Ladysoul schreef:
Hallo iedereen,
Nu inmiddels al 4 jaar heb ik af en toe heel erg last van een raar gevoel bij m'n zonnevlecht. Het gevoel is bijna niet te beschrijven .. Soort zenuwachtigheid en het is zo vervelend dat ik er wel een mes in kan steken (om te omschrijven hoe het voelt). Ik kan er in een keer mee op staan 's morgens. De ene keer gaat het weg in de loop van de dag en de andere keer blijft het een tijdje hangen. Ik ben hier voor naar een paragnost geweest en hij zegt dat iemand me aan het "pesten" is. Heeft iemand hier ook last van en hoe kom ik hier vanaf ? Want ik word gek van mezelf !
Liefs Ladysoul
Hoi,
Ik maak zulke dingen ook vaak mee met mijn vriendje, het is een lastig klusje om van zo iets af te komen. Als een verdwaalde geest je vanaf buiten pest kan je witte salie wierook gebruiken, de steen labradoriet bij je dragen, altijd wit licht om je heen zetten in je gedachten, een wit houten kruis onder je bed leggen en jezelf vooral goed geaard houden.
Als je een verdwaalde geest in je aura of in je lichaam hebt zitten dan werken al deze dingen niet, dan moet je iemand hebben die de gave heeft dat die ze er uit kan halen.
Succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt !
Groetjes Natasja