Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:07:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Onderkoeld
BerichtGeplaatst: 08-02-2012, 23:15:49 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Hooi allemaal,
Ik wou hier graag een topic over openen over mijn ervaring van afgelopen vrijdag.
Ik was al een tijdje niet helemaal 100% lekker, en vrijdag uit school had het heel erg gesneeuwd.
Ik wist niet dat het zo koud was en fietste een stukje om met een vriendin,
Maar werd steeds zieker en kouder onderweg.
Vanzelf voelde ik het niet meer gaan.
Dus ik zei ik wil mijn pa bellen zodat die mij zo op kan halen,
Maar ik kon mijn telefoon niet vastpakken.
Dus Mijn vriendin pakte mijn telefoon maar en ik praatte met mijn vader, maar toen werd alles zwart voor mijn ogen
Ik was nog bij want ik praatte met mijn vader ondertussen maar zag echt niks meer.
Maar ik voelde mezelf alleen nog maar beroerder worden, en begon een beetje te hyperventileren, Ik ging ook geluiden horen die er niet waren ik hoorde allemaal stoomfluiten en treinen ( echt heel vaag..). Mijn vader zei dat hij eraan kwam, en mijn vriendin gaf mij haar sjaal, dat kleine beetje warmte erbij hielp een stuk, Ik kon weer zien en de geluiden gingen ook weg, omdat ik wist dat ze er niet waren. Het laatste stukje tot waar ik met mijn pa had afgesproken nog gefietst/geloopt omdat het allemaal wel weer ging, en we kwamen precies tegelijk aan.
Mijn vader ging mijn fiets op de fietsendrager zetten, en ik wou gaan zitten, maar er lag wat op de stoel. En ik kon niks vastpakken.. Dus het werd mij allemaal iets te veel en begon weer te hyperventileren.. Ik kon er niet meer tegen, mijn pa kreeg al snel door wat aan de hand was en hielp mij. Toen ik vanzelf thuis kwam, zette ik een kop thee en ging op de bank liggen onder een dekentje, Maar ik maakte telkens allemaal rare geluiden met mijn mond die ik niet tegen kon houden en ik voelde mezelf zoo belachelijk.. En dacht echt zo van kom op Youri stoppen nu!. Maar dat lukte niet ;) vanzelf viel ik in slaap en toen ik wakker werd was ik wel weer iets warmer maar uiteindelijk heeft het ongeveer 3 uur geduurd voordat ik helemaal weer warm was.
Dit was mijn ervaring die ik met jullie wou delen ;)
Gr Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl