Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:17:01

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Raar gevoel bij mijn Derde Oog.
BerichtGeplaatst: 10-02-2012, 17:39:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-02-2012, 16:49:16
Berichten: 29
Locatie: Drenthe
Hallo,

Ik heb even een vraag.
Ik was vanmiddag boven op mijn kamer. Mijn kamer is boven de keuken waar mijn moeder zat.
Ik had al aangevoeld dat mijn moeder chagerijnig was, toen was ik zelf nog boven.
Later toen ik naar beneden ging en tegenover mijn moeder aan tafel ging zitten vernam ik opeens een heel heftige steek mijn Derde Oog binnenkomen.
Op dit moment is mijn moeder nog steeds chagerijnig, al ben ik volgens mij de enige die dat merkt, gezien de reacties van de anderen. Ook probeert ze het heel goed te verbergen.
Wat ik mij nu afvraag is wat die heftige steek kan betekenen.
Iemand ideeen?

Alvast bedankt!
Liianne91


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-02-2012, 19:09:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-02-2012, 16:49:16
Berichten: 29
Locatie: Drenthe
Dank voor je bericht Dreamwalker.

Wat ik kan zeggen is dat ik niet bewust met mijn Derde oog kijk.
Wel heb ik altijd als een van de eersten of zelfs enige door als iemand in de omgeving chagerijnig/verdrietig etc is.
Bij mijn moeder heb ik het altijd heel erg, het nadeel ervan vind ik dat ik het niet altijd kan plaatsen waar het vandaan komt. En dat ik het zelf ook overneem, of terwijl nu ben ik dan ook chagerijnig, terwijl er eigenlijk geen goede reden voor is.
Als ik mn moeder vraag wat er is of waar ze last van heeft is het antwoord; Niks.
Ik zie het ook niet direct als iets negatiefs, maar baal er van dat ik niet weet waar het vandaan komt, en dat ik er zelf ook last van krijg. Hierdoor ga ik heel erg piekeren over wat het zou kunnen zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2012, 20:44:08 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-02-2012, 16:49:16
Berichten: 29
Locatie: Drenthe
Nouja die steek die heb ik wel vaker gevoeld, ook wel bij andere mensen als mijn moeder.
Meestal voelt diegene bij wie ik de steek gevoeld heb, op die momenten vaak chagerijnig/boos of verdrietig. Dit hoor ik dan vaak achteraf.
Dingen snel aanvoelen dat klopt ook wel.
In ieder geval bedankt voor je antwoorden!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl