Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 20:08:04

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 21-01-2012, 13:46:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-10-2011, 11:38:05
Berichten: 40
Hoi Allemaal!

Ik heb mijn vraag laatst ook gesteld maar ik denk bij een verkeerd onderwerp.
Ik heb sinds een paar maanden, als ik dan naar mezelf staar in een raam, spiegel, glas noem maar op,
dat ik de rechterkant van mijn gezicht zie veranderen, linker gezichsthelft blijft gewoon mijn gezicht,
aan de rechterkant vormt zich een oude vrouw met grijs haar strak in een knot naar achter, ze kijkt bedenkzaam en ik heb het gevoel dat ze een zwaar leven heeft gehad, ook veel met natuur en dieren.
De andere keer vormt zich een man aan de rechterkant van mijn gezicht. Hij kijkt je doordringend aan.
Ik weet niet wat dit is, kan iemand mij helpen om erachter te komen?

Liefs,
Amber


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-01-2012, 10:12:45 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Lijkt me niets om je ongerust over te maken. Als je lang staart, dan verliezen vormen hun vastheid. Dan vervormt de boel soms, met rare effecten. Wanneer ik bijvoorbeeld lang naar het gezicht van iemand kijk, dan wordt (een deel van) die persoon op den duur minder herkenbaar. Dat orgaan tussen mijn oren zal ontgetwijfeld wel het één en ander invullen. Ik kan me ook niet herinneren dat zulke vervormingen bij iemand ooit een 'verjongend' effect gehad heeft, eigenlijk...

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-01-2012, 19:33:15 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-10-2011, 11:38:05
Berichten: 40
Ik maak me er niet ongerust over en ik vind het interessant om te zien.
En ik ben het niet helemaal met je eens dat vaste vormen hun vorm verliezen,
als ik naar een vaas of ander voorwerp staar heb ik het niet.
Het zijn duidelijk twee personen, ik ben gewoon heel benieuwd wie het zijn en wat het precies is!

Liefss


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2012, 10:52:11 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 10-02-2012, 10:36:45
Berichten: 1
spreek ze aan (; misschien praten ze wel terug. als je denkt dat het mensen zijn die je niet kent, is het hoe dan ook vriendelijk om te groeten toch? aangezien ze ouder zijn, schrijft de etiquette voor dat jij eerst groet (:


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2012, 18:14:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-07-2012, 15:49:34
Berichten: 2
Hoi,

Je zou eens kunnen googelen op spiegelmeditatie. Vandaag toen ik diep in mijn eigen ogen in de spiegel stond te staren veranderde mijn gezicht telkens en verdween ik uiteindelijk helemaal.

Spiegelmeditatie bestaat (heb ik opgezocht) maar ik kan er niet zoveel info over vinden. Heb ook een topic geplaatst met de vraag of iemand mij er iets over kan vertellen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2012, 18:41:33 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-03-2011, 18:10:12
Berichten: 2508
Locatie: Zutphen
ben benieuwt

_________________
"Alles in dit universum beïnvloed elkander..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2012, 14:00:25 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02-11-2011, 20:08:06
Berichten: 99
Locatie: Hoogeveen
Ik heb ooit eens van iemand gehoord, dat wanneer je naar jezelf staart in een spiegel, je ongetwijffeld het gevoel hebt dat je ineens een soort van tunnel ingezogen word als het ware, alsof je even zweeft, en waarschijnlijk erbij denkt "Ben ik dit?" ... wat vaak gebeurd is inderdaad dat je jezelf af gaat vragen "ben ik dit echt?"... je ziet dan verschillende "gezichten" op jou gezicht "geplakt" of niet?

Voor zover mij bekend is, zijn die verschillende gezichten allemaal een deel van jou, kijkt het boos dan is het je boze kant... kijkt het vrolijk.. is het je vrolijke kant.

Wat eventueel ook nog een optie zou kunnen zijn, is dat die gezichten ook voorstellen wie jij was in een vorig leven, hoe je er toen uitzag.

Misschien heb je er iets aan :)

_________________
~*~ Kies niet met je hoofd, maar met je hart en gevoel;
je verstand is er om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken.
~*~


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-11-2012, 02:37:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-11-2012, 16:10:29
Berichten: 4
Dit is ZOOO herkenbaar!

Ik heb het voornamelijk al ik in de spiegel kijk of recht in iemands ogen!

Je kijkt RECHT in iemands ogen, dat betekend recht in iemands ziel!

Ik heb het me een tijdje afgevraagd en bij mij zoog het heel wat energie want het was en is bij mij veel meer dan alleen het gezicht dat veranderd, ik kan er idd helemaal in weg worden gezogen....

Heb me heel erg afgevraagd wat het zou kunnen zijn, wel altijd heel sterk het vermoeden gehad dat het terug zou leiden naar vorige levens..... Ik vond het eng worden dus probeerde er wat afstand van te nemen, wat uiteraard amper tot niet lukte =.=

En toen zei iemand een keer tegen me dat het een "gave" is en dat ik op zo`n moment idd mee reis naar iemands verleden, vaak een vorig leven. Daarom veranderd het gezicht ook en daarom kreeg ik ook nog zoveel informatie meer......

Jij ziet alleen een deel van het gezicht veranderen, voel of ervaar je er verder nog iets bij? Wat voor gevoel geeft het je uberhoud?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 29-11-2012, 10:09:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-10-2011, 11:38:05
Berichten: 40
Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan maar zag altijd als ik mezelf aan keek in die spiegel, een vrouw met grijs haar in een strakke knot. Ze was streng, gespannen en bijna een beetje een 'ijzig' persoon..

Vind het niet eng maar wel interessant!

Liefs


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-12-2012, 19:43:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-03-2011, 16:02:23
Berichten: 527
Locatie: Limburg
Ik heb het nu 2 keer mee gemaakt. Ik vind het wel een beetje eng. Ik denk eigenlijk half dat ik het heb gedroomd.
1 x Was ik in de badkamer om mn tanden te poetsen. Ik keek mezelf recht aan in de spiegel. Mijn gezicht begon te veranderen in dat van een oude vrouw die me zo boosaardig aankeek. Maar ik knipperde. Het was heel snel weg dus het kan ook niet waar zijn.
Ik heb daarna een paar dagen niet meer recht in de spiegel gekeken.
Afgelopen week had ik het weer.
Maar dit was toen ik echt heel moe was. Ik keek op mijn eigen kamer in de spiegel. En mijn gezicht veranderde eerst in dat van een man met half lang beetje krullend haar en een baard. Hij keek boos en maakte me bang. Binnen een seconde was het weer weg en was mijn gezicht verandert in dat van een getinte vrouw met een hoofddoek om. Zij keek juist heel angstig. Ik knipperde weer en het was weg. Ik dacht dat ik misschien half in slaap was gevallen. Ik had wel daarna een beetje een duizelig gevoel. Dus of het betekende alleen maar meer dat ik half sliep, of iets anders. Maar ook toen durfde ik niet meer in de spiegel te kijken. Bang dat ik weer ging veranderen. Of nou ja mijn spiegelbeeld dus.

Nog steeds twijfel ik of ik het niet gedroomd heb. Maar nu ik dit hier zo heb gelezen weet ik het niet. Ik zou ook wel eens willen weten wat het betekend.
Is het nou een of andere gave? Of zijn het beelden uit vorige levens? Delen van mijn persoonlijkheid? Heeft iemand een duidelijk idee?
Want ik probeer niks ik kijk gewoon in mijn eigen ogen. Of nou ja ik probeer soms wel in mezelf te kijken zegmaar. Maar dat verklaart nog niks

Groetjes Meye

_________________
Elke weg die je bewandelt leidt naar een nieuw kruispunt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-10-2013, 18:24:35 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Haihai!

Ik heb zoiets ook al wel eens gehad, alleen niet met een spiegel. Ik keek iemand recht aan in de ogen. Zijn gezicht begon te veranderen en hij zei tegen mij dat mijn gezicht veranderde. Ik werdt iemand met lang pik zwart haar en hele witte tanden. Ik zag bij hem zijn haar veranderen zijn neus ook zijn haar werdt een schuine zwarte pony. Heel appart. ik ben benieuwd wat dit is! Maar wat ik ook eens heb gehoort is dat het kan dat je gidsen zich aan je tonen. En ik weet dat ik een jongen als gids heb. Dusja. ik ben benieuwd;)

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl