opzich niet heel erg natuurlijk. Maar mijn dromen gebeuren een paar dagen, weken, maanden dagen, verschilt erg, nadat ik het gedroomd heb echt. Heeft iemand dit ook en zo ja, hoe gaan jullie/jij er dan mee om? Ik droomde dus dat ik in elkaar geslagen werd, en dat is echt gebeurt. Sinds dien kijk ik wel beter uit. En nog een vraagje; hoe komt dit, hoe kan het dat ik dit kan/heb?

Oke dan nu deel 2 :P ; Ik kan vaak erg goed bij mensen zien wat ze voelen, hoe ze zijn en of er iets met ze aan de hand is (als in fysieke pijn of verdriet, problemen etc.). Ik heb het gevoel dat ik het niet meer gok maar dat ik het ook gewoon weet! Ook hier weer dezelfde vragen; wie heeft dit ook en hoe ga je/jullie er dan mee om? Hoe komt het dat ik dit kan of heb?

Dankje voor de hulp alvast :)

SilverSoul

When I'm dead, I'm going to watch attractive people shower ;P

BerichtGeplaatst: 26-11-2011, 12:35:11 
Kabouter
Kabouter

Ik zie mijzelf hier heel erg in terug, voorspellende dromen komt heel vaak op dit forum terug. Ik ga er zelf normaal mee om. Ik laat het gewoon op me afkomen.
Het heldervoelendheid heb ik zelf ook heel erg. Ik krijg zelfs soms blackouts omdat er dan op dat moment te veel emoties en gevoelens op mij afkomen. Ik heb geleerd om me hiervan af te schermen. Als ik het gevoel heb dat er iets niet goed gaat met een persoon die ik ken dan heb ik het er gewoon met hem/haar over. Dit doe ik niet bij een wild vreemde behalve als het erg heftig is. Dit is mij nog nooit voorgekomen.

Groetjes Xiro :wave:

BerichtGeplaatst: 26-11-2011, 22:28:29 
Kabouter
Kabouter

Vraag maandag maar naar die dromen, dan leg ik het uitgebreid uit (of eigenlijk vertel ik alleen mijn theorie, praten is zo veel makkelijker dan typen).

Had ik trouwens al 'hoi' gezegd? :p

BerichtGeplaatst: 26-11-2011, 23:36:36 
Groentje
Groentje

Ik heb wel eens een aantal keer gedroomd dat ik in elkaar geslagen werd, maar niet terug kon slaan.Als ik dan sloeg, leek het net of ik onder water sloeg.... Ik kon niet slaan vanwege de zwaartekracht. Echt hele vage dromen. Ook komen dromen bij mij vaak uit.

BerichtGeplaatst: 27-11-2011, 18:30:18 
Groentje
Groentje

Xiro schreef:
Ik zie mijzelf hier heel erg in terug, voorspellende dromen komt heel vaak op dit forum terug. Ik ga er zelf normaal mee om. Ik laat het gewoon op me afkomen.
Het heldervoelendheid heb ik zelf ook heel erg. Ik krijg zelfs soms blackouts omdat er dan op dat moment te veel emoties en gevoelens op mij afkomen. Ik heb geleerd om me hiervan af te schermen. Als ik het gevoel heb dat er iets niet goed gaat met een persoon die ik ken dan heb ik het er gewoon met hem/haar over. Dit doe ik niet bij een wild vreemde behalve als het erg heftig is. Dit is mij nog nooit voorgekomen.

Groetjes Xiro :wave:

oke tnx nu weet ik tenminste dat ik niet de enige ben :P

BerichtGeplaatst: 27-11-2011, 18:31:10 
Groentje
Groentje

nieke schreef:
Ik heb wel eens een aantal keer gedroomd dat ik in elkaar geslagen werd, maar niet terug kon slaan.Als ik dan sloeg, leek het net of ik onder water sloeg.... Ik kon niet slaan vanwege de zwaartekracht. Echt hele vage dromen. Ook komen dromen bij mij vaak uit.

Ook hier weer hetzelfde. ja dat heb ik ook en ja ze komen uit.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00